Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)

Data: 2009-04-08 08:21:09
Autor: Raist
Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)
Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:grcrhb$6lb$1inews.gazeta.pl...
Witam
Będąc z synem zaobserwowałem taki oto sprzęt :-) (w sumie dwa) http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/szczegol/index.htm

Na stronie zagadka - nagród nie przewiduje się; poza satysfakcją oczywiście :-)

Rafał, a rozmawiales z tymi ludzmi? Ja bym ich podpytał czy dobrze im sie tak jezdzi

Raist

Data: 2009-04-08 13:52:30
Autor: Rafał VFR
Znajdz różnice - zagadka ze zdjęciem :-)
Nie nie rozmawiałem.
Miałem taki zamiar ale bałem się - i tu mówie powarznie, że dostanę po ryju.
Instynktownie wiedziałem, że zrobię dobrze, bo ogólnie rzecz biorąc wszystko wpłynie na poprawę ale ponad instynkt zadział mechanizm samoobrony.
Mówię całkiem serio.
Pzdr
RK