Znajdz tysiac szczegolow rozniacych dwa obrazki ;-)

Data: 2009-06-01 12:10:08
Autor: Janko Muzykant
Znajdz tysiac szczegolow rozniacych dwa obrazki ;-)
Jakub Jewuła pisze:
Bawie sie nowym skanerem :)

Nikon: http://www.skanowanie.com.pl/tmp/skan_nikon.jpg
Nowy: http://www.skanowanie.com.pl/tmp/skan_nowy.jpg

Ten pierwszy wygląda jak ze skanera, ten drugi jak negatyw fotografowany lustrzanką w replikatorze :)
http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/skan.jpg
Fajnie, że już są skanery, które sobie radzą jak stare 300D :)
Acha, nie usuwałem rys jakby ktoś pytał.

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl

Data: 2009-06-01 22:30:54
Autor: scooby
Janko Muzykant pisze:
[...]

o to to to - jak wygląda taki replikator do 300d ? :)
bo ten ostatni leży przede mną i się zastanawiam, do czego by go wykorzystać ...

pzdr, scby

Data: 2009-06-04 17:43:48
Autor: Janko Muzykant
scooby pisze:
o to to to - jak wygląda taki replikator do 300d ? :)
bo ten ostatni leży przede mną i się zastanawiam, do czego by go wykorzystać ...

Tak np:
http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/05/01.htm

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl
/pisząc słowo ''bomba'' dajesz pracę tajnym służbom - oni też chcą jeść!/

Data: 2009-06-04 17:49:21
Autor: Vituniu
Znajdz tysiac szczegolow rozniacych dwa obrazki ;-)
Tak np:
http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/05/01.htm

A podalbys numer w ktorym sie toto ukazalo?
Strasznie ciezko sie czyta z tych obrazkow :P

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-06-02 10:18:35
Autor: lrem
Znajdz tysiac szczegolow rozniacych dwa obrazki ;-)
W poście <h009e7$dee$1@news.wp.pl>,
 Janko Muzykant nabazgrał:
Fajnie, że już są skanery, które sobie radzą jak stare 300D :)

Pewnie nadal nie ma, tylko Jakub wymyślił jak tu zrobić,
żeby mu się jego nowa cyfrówka zwróciła :)

--
  2  *  linux/kernel/panic.c
  143         /* Satisfy __attribute__((noreturn)) */

Data: 2009-06-05 15:21:51
Autor: nb
at Mon 01 of Jun 2009 12:10, Janko Muzykant wrote:

Jakub Jewuła pisze:
[...]

U nas Sołdek, u Czechów Saudek.

Fajnie, że już są skanery, które sobie radzą jak stare 300D :)
Acha, nie usuwałem rys jakby ktoś pytał.

--
nb

Znajdz tysiac szczegolow rozniacych dwa obrazki ;-)