Znajdź ziarenko prawdy :)

Data: 2011-07-06 06:20:34
Autor: neuro
Znajdź ziarenko prawdy :)
On Jul 6, 12:23 pm, "WOJO" <so...@address.unknown.hehe> wrote:

Proszę o wytłumaczenie, czemu mają służyć takie "rewelacje" ?
Amerykanin, czy Japończyk to Neandertalczyk z wysuniętą potylicą ?

    Przestań bredzić. Rozmiarówka SHOEI na USA jest inna i nie ma tu
żadnej dyskusji. Organoleptycznie porównywałem po zakupie kumpla za
oceanem i rzeczywiśce są to różne rozmiary.
Dorabianie ideologii jest tu niepotrzebne.

p.

Data: 2011-07-06 15:59:35
Autor: mleko
Znajdź ziarenko prawdy :)
On 2011-07-06 15:20, neuro wrote:
ysuniętą potylicą ?

     Przestań bredzić. Rozmiarówka SHOEI na USA jest inna i nie ma tu
żadnej dyskusji. Organoleptycznie porównywałem po zakupie kumpla za
oceanem i rzeczywiśce są to różne rozmiary.
Dorabianie ideologii jest tu niepotrzebne.

Tak z ciekawosci zapytam, czy moto na rynek USA ma bardziej trwała kanape, bardziej odporna na "wysiedzenie" i amorki o innej charakterystyce ?  Powaznie pytam, bez ironii.

Data: 2011-07-07 08:29:18
Autor: WOJO
Znajdź ziarenko prawdy :)
Dorabianie ideologii jest tu niepotrzebne.

Nie dorabiam ideologii. Zwyczajnie zastanawia mnie różnica w cenach rzędu 33%. Jeżeli mam dopłacać, to chcę wiedzieć, ze warto to zrobić.
Na chwilę obecną nie jestem przekonany, że warto taki zakup wykonać w Polsce...
Homologacja do szczęścia mi jest niepotrzebna, pinlock pewnie się przyda, zmienię szybę w razie potrzeby.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-07-07 08:57:44
Autor: szerszen
Znajdź ziarenko prawdy :)

Użytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:be1dcd5c-3351-41a1-bbd0-2bccad733433@u28g2000yqf.googlegroups.com...

   Przestań bredzić. Rozmiarówka SHOEI na USA jest inna i nie ma tu
żadnej dyskusji.

a odróżniasz rozmiarówkę od " są wyprodukowane na inny kształt głowy "

Znajdź ziarenko prawdy :)