'Znajdziemy po tygodniu lub sam wyplynie'

Data: 2019-09-25 09:56:01
Autor: ąćęłńóśźż
'Znajdziemy po tygodniu lub sam wyplynie'
Oczywiście chodzi o nagrodę Darwina.
2,4 promila alkoholu.
Motorówka w nocy, brak kamizelki, brak przypiętej zrywki.
Dobrze, że przy okazji dupencji nie utopił, choć wyjątkowo się starał.
www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-09-25/masywny-uraz-czaszkowo-mozgowy-prokuratura-o-smierci-piotra-wozniaka-staraka/
Swoją drogą ochrona, która pozwoliła takiemu wsiąść na łódkę to debile, no ale czego można wymagać od karków.

-- -- -
Kandydat do nagrody Guinnessa nie miał do siebie przywiązanej "zrywki" do wyłącznika zapłonu silnika motorówki.
"Co ja tam będę jakieś zrywki do jakiegoś kluczyka, jestem macho".

'Znajdziemy po tygodniu lub sam wyplynie'