Znajomość prawa konstytucyjnego na poziomi e siedmioletniej dziewczynki.

Data: 2016-03-25 03:54:18
Autor: stevep
Znajomość prawa konstytucyjnego na poziomi e siedmioletniej dziewczynki.
# Kiedy słucham, jak poseł Jarosław Kaczyński usiłuje przekonywać nas, że  zna się na prawie konstytucyjnym lepiej niż cieszące się uznaniem i  prestiżem polskie, europejskie i światowe autorytety... albo kiedy słyszę,  jak pani Beata Kempa odsyła profesorów prawa do podręczników dla studentów  pierwszego roku, przypomina mi się stara, rodzinna anegdota.
Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej
Lata temu moja siedmioletnia wówczas córeczka (dziś mama trzech  wspaniałych chłopców) po powrocie ze szkoły oświadczyła: "Mamusiu, czy ty  wiesz, że nasza pani (nauczycielka) nie umie matematyki?". Zaintrygowana  zapytałam: "Co też ty, córeczko, mówisz? Skąd ci to przyszło do głowy?".  Dziecko odpowiedziało: "Bo pani rozwiązywała dzisiaj zadanie na tablicy i  wyszło jej inaczej niż mnie".

Warto aby posłowie PiS zdawali sobie sprawę z tego, że nie mają wdzięku  siedmioletniej dziewczynki i że ich wypowiedzi, podobne do tych  przytoczonych powyżej, nie są odbierane jako uroczo zabawne. Są  postrzegane jako: aroganckie, infantylne i po prostu głupie. #
Ze strony:
http://skroc.pl/8173b

--
stevep

Data: 2016-03-25 08:09:01
Autor: Pajdak
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yeu00s1j77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Przeciez to ignoranci i nadęte bufony. Chamstwo dorwało się do  żłobu i tyle.

--
Lepudruk

Znajomość prawa konstytucyjnego na poziomi e siedmioletniej dziewczynki.