Znak - 'Przejazd dla rowerzystów'

Data: 2009-09-17 17:53:53
Autor: Dykus
Znak - 'Przejazd dla rowerzystów'
Witam,

Taki zabawny znak można spotkać w Katowicach przy skrzyżowaniu ścieżki rowerowej z jezdnią:

http://dykus.republika.pl/znak.jpg

Czy on Was również śmieszy? :) Jak wielki talent musiał mieć artysta, potrafiący narysować coś takiego...? ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2009-09-17 21:09:40
Autor: arturbac
Dykus pisze:
Taki zabawny znak można spotkać w Katowicach przy skrzyżowaniu ścieżki rowerowej z jezdnią:

http://dykus.republika.pl/znak.jpg

Czy on Was również śmieszy? :)

Rewelacja, i rarytas zarazem ;-).

Data: 2009-09-18 00:21:32
Autor: szaman
Znak - 'Przejazd dla rowerzystów'
Dykus wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

A gdzież Ci on? Bom go jeszcze nie wypatrzył...

Ała... on ma przebite kolano:)

sz

p.s.
O Katowickich śmieszkach lepiej nie wspominać...

Data: 2009-09-20 21:24:10
Autor: Dykus

szaman pisze:

> A gdzież Ci on? Bom go jeszcze nie wypatrzył...

Ja wiele razy przejeżdżałem obok tego znaku, ale nigdy jakoś nie zwróciłem na niego szczególnej uwagi. Ochojec, wyruszasz spod szpitala ul. Cegielnia Murcki i skrzyżowanie z pierwszą ścieżką rowerową.

> Ała... on ma przebite kolano:)

Oraz fajnie wykrzywiony widelec z przodu, jedną nogę dłuższą i chudszą od drugiej (albo bez spodenek), but ortopedyczny, pukiel, itd.

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2009-09-20 22:26:25
Autor: Black Peter
Dykus pisze:

 > Ała... on ma przebite kolano:)

Oraz fajnie wykrzywiony widelec z przodu, jedną nogę dłuższą i chudszą od drugiej (albo bez spodenek), but ortopedyczny, pukiel, itd.

to chyba pedał, ma rurę podsiodłową w d...

BP

Data: 2009-09-18 00:36:24
Autor: Coaster
Dykus wrote:
Witam,

Taki zabawny znak można spotkać w Katowicach przy skrzyżowaniu ścieżki rowerowej z jezdnią:

http://dykus.republika.pl/znak.jpg

Czy on Was również śmieszy? :)

Nie.

Jak wielki talent musiał mieć artysta,
potrafiący narysować coś takiego...? ;)

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,
on level ground, it is a sign that your gear is too high
or that your saddle is too low."
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Znak - 'Przejazd dla rowerzystów'