Znak drogowy A-36

Data: 2015-09-04 04:35:00
Autor: Zenek Kapelinder
Znak drogowy A-36
Sa ludzie co ksiazke telefoniczna naucza sie na pamiec. Wize ze sa i tacy co znaki rozpoznaja czy to 30.2, 27.3 itd. Problem w rym ze ci ludzie nie sa normalni. Nie mozesz napisac co to za znak i co jest w podpisach? Normalny jestem i nie naucze sie co to za znak po numeracji rysunkow bo mi to do niczego nie jest potrzebne.

Data: 2015-09-04 13:52:02
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Znak drogowy A-36
Powitanko,

Normalny jestem i nie naucze sie

Generalnie normalny czlowiek sie uczy. Ty najpierw nie mogles sie nauczyc cytowania w Usenecie, potem z cytowania calkowicie zrezygnowales, wiec zwykle trzeba sie domyslac do czego sie odnosisz (to juz lepsze niz cytowanie wszystkiego).
Ostatnio kazales sie ludziom domyslac o jaka kamere Ci chodzi, a teraz Ty wymagasz, zeby inni ulatwili Ci zadanie.
BTW tez wolalbym podanie tresci znaku, niz numeru, ale Ty jestes chyba ostatnia osoba, ktora powinna sie o to awanturowac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2015-09-04 14:55:16
Autor: Adam
Znak drogowy A-36
W dniu 2015-09-04 o 13:52, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

[...]

Ale znaki ostrzegawcze, czyli serii A kończ± się w PL na A-34.
Czyli znaku A-36 nie ma.
Ja go wymy¶liłem ;)

Chodzi o propozycję nowego znaku z pierwszeństwem naprzemienny, gdy 2 pasy ruchu schodz± się do jednego - a w zasadzie, gdy jeden z pasów "znika".

Tytuł postu to tak dla zmylenia przeciwnika ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Znak drogowy A-36