Znak drogowy. Poproszę o symbol

Data: 2010-06-29 20:23:13
Autor: Karol Y
Znak drogowy. Poproszę o symbol
Często przejeżdzam jedną z ulic w Łodzi, przy której postawiony jest
pewien znak. Dzisiaj szukałem go na www, ale jakoś nie mogę zlokalizować.
Znak jest koloru żółto-czarnego, kształt prostokątny. Na znaku
narysowane są dwa pasy ruchu o kształcie:

To samo też w Łodzi na skrzyżowaniu Obywatelska - Jana Pawła II. Przejeżdżając przez skrzyżowanie pasy jezdni są przesunięte względem drugiej strony skrzyżowania. Znaku tam żadnego nie ma i co drugi dzień widzę jak ktoś jadący lewym pasem (oba dają możliwość na wprost) spycha tego jadącego prawy zajeżdżając mu drogę.

--
Mateusz Bogusz

Znak drogowy. Poproszę o symbol