"Znaki Specjalne" w SMS

Data: 2014-07-08 15:40:46
Autor: Bydlę
"Znaki Specjalne" w SMS
On 2014-07-08 15:16:26 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> said:

Czy aby operatorzy nas klientów nie oszukują w biały dzień?

Tak, ale inaczej. ;-)

Standardowo w SMsie znaków rzekomo można wysłać 160

Maksymalna długość pojedynczej wiadomości (potocznie również określanej skrótem SMS) wynosi 160 znaków 7-bitowych, 140 znaków 8-bitowych lub 70 znaków 16-bitowych)

A jak koduje twój telefon?
:-)

--
Bydlę

Data: 2014-07-08 15:44:08
Autor: Waldek Godel
"Znaki Specjalne" w SMS

On 2014-07-08 15:16:26 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> said:

Czy aby operatorzy nas klientów nie oszukują w biały dzień?

Tak, ale inaczej. ;-)

I tylko niepiśmiennych. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z
tym nie musi zawierać żadnej popapranej reklamy tandetnego programu
antywirusowego rozsyłanego przez idiotów dla idiotów

Data: 2014-07-08 15:51:51
Autor: Trybun
"Znaki Specjalne" w SMS
W dniu 2014-07-08 15:40, Bydlę pisze:
On 2014-07-08 15:16:26 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> said:

[...]

Oszustwo nazwane inaczej nadal pozostanie oszustwem.

Nie wiem, nie mam najmniejszego pojęcia.

Data: 2014-07-08 18:07:59
Autor: Maciej Bebenek
"Znaki Specjalne" w SMS
W dniu 2014-07-08 15:51, Trybun pisze:

A jak koduje twój telefon?
:-)

Oszustwo nazwane inaczej nadal pozostanie oszustwem.

Nie wiem, nie mam najmniejszego pojęcia.

Ty lepiej wyrzuć ten telefon, bo sobie krzywdę zrobisz.

Data: 2014-07-09 00:09:15
Autor: Tomek
"Znaki Specjalne" w SMS
Użytkownik "Trybun"  napisał:

Oszustwo nazwane inaczej nadal pozostanie oszustwem.

Czy istnieje jakiś uzasadniony powód, dla którego od ponad 15 lat dziwnym trafem nie dowiedziałeś się na czym polega kodowanie w SMSach? - to raz.
A dwa, czy umiesz w swoim telefonie ustawić w opcjach wiadomości uproszczone kodowanie? To też "hakerski sposób" sprzed 15 lat na pozbycie się ogonków w momencie wysyłania. Dzięki temu sms ma 160 znaków i go nie ucina. Chociaż w dobie darmowych smsów dziwią niejako takie pytania, dlatego najpierw sprawdziłem, czy ten wątek nie jest z czasów odległych.

Data: 2014-07-09 19:33:47
Autor: Trybun
"Znaki Specjalne" w SMS
W dniu 2014-07-09 00:09, Tomek pisze:
Użytkownik "Trybun"  napisał:

[...]

Ja o niebie a ty o chlebie. Pewnie sobie nawet nie zdajesz sprawy że odbiorca takiej wiadomości napisanej w łamanej polszczyźnie może odnieś wrażenie że ma do czynienia z jakimś baranem..

I jeszcze jedno - gdzie są niby te darmowe SMSy?

Data: 2014-07-09 19:56:08
Autor: hiqi
"Znaki Specjalne" w SMS
On 09.07.2014 19:33, Trybun wrote:

I jeszcze jedno - gdzie są niby te darmowe SMSy?

Wszedzie.

Za darmowe SMSy jest oplata ryczaltem, kwota jest rozna.

;))

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

CzyĹź nie? ;)

Data: 2014-07-12 15:35:57
Autor: Trybun
"Znaki Specjalne" w SMS
W dniu 2014-07-09 19:56, hiqi pisze:
On 09.07.2014 19:33, Trybun wrote:

I jeszcze jedno - gdzie są niby te darmowe SMSy?

Wszedzie.

Za darmowe SMSy jest oplata ryczaltem, kwota jest rozna.

;)

Dla niektórych pewnie tak. Na rachunku nie mają SMSów a więc sądzą że za nie nie płacą.

"Znaki Specjalne" w SMS