Znaki drogowe

Data: 2011-02-21 22:19:55
Autor: leon
Znaki drogowe
Witam

Gdzie można znaleść szegółowe daty wprowadzenia do użytku poszczególnych  znaków drogowych?
Niby jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1) z dnia 3 lipca 2003 r.
w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów  drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich  umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.).Na podstawie  art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym  (Dz. U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515, z późn. zm.)

Ale mnie interesują wcześniejsze rozporzadzenia.

leon