Znaki i sygna³y

Data: 2016-10-31 22:57:43
Autor: m4rkiz
Znaki i sygna³y
On 2016-10-31 19:44, cef wrote:
Czy jak zaje¿d¿a mi drogê w terenie niezabudowanym
cywilny samochód i wy¶wietla mu siê na tylnej szybie
POLICE - FOLLOW ME a potem samo STOP
to jest jaki¶ zapis w prawie o ruchu drogowym, który mnie zmusza do
zatrzymania siê czy mogê to zignorowaæ.
(nie znam angielskiego)
Omina³em, nie gonili. Nie wiem co teraz.

a mogli (?) strzelac ;)

Data: 2016-10-31 23:17:56
Autor: m4rkiz
Znaki i sygna³y
On 2016-10-31 22:57, m4rkiz wrote:
Omina³em, nie gonili. Nie wiem co teraz.
a mogli (?) strzelac ;)

a bardziej w temacie:

"Policjant jad±cy pojazdem samochodowym mo¿e podawaæ kieruj±cemu pojazdem polecenia do okre¶lonego zachowania siê za pomoc± urz±dzeñ nag³a¶niaj±cych, sygnalizacyjnych lub ¶wietlnych."

wiec mozna interpretowac jak sie chce ;)

Data: 2016-10-31 23:40:14
Autor: cef
Znaki i sygna³y
W dniu 2016-10-31 o 22:57, m4rkiz pisze:
On 2016-10-31 19:44, cef wrote:
[...]

Nie mogli, bo nikogo nie potr±ci³em :-)
Dogoniæ mnie mogli swobodnie bez strzelania,
ja nie ucieka³em. Chcia³em tyko wiedzieæ na przysz³o¶æ.

Znaki i sygna³y