Znaki na rondzie

Data: 2019-06-05 11:11:01
Autor: Robert Wańkowski
Znaki na rondzie
W dniu 2019-06-03 o 23:44, Waldek pisze:
Dziś z pewnym zdziwieniem zauważyłem, że na rondzie oddanym do ruchu minimum pół roku temu, powiesili pod znakiem ronda
trójkąt podporządkowania - na wszystkich 4 wjazdach. Po co ?
Za dużo znaków mają ? czy ja czegoś nie kumam ?

A jak żyć gdy stoją przed rondem tylko A-7? A skrzyżowanie kształtem to 100% rondo. Nie ma C-12. Cel podobny do ustawiania A-5 na osiedlowych skrzyżowaniach uliczek? Czyli bądź czujny!
Zaznaczam, że to nie w Polsce.

Robert

Znaki na rondzie