Znakomity film dokumentalny o pierwszej wielkiej aferze III RP

Data: 2011-07-19 05:26:21
Autor: obserwator
Znakomity film dokumentalny o pierwszej wielkiej aferze III RP
Znakomity film dokumentalny o pierwszej wielkiej aferze III RP usunięty wraz z kanałem hetmankozacki.

Michał Tadeusz Falzmann, ktory wykryl te afere, zaplacil za to zyciem.

Wyjaśnienie sprawy FOZZ, jej związku ze spółką ITI oraz WSI można znaleźć w cyklu artykułów "Goodbye ITI, Stanislas Balcerac - Z Panamy przez PRL do Polski czyli o Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI)"
na stronie http://monsieurb.nowyekran.pl/

W filmie mozna posluchac wypowiedzi s.p. Lecha Kaczynskiego na temat
powodow ktore sa przyczyna panicznego strachu obecnych elit wladzy przed ujawnienieniem kulis tej afery.

http://www.youtube.com/watch?v=I97wV0b2AjY

Data: 2011-07-19 09:13:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j034ht$pig$1inews.gazeta.pl...
Znakomity film dokumentalny o pierwszej wielkiej aferze III RP usunięty wraz z
kanałem hetmankozacki.

Afera FOZZ dotyczyła m.in. obu Kaczyńskich.

BomBel

Data: 2011-07-19 02:05:23
Autor: Hans Kloss
On 19 Lip, 09:13, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

Afera FOZZ dotyczyła m.in. obu Kaczyńskich.
....jedynie w twoim chorym łbie i bredzeniach  laureatów nagrody
Dziennikarska Hiena Roku.
J-23

Data: 2011-07-19 12:32:02
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e888f992-cf8f-489b-8458-9cabba3b508ew24g2000yqw.googlegroups.com...
[...]

Zygmuś, poczytaj sobie o historii FOZZ. Jak sądzisz, skąd Kaczyńscy wzięli kasę na PC i PiS? Przypomnij sobie aferę Telegraf. Otwórz Zygmuś wyblakłe oczęta i przejrzyj w końcu. Stawiasz na gnoma!

BomBel

Data: 2011-07-19 13:02:35
Autor: obserwator
Znakomity film dokumentalny o pierwszej wielkiej aferze III RP
 Film jest naprawde dobry. Wlasnie pod linkiem ktory zamiescilem wypowiada sie
tez S.P. Lech Kaczynski, ktory mowi, ze holota esbucka ktora rzadzi teraz
Polska, robi celowo zamieszanie i maci spoleczenstwu w glowach z panicznego
strachu przed odpowiedzialnoscia.

Przeciez GazWyb ktora zawsze ochroniala bandytow esbuckich, to mistrz
manipulacji ktory celowo skloca narod.

Michnik bezprawnie wszedl w posiadanie gazety ktora miala sluzyc polskiej opozycji, a nie kapusiom esbeckim ktorzy sa pod ochrona tej gazety od rzekomej transformacji ustrojowe.

To tej gazecie Polacy zawdzieczaja m.innymi to, ze w Polsce panuje
bezprawie i burdel.

Data: 2011-07-19 13:22:20
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 11:05:23 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

To ta hiena roku zrobiła ten "znakomity" film?

Data: 2011-07-19 18:48:50
Autor: €urobigbrednie
Znakomity film dokumentalny o pierwszej wielkiej aferze III RP
On Tue, 19 Jul 2011 09:13:14 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> kanałem hetmankozacki.

Afera FOZZ dotyczyła m.in. obu Kaczyńskich.

 blad. dotyczyla nfoz. zobacz tez telegraf.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-19 17:22:48
Autor: matusm
[...]

Co by nie powiedzieć nawet Komendant Głowny Policji może dostac kulke to FOZZ jest jednym z licznych dowodow na fakt ,ze nadal,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Znakomity film dokumentalny o pierwszej wielkiej aferze III RP