Znakowanie roweru - czy warto

Data: 2012-10-02 20:17:18
Autor: Bugaj
Znakowanie roweru - czy warto
Witajcie

Zastanawiam się nad oznakowaniem roweru za pomocą engravera.
http://srodmiescie.policja.waw.pl/portal/rs/424/14304/Nie_daj_szansy_zlodziejowi__akcja_znakowania_rowerow_dla_warszawiakow.html

Czy oznakowanie warte jest coś czy pic na wodę?

Data: 2012-10-02 11:25:11
Autor: rmikke
Znakowanie roweru - czy warto
W dniu wtorek, 2 października 2012 20:16:59 UTC+2 użytkownik Bugaj napisał:
Witajcie

Zastanawiam siďż˝ nad oznakowaniem roweru za pomocďż˝ engravera.

http://srodmiescie.policja.waw.pl/portal/rs/424/14304/Nie_daj_szansy_zlodziejowi__akcja_znakowania_rowerow_dla_warszawiakow.html
Czy oznakowanie warte jest coďż˝ czy pic na wodďż˝?

Jak rama ma numer seryjny, to daj sobie spokój.

Data: 2012-10-02 20:59:15
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Bugaj" <bugaj@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:506b2f9b$0$1312$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeżeli kiedyś będzie ogólnopolska baza skradzionych rowerów to może coś da...

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-10-02 12:06:56
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 2 października 2012 20:59:19 UTC+2 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
> [...]

> Czy oznakowanie warte jest coś czy pic na wodę?

Jeżeli kiedyś będzie ogólnopolska baza skradzionych rowerów to może coś da...

Jest, KSIP. I tam są powpisywane numery ram...

Data: 2012-10-02 21:13:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "rmikke" <spamcatch@mailinator.com> napisał w wiadomości news:f37eedfd-c116-4413-ae33-
> Czy oznakowanie warte jest coś czy pic na wodę?

Jeżeli kiedyś będzie ogólnopolska baza skradzionych rowerów to może coś
da...

Jest, KSIP. I tam są powpisywane numery ram...

Do tej pory kojarzę ze dwie różne bazy danych, ale w dalszym ciągu nie wiem czy one ze sobą współpracują. Zatrzymałem się na takim etapie, że każdy sobie sam trzyma dane o oznakowanych rowerach. Jeżeli teraz jest inaczej to super ;)