Znalazłem kufer

Data: 2013-04-22 09:14:21
Autor: Roman Niewiarowski
Znalazłem kufer
Cześć

Wczoraj przy drodze znalazłem kufer z czopera, taki z frendzlami i trupimy czachyma. Rzecz miala miejsce na poludniu, pomiedzy Krakowem a Tarnowem.
Chetnie oddam go wlascicielowi, moze tu pisze, albo jego znajomi czytaja.
W srodku bylo troche klamorow, wiec latwo bedzie zweryfikowac czy kuferek jest osoby zglaszajacej sie po niego.

pozdr
newrom

Data: 2013-04-22 09:50:43
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Znalazłem kufer
Roman Niewiarowski napisał(a):
Wczoraj przy drodze znalazłem kufer z czopera, taki z frendzlami i trupimy czachyma. Rzecz miala miejsce na poludniu, pomiedzy Krakowem a Tarnowem.

To chyba Zapka.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-04-22 10:19:55
Autor: Roman Niewiarowski
Znalazłem kufer

To chyba Zapka.

Na pewno nie Zapka, w srodku nie bylo rachunkow z serwisu KTMa.

pozdr
newrom

Data: 2013-04-22 13:55:40
Autor: Yogi\(n\)
Znalazłem kufer
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kl2nq9$f80$1adenine.netfront.net...
[...]

Napisz tutaj, moĹĽe znajÄ… gubiÄ…cego:
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/index.php

--
Yogi(n)

Data: 2013-04-23 09:00:43
Autor: Roman Niewiarowski
Znalazłem kufer
W dniu 2013-04-22 13:55, Yogi(n) pisze:

Napisz tutaj, moĹĽe znajÄ… gubiÄ…cego:
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/index.php

nie ma zadnych adresow do adminow, a nie chce mi sie pieprzyc z rejestracja na forach. Napisalem tu, na pmk-krakow, i forum at. Jesli masz konto na grupie poludnie to pusc info prosze.

pozdr
newrom

Data: 2013-04-23 02:51:10
Autor: kjzkrakufa
Znalazłem kufer
W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 09:00:43 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski

http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/index.php

Napisalem tu, na pmk-krakow, i forum at
 a na grupe prm-popołudnie?

KJ jednoosobowa grupa prm-czwarta_nad_ranem_w_Wawie

Data: 2013-04-23 14:37:38
Autor: Roman Niewiarowski
Znalazłem kufer
W dniu 2013-04-23 11:51, kjzkrakufa@gmail.com pisze:
                   ^^^^^^
TAAA, czwarta nad ranem... Gupi sciemniacz :P

KJ jednoosobowa grupa prm-czwarta_nad_ranem_w_Wawie

chyba czwarte precle petycja w sprawie wyciecia wszystkich przydroznych drzew oraz rozganiania mgiel :P

pozdr
newrom

Data: 2013-04-23 21:17:27
Autor: J_K_K
Znalazłem kufer
W dniu 2013-04-22 13:55, Yogi(n) pisze:

Napisz tutaj, może znaj± gubi±cego:
[...]

Już dali:
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/viewtopic.php?f=36&t=20075&start=165

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-04-24 07:44:29
Autor: Roman Niewiarowski
Znalazłem kufer
W dniu 2013-04-23 21:17, J_K_K pisze:

Już dali:
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/viewtopic.php?f=36&t=20075&start=165

Dzieki.

pozdr
newrom co wolalby oddac, bo inaczej bedzie musial dokupic czopera ;)

Data: 2013-04-24 07:51:56
Autor: AZ
Znalazłem kufer
On 2013-04-24, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
JuĹĽ dali:
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/viewtopic.php?f=36&t=20075&start=165

Dzieki.

pozdr
newrom co wolalby oddac, bo inaczej bedzie musial dokupic czopera ;)

Oddaj Amilowi, do jego nowego czopka bedzie pasowal.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-04-24 14:17:57
Autor: Roman Niewiarowski
Znalazłem kufer
W dniu 2013-04-24 09:51, AZ pisze:

Oddaj Amilowi, do jego nowego czopka bedzie pasowal.

Myslalem juz o tym, ale Amil ma duze wymagania i milosc do logotypu swojego producenta.

pozdr
newrom

Data: 2013-04-24 12:23:50
Autor: AZ
Znalazłem kufer
On 2013-04-24, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Oddaj Amilowi, do jego nowego czopka bedzie pasowal.

Myslalem juz o tym, ale Amil ma duze wymagania i milosc do logotypu swojego producenta.

Trzeba mu wybaczyc, milosc jest slepa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-04-24 13:54:25
Autor: Adam Wysocki
Znalazłem kufer
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Trzeba mu wybaczyc, milosc jest slepa.

Skoro miło¶ć jest ¶lepa to po co ludziom seksowna bielizna?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-04-24 13:59:21
Autor: AZ
Znalazłem kufer
On 2013-04-24, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Trzeba mu wybaczyc, milosc jest slepa.

Skoro miłość jest ślepa to po co ludziom seksowna bielizna?

Triumphy seksowne? Brzydkie sa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-04-22 16:44:17
Autor: Szymon Machel
Znalazłem kufer

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

.... Rzecz miala miejsce na poludniu, pomiedzy Krakowem a Tarnowem.

Pomiędzy Krakowem a Tarnowem jast na wschód, nie na południe :-)

Szymon

Data: 2013-04-23 08:58:25
Autor: Roman Niewiarowski
Znalaz�em kufer
W dniu 2013-04-22 16:44, Szymon Machel pisze:

Pomi�dzy Krakowem a Tarnowem jast na wsch�d, nie na po�udnie :-)

wez se globus Polski i przygladnij sie uwaznie :P

pozdr
newrom
PS. to nie jest prk :)

Znalazłem kufer