[WRC] Znalazłem lampkę.

Data: 2011-03-04 11:37:51
Autor: charwel (Oo)==:::
[WRC] Znalazłem lampkę.
Cześć.
W przejeździe podziemnym przy bunkrze na ul.Legnickiej-Strzegomskiej znalazłem lampkę rowerową. Właściciel proszony o kontakt. Tylko on zna charakterystyczną jej właściwość :)

Pozdrawiam
charwel

Data: 2011-03-04 19:28:36
Autor: Wojciech Waga aka wojek
[WRC] Znalazłem lampkę.
charwel (Oo)==::: pisze:
Cześć.
W przejeździe podziemnym przy bunkrze na ul.Legnickiej-Strzegomskiej znalazłem lampkę rowerową. Właściciel proszony o kontakt. Tylko on zna charakterystyczną jej właściwość :)

Uchwyt nie trzyma? :)

pozdr.
w.

Data: 2011-03-04 11:40:01
Autor: irackman
Znalazłem lampkę.

> Cze¶ć.
> W przejeĽdzie podziemnym przy bunkrze na ul.Legnickiej-Strzegomskiej
> znalazłem lampkę rowerow±. Wła¶ciciel proszony o kontakt. Tylko on zna
> charakterystyczn± jej wła¶ciwo¶ć :)

Mryga na trzy czwarte?

Data: 2011-03-04 12:07:16
Autor: Marek
Znalazłem lampkę.
MSPANC Lepiej wpisujcie miasta, które maj± bunkier, przej¶cie
podziemne (przejazd?) i ulicę Legnick± w jednym miejscu :). Wrocław?

--
Marek

Data: 2011-03-04 21:28:07
Autor: mocniak
Znalazłem lampkę.
W dniu 2011-03-04 21:07, Marek pisze:
MSPANC Lepiej wpisujcie miasta, które maj± bunkier, przej¶cie
podziemne (przejazd?) i ulicę Legnick± w jednym miejscu :). Wrocław?

Lepiej sobie napraw czytnik bo w±tek zaczyna się od [WRC] Znalazłem lampkę.

--
Mocniak

Data: 2011-03-06 14:17:53
Autor: Marek
Znalazłem lampkę.
A, je¶li tak, to przepraszam. Choć mój czytnik chyba lepiej zmienić
niż naprawiać.

"Ale z drugiej strony..." jak mawiał Tewje Mleczarz, dla człowieka
starej daty miasto to Wrocław, WRC to World Rally Championship, a
"Wrocek" czy "Wro" to licho wie co ;).

--
Marek

Data: 2011-03-07 09:15:12
Autor: Wojciech Penar
Znalazłem lampkę.
W dniu 04.03.2011 21:07, Marek pisze:
MSPANC Lepiej wpisujcie miasta, które maj± bunkier, przej¶cie
podziemne (przejazd?) i ulicę Legnick± w jednym miejscu :). Wrocław?

Na to nawet Wrocław się nie łapie...
MSPANC too ;D

Data: 2011-03-06 15:26:57
Autor: mihau
Znalazłem lampkę.
On 4 Mar, 11:37, "charwel (Oo)==:::" <char...@gazeta.pl> wrote:

W przejeĽdzie podziemnym przy bunkrze na ul.Legnickiej-Strzegomskiej
znalazłem lampkę rowerow±. Wła¶ciciel proszony o kontakt. Tylko on zna
charakterystyczn± jej wła¶ciwo¶ć :)

Tej zimy zgubiłem lampkę koło pl. Jana Pawła 1 Maja. Może sama
przepełzła ten kawałek?

--
mihau

[WRC] Znalazłem lampkę.