Znalazł sposób na fotoradar :)

Data: 2009-02-25 11:47:12
Autor: vpw
Znalazł sposób na fotoradar :)

Użytkownik "B.P. (pobo)" <pobo2000@spamu.nie.lubie.poczta(dot)onet.pl> napisał w wiadomości news:gnq2qq$1h2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Upolowane komórką (przepraszam za jakość zdjęć):
http://skocz.pl/daevk
http://skocz.pl/daevl

Ciekawe czy błyskotliwa inteligencja właściciela znajdzie odpowiedź na zadane przez pierwszy patrol policji pytanie: "A czemu panie kierowca reszta samochodu jest czysta" :))))

P.S. Cały kamuflaż wykonany perfekcyjnie. Warstwa błota o grubości w porywach dochodzącej do 0,5cm.

Nie wiem czy to kamuflaż. Mój pasek też tak wyglądał jak z Katowic wracałem 2 tyg temu. Dziwnym trafem lakierowanej karoserii śnieg się nie czepiał a na tablicy i listwach plastikowych była warstwa lodu.

Mnie się kiedyś bardzo podobał sposób na liścia (sztucznego - naklejkę), który zasłaniał 2 znaki na rejestracji. Faktem jest, że przy większości foto radarów można odczytac numer rejestracyjny z nalepki na szybie.

Handlowcy, których znam: naklejke na szybie naklejają tak aby była przez wycieraczkę zasłonięta a na bardzo długie trasy po prostu zdejmują przednią tablicę. Nawet przy złapaniu przez Policję - stwierdzają, że spadła i najwyżej mandat dostają. To i tak dużo mniej niż fotki. Tylko, że zabawa jest już zbyt ryzykowna.

Lepsze jest CB i zwalnianie na ograniczeniach. Jakoś misiaki zazwyczaj na 70 się chowają i chwała im za to, bo powinni tam pilnowac a nie na prostych 2 pasmówkach.

--
vpw

Data: 2009-02-26 15:06:08
Autor: Mario
[...]

zamiast zdejmowac tablicę, lepiej kupić przyzwoity jammer, spory wydatek ale w sytuacji gdy maja postawic 1000 nowych fotoradarow, nie mowiac juz o tych ustawionych przez strazakow wiejskich to juz sie oplaca.

Wiem, wiem, nielegalne... ;-)

pozdrawiam
mario

Znalazł sposób na fotoradar :)