Znalazłem

Data: 2009-04-08 18:30:59
Autor: boukun
Znalazłem
wątek, jak moje dane personalne ujawniono na grupie (pomimo, że były one łatwe do ustalenia) i dawałem grupowiczom, którzy pielklili się, żeby się dowiedzieć kim ja jestem wskazówki. Uczynił to niejaki valwit:

Re: Do bezimiennego "obroncy praw czlowieka"

o co wam chodzi? W t-online jest impresum:
http://home.t-online.de/home/boukun/.impressum.html
--
Pozdrowienia od:               @gmx.net     type my current IP
Regards from:     Valwit     @poczta.fm      after http:// to

      Autor: valwit@gmx.net (Valwit)
      Data: 25 marca 2000 17:29:18
      http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4353256

-- -- -- --
Moja odpowiedź brzmiała tak:

Na nagrode raczej nie licz. Prawidlowe odpowiedzi mialy byc przesylane na
prywatny adres.

boukun
http://home.t-online.de/home/boukun/
boukun@t-online.de
-- -- -- -- -- -- -- -
A tu zaraz pan Leszek się odezwał, całkiem przyzwoicie:

Jaroslaw??  Jaka to ksiazka podroznicza miala bohatera Jaroslawa?

Leszek
-- -
Smart questions to stupid answers
Pisz z sensem - rob dwie spacje po kropce
-- -- -- -- -- -- -- -- --
A już całkiem zacierając rączki mój opiekun i przyszły donosiciel do prokuratury i świadek oskarżenia o antysemityzm w Niemczech Realo alias Lucas Bienart, Kinitzer Str. Berlin. Dane mi ujawnił Sąd w Obernburgu:

Dzieki, sprawa teraz nieco uproszczona.

Realista

     Autor: valwit@gmx.net (Valwit)
     Data: 25 marca 2000 17:29:18

[...]

Wiesz na internecie spotkasz caly przekroj spoleczenstwa. Ludzi szlachetnych i zupelne zera. Jest takie powiedzenie ze jak spotkasz swinie to od Ciebie zalezy czy nie spotkaja sie one dwie. Mozesz miec tylko w tym przypadku satysfakcje.  Nie wiedzialem ze miales sprawe o antysemityzm rowniez i w Niemczech. Toz Ty jestes prawie bohater narodowy. Meczennik za wolnosc nasza i wasza. Niemcy daly sie zniewolic ze wzgledu na ogromne wyrzuty sumienia. Jednak jakby nie bylo bezwzgledne mordowanie ludzi bylo rzecza delikatnie mowiac niestosowna i zle swiadczy o pomyslodawcach oraz wykonawcach i tym samym byla wytrychem ktory zaprzepascil wzniosle idee narodowego socjalizmu. Nie rozumiem tylko dlaczego nie ograniczyli sie do tradycyjnego wypedzenia zydow z Niemiec. Moze uwazali ze skoro to nic nie dalo w Egipcie, Hiszpanii, Anglii, Rosjii czy tez innych krajow, wiec zabrano sie do tego z przyslowiowa.
A co do tych numerow na necie. Korzystam z niego od samego poczatku jego istnienia i wiele przeszedlem a przez te lata nauczylem sie dystansowac do komuniakcji wirtualnej. Owszem tu mozna spotkac ciekawe osobowosci - chocby taki Kawecki - i to jest jedyna osobosc przed ktora czuje lek. MH to glupek, w sumie nieszkodliwy ale nie wiem czy mozna to powiedziec o Kaweckim. Mam nadzieje ze nie, choc biorac pod uwage dotychczasowa dzialalnosc mozna watpicz czy ten czlowiek ma jakies zahamowania.
MH jesli myslisz ze zrobiles mi na zlosc to sie myslisz. Jedyna rzecza ktora moga Ci powiedziec oficjalnie jest jedno wielkie pierdol sie pajacu.
awe

     Autor: valwit@gmx.net (Valwit)
     Data: 25 marca 2000 17:29:18

[...]

Nie przejmuj się, jesteśmy tu po to, żeby innych rozumu nauczać.

Potem miałem od Realo i MAD Hagera (służby niemieckie) stałe pogróżki, żebym zlikwidował swoją stronę prywatną, bo jak nie, to będą na mnie donosić do mojej miejscowości gdzie mieszkałem i do sądu. Zresztą jedno doniesienie Realo na znieważanie niemieckich symboli narodowych i szkalowanie państwa niemieckiego zostało umorzone, to poszedł pies na antysemityzm:

Do Pana Niedzwieckiego alias boukun

Szanowny Panie Niedzwiecki,
pod adresem
http://home.t-online.de/home/boukun
umiescil Pan na swych stronach roznego rodzaju teksty i symbole, poprzez
zawartosc lub zestawienie obrazliwe dla narodow niemieckiego i zydowskiego,
dla instytucji i dla poszczegolnych osob. Przedstawione tresci dodatkowo
zawieraja lub sugeruje nieprawde.
Postawione przez Pana zarzuty lub sugestie dyskryminacji i rasizmu sa
bezpodstawne.

Zwracam Panu rowniez uwage na fakt, ze w Niemczech przebywa Pan jako gosc,
ktoremu udzielono zezwolenia na bezterminowy pobyt
( Aufenthaltsgenehmigung -
czyli wiza bezterminowa )
Zwracam Panu uwage, ze zezwolenie to ( w odroznieniu od tzw.
Aufenthaltsberechtigung
- prawo pobytu ) nie jest gwarantowane ustawowo.  Jest to grzecznosciowy
gest wobec obywatela polskiego, goscia w Niemczech, jakim Pan jest.

Dlatego Panskie obrazliwe wobec instytucji niemieckich zachowanie rzutuje
negatywnie na obraz Polakow w Niemczech.

Prosze o zmiane lub usuniecie w/w stron w terminie 24 godzin.

Realo

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4389168
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A tu MAD Hager próbował mnie ośmieszać i zniechęcać do udzielania się na polskiej grupie dyskusyjnej z opisywaniem niemieckiej rzeczywistości:

Do kogo Herr Boukun jeszcz sie skarzy ?

Im Anschluß an den Post von Realo füge ich die interne MAD-Liste von
von mehr oder weniger "respektablen" deutschen Persönlichkeiten hinzu,
an die Herr "Gajewski" alias "boukun"  seine Winseleien letztens gerichtet
hat:

Gysi (2mal), Schönhuber (regelmäßig jede Woche), Bisky, Mies (!)*, Teufel,
Kohl (!), Krenz, Hoffmann, Böhme, Mielke., Frey

Herr Gajewski ist so frech, daß er seine Beschwerdebriefe (immer zwischen
300 und 800 gr) nie frankiert (Porto bezahlt der Empfänger !)

Unser Dienst geht davon aus, daß Herr "Gajewski" entweder zu viel
Zeit hat ( die Asylauflagen ) oder über keine vertieften Kenntnisse der
politischen Szene in Deutschland verfügt.

Es ist uns bekannt, daß Herr "Gajewski" zugleich (vorsichtshalber ?)
Mitglied
von KPD und DVU ist. In die KPD wurde er als polnischer Mitbürger
aufgenommen,
(Mitgliedsausweis 16/98, unterschrieben von Franz-Josef Peine), bei der DVU
hat
er sich als ein "Vertriebener" ausgegeben (Mitgliesausweisnummer a456/1999,
gezeichnet von Pressesprecher Dröse)

MAD-Supervisor Osteuropa

Hager

      Autor: "BND-Hager" <MAD-Hager@gmx.de>
      Data: 26 marca 2000 11:29:22

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4357048
-- -- -- -- -- -- -- --
Inna, wcześniejsza MAD Hagera: Vorsicht, Herr "Boukun"

Werter Herr "Gajewski" alias BOUKUN

zur Ihrer Information:

Sie werden nicht durch den BND, sondern direkt
durch MAD geführt.  Für die Geistesgestörten ist
dieser Dienst zuständig

Vergessen Sie also nicht das System ECHELON,
das uns freundlicherweise durch NSA in Ausnahmefällen
zur Verfügung gestellt wird.

Ihre antisemitischen Hasstiraden sowie Ihr lästiger
Kreuzzug gegen den deutschen Staat  wird von uns
NOCH geduldet.

Überspannen Sie aber nicht den Bogen und versuchen
Sie nicht auf andere Newsgroup auszuweichen.

Das Asylrecht, das Sie geniessen, kann jede Zeit rück-
gängig gemacht werden.

Ihre IM-Akte könnte auch eines Tages geöffnet werden...

MAD-Supervisor Osteuropa

Hager

PS.

Haben Sie schon etwas vom Portscann gehört ?

      Autor: "..." littlejennie@gmx.de
      Data: 21 marca 2000 21:43:24
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4308002
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A tu Brauerei Anders się odgraża, że napisze do mojej gminy ze swoją gminą petycję o ujawnienia mojego prowadzenia się:  "Brauerei Andechs" <user@use.net> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
nawet
zobaczyc
kim
jestes)

> Wy tak myslicie - wasze postepki sa typowem  W_A_R_C_H_O_L_S_T_W_E_M
>

> Gmina Andechs i jej mieszkancy, w zbiorowej petycji do Wladz Gminy
Erlenbach /Main:

> [...]
podania
> do wiadomosci waszych danych personalnych.
>
> Sa granice wolnosci slowa, kazdego mieszkanca Unii Europejskiej
obowiazuje
> znajomosc jej polozenia.
>

> W interesie NG, rzadam zaprzestania przepisywana (uwaga: na prawa
autorskie)
> artykulow z prasy i innych publikacji, oraz zamieszczania ich na lamach
.polityka,
> kazdy ma dostep do wszelkiego rodzaju publikatorow.
>
> Wasze  skrzywione  interpretacje  niepotrzebne  sa  komukolwiek !

http://europa.eu.int/cj/
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4430243

boukun

Data: 2009-04-08 19:42:12
Autor: awe
Znalazłem
To wszystko sie fantastycznie czyta. Zwlaszcza symptomatyczne jest to ze napisali Ci iz jestes tam gosciem. Tylko ze teraz to mogles sobie popisac, a podczas II wojny swiatowej to mogloby sie zle dla Ciebie skonczyc. Wiem to na pewno no ale to juz inna historia, tylko ze kosztowala zycie, ale klimat ten sam mimo tylu lat ...
awe

Data: 2009-04-08 19:55:28
Autor: boukun
Znalazłem

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grinjg$l2l$1news.onet.pl...
[...]

W czasie II WŚ nie było komputerów, były nielegalne radiostacje i pelengatory, no i pseudonimy, nie jakieś tam nicki czy aliasy, he, he.

boukun

Data: 2009-04-08 23:18:52
Autor: Chiron
Znalazłem

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:grinbl$ne9$1nemesis.news.neostrada.pl...

Realo? To ten volksdeutch ze Śląska? Ten, co pisał kiedyś na grupę, że Śląsk jest niemiecki?

Chiron

Data: 2009-04-09 13:03:40
Autor: awe
Znalazłem

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:grj4de$17a$1news.onet.pl...

[...]

z tego co wiem to trafiles dokladnie
awe

Data: 2009-04-13 16:25:42
Autor: konserwator
Znalazłem

[...]

ta szmata realo tak pisala!

rym

Data: 2009-04-13 16:40:48
Autor: boukun
Znalazłem

[...]

Tak, ten śmieć doniósł na mnie i był za świadka na sprawie, na której dostałem w Niemczech wyrok 9 miesięcy w zawieszeniu na dwa lata (raczej dwa niż trzy). Sam "walczył" tu o autononię Śląska, a ja go zwalczałem, sądy niemieckie mnie uciszyły i wspierały rewizjonistę, faszystę z Berlina, Lucasa Bienarta alias Realo.

boukun

Data: 2009-04-09 00:12:12
Autor: J-23
Znalazłem
On 8 Kwi, 18:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
w tek, jak moje dane personalne ujawniono na grupie (pomimo, e by y one atwe
do ustalenia) i dawa em grupowiczom, kt rzy pielklili si , eby si dowiedzie
kim ja jestem wskaz wki. Uczyni to niejaki valwit:

[...]

Gr e von:                 ICQ 40117364     visit my homepage!

      Autor: val...@gmx.net (Valwit)
      Data: 25 marca 2000 17:29:18
     http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4...

-- -- -- --
Moja odpowied brzmia a tak:

Na nagrode raczej nie licz. Prawidlowe odpowiedzi mialy byc przesylane na
prywatny adres.

boukunhttp://home.t-online.de/home/boukun/
bou...@t-online.de
-- -- -- -- -- -- -- -
A tu zaraz pan Leszek si odezwa , ca kiem przyzwoicie:

[...]

A ju ca kiem zacieraj c r czki m j opiekun i przysz y donosiciel do prokuratury
i wiadek oskar enia o antysemityzm w Niemczech Realo alias Lucas Bienart,
Kinitzer Str. Berlin. Dane mi ujawni S d w Obernburgu:

      Autor: "Realista" <REALI...@mailberlin.net>
      Data: 26 marca 2000 07:15:40

bokun, kogo to obchodzi? kogo obchodzi co Ty wypisujesz i co czynisz?
Zajmij sie lepiej jakas przyzwoita robota, bo Twoje nadzieje na jakas
kariere polityczna sa plonne. Polacy w d... maja takich obroncow,
ktorzy mysla jedynie o tym zeby dorwac sie do "zlobu". Kolejny raz:
golodupki, chop do kupki!

J-itede

PS. mozesz robic szpagat, piruety, i inne wygibasy, a glosu swojego
nie oddam na takie badziewie

Znalazłem