Znalazłem czarną skrzynkę!!!

Data: 2012-05-24 20:13:29
Autor: MH
Znalazłem czarną skrzynkę!!!
Na amen o niej zapomniałem. A leżała u mnie w biurku ponad rok. Zawartość:
chivas regal. Nie idę jutro do roboty !!!

MH

Data: 2012-05-24 22:29:10
Autor: Andy Niwinski
Znalazłem czarną skrzynkę!!!

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jpm4p9$8qo$1inews.gazeta.pl...
Na amen o niej zapomniałem. A leżała u mnie w biurku ponad rok. Zawartość:
chivas regal. Nie idę jutro do roboty !!!

MH

Kurna, Wy to mocie kumie dobrze na tych halach. A ja muszę jutro do Berlina popitalać.
No ale chociaż z wieczora czeka na mnie zimne pifko. :)))))

Data: 2012-05-24 20:49:07
Autor: Observatore
Znalazłem czarną skrzynkę!!!
Andy Niwinski <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):
Kurna, Wy to mocie kumie dobrze na tych halach. A ja muszę jutro do Berlina popitalać.
No ale chociaż z wieczora czeka na mnie zimne pifko. :)))))

piszecie teraz z serwera tego samego co polok_prawdziwy, GrzegorzuZ aka tzva
aka Jaksa?

Prowokatorze z GW? Glupota jest jednak nieuleczalna.

Data: 2012-05-24 20:54:53
Autor: Observatore
Duet prowokatorow prosowieckich w polskiej sieci

Mariusz Hajduk z Bielska -Bialej (MH) - gra w tym duecie role antysemity, a
GrzegorzZ aka tzva aka Jaksa - Zyda.

A obydwaj to po prostu homosowietikusy i etatowi dezinformatorzy prosowieccy.

(vide archiwa tej grupy)

Data: 2012-05-24 21:33:46
Autor: MH
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

==============

No i co Łomocie?! Dałeś się sprowokować kiej Niesioł..

MH

Data: 2012-05-25 02:50:06
Autor: MH
[...]

================

Rąbie ci się mistrzu we łbie okrutnie. (vide archiwa tej grupy)- posrało cie
czy co?? A na jaki Wuj taki wielki dysk kupować?? I co smyku, masz odwagę
podać swoje imie i nazwisko? Czy tylko stać cię na obserwowanie i obsrywanie??
Cobyś się nie wpieniał, podaję linka na muzykę która zapewne jest dla ciebie
wręcz poezją!!

http://www.youtube.com/watch?v=pxvx0g5gmAA

MH

Data: 2012-05-25 05:55:30
Autor: Rafał
Dnia Thu, 24 May 2012 20:54:53 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Powiedz śmieciu jak sie nazywasz i skąd jesteś! Masz kmiocie odwagę?
Wkuzrasz mnie i chyba napiszę do twego kanadyjskiego ISP o twoim zachowaniu
na polskiej grupie dyskusyjnej. Z takimi jak ty nie będa się cackać!

Data: 2012-05-25 11:48:19
Autor: Hrabia Bobrowski

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpm76t$fes$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zaraz poszukam link do archiwum z twoimi plugastwami. Ktoś go podawał więc nie będzie problemów. Jest: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator. Poczytaj sobie psycholu.

BBR

Data: 2012-05-25 05:56:03
Autor: Rafał
Znalazłem czarną skrzynkę!!!
Dnia Thu, 24 May 2012 20:49:07 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Wkurzasz mnie kmiocie! Wyp...j z polskiej grupy dyskusyjnej sowiecka gnido!

Data: 2012-05-24 21:31:14
Autor: MH
Znalazłem czarną skrzynkę!!!
> [...]

No ale chociaż z wieczora czeka na mnie zimne pifko. :)))))

===============

Łokrutnie Ci Kumie współcuję. Mnie by siek niekciało wtak pinknom pogodem
popintaloć do Brelina.. AHA!! Ino jedź łostroznie cobyś nieporysowoł kiej
łostatnio tego pinknego Wartburga. Dyć to pikne awto jez!!

MH

Data: 2012-05-25 00:12:42
Autor: Andy Niwinski
Znalazłem czarną skrzynkę!!!

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jpm9b2$lc7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

popintaloć do Brelina.. AHA!! Ino jedź łostroznie cobyś nieporysowoł kiej
łostatnio tego pinknego Wartburga. Dyć to pikne awto jez!!

Nie bójta kumie żaby. Od Helmuta spode Dresna kupiłech se 5 Trabantów. Dostoł po flaszecce łokowity i mam w komórce. Jak po spożyciu zaliczę jakiś drzewko, to mam na zapas.

Data: 2012-05-24 22:36:57
Autor: MH
Znalazłem czarną skrzynkę!!!
[...]

=============

Ze co ???  Pinć Trabamtuf mos?!! Wieldze łokrutnom prośbem mom, cobyś jednego
woza mi odstompił za flaseckem...

MH

Data: 2012-05-25 09:34:21
Autor: Andy Niwinski
Znalazłem czarną skrzynkę!!!

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jpmd69$12k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kumie, tobie to i za darmo jednego dom. Ino jaką chabetę przywieść musicie, bo te mechanicne się popsuły. Pewnikiem bo im owsa nie podsypywołem...

Data: 2012-05-25 05:57:00
Autor: Rafał
Znalazłem czarną skrzynkę!!!
Dnia Thu, 24 May 2012 20:13:29 +0000 (UTC), MH napisał(a):

Na amen o niej zapomniałem. A leżała u mnie w biurku ponad rok. Zawartość:
chivas regal. Nie idę jutro do roboty !!!

MH

Takiego trunku nie wolno pić samemu!!!

Znalazłem czarną skrzynkę!!!