Znalazłem dzisiaj w skrzynce pocztowej...

Data: 2010-07-02 22:03:08
Autor: mkałrwan jest debilem
Znalazłem dzisiaj w skrzynce pocztowej...
¶cierwo o nazwie gazeta wybór 2010. Na pierwszej stronie Kłamczyński ze swoim "Polska jest najwżniejsza". Ale za to na stronie pi±tej jest sfałszowana fotografia maj±ca rzekomo przedstawiac braci Kaczyńskich wychodz±cych ze Stoczni Gdańskiej 12 maja 1988 roku, po zakończonym strajku. Od lat jest powszechnie wiadomo, że Kaczyńskich nie było tam w tamtym czasie.

Przemysław Warzywny

--

"Je¶li już mamy być zło¶liwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-02 22:05:21
Autor: raff
Znalazłem dzisiaj w skrzynce pocztowe j...
W dniu 2010-07-02 22:03, mkałrwan jest debilem pisze:
ścierwo o nazwie gazeta wybór 2010. Na pierwszej stronie Kłamczyński ze
swoim "Polska jest najwĹĽniejsza". Ale za to na stronie piÄ…tej jest
sfałszowana fotografia mająca rzekomo przedstawiac braci Kaczyńskich
wychodzących ze Stoczni Gdańskiej 12 maja 1988 roku, po zakończonym strajku.
Od lat jest powszechnie wiadomo, że Kaczyńskich nie było tam w tamtym
czasie.

Przemysław Warzywny

Ja znalazlem w swojej skrzynce scierwo od Bronka i nie narzekam.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-02 22:07:27
Autor: u2
W dniu 2010-07-02 22:05, raff pisze:
Ja znalazlem w swojej skrzynce scierwo od Bronka i nie narzekam.

Strach już lodówkę otworzyć :)

Data: 2010-07-02 22:07:47
Autor: mkałrwan jest debilem
ZnalazĹ?em dzisiaj w skrzynce pocztowej...

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lgqm$eug$1news.onet.pl...
[...]

Ja też, bo nie ma powodu. Nic sfałszowanego tam nie ma.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 22:09:47
Autor: raff
ZnalazÄą?em dzisiaj w skrzynce pocztow ej...
�cierwo o nazwie gazeta wybór 2010. Na pierwszej stronie K�amczy�ski
ze
swoim "Polska jest najwşniejsza". Ale za to na stronie pi�tej jest
sfa�szowana fotografia maj�ca rzekomo przedstawiac braci Kaczy�skich
wychodz�cych ze Stoczni Gda�skiej 12 maja 1988 roku, po zako�czonym
strajku.
Od lat jest powszechnie wiadomo, şe Kaczy�skich nie by�o tam w tamtym
czasie.

Przemys�aw Warzywny

Ja znalazlem w swojej skrzynce scierwo od Bronka i nie narzekam.

Ja też, bo nie ma powodu. Nic sfałszowanego tam nie ma.

Tyle ze zal mi tych drzew co na to poszly...

R.

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw

Data: 2010-07-03 00:07:26
Autor: Grzegorz Z.
Ja znalazlem w swojej skrzynce scierwo od

A ja uważam że Niemcy s± najważniejsze.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Znalazłem dzisiaj w skrzynce pocztowej...