Znalazłem gniazdo paj±ka w...

Data: 2011-05-04 19:15:57
Autor: Wojtek Sobociński
Znalazłem gniazdo paj±ka w...
W manetce prawej znalazłem gniazdo paj±ka :D
Razem z martwym lokatorem :D
Suche, zakurzone - tak - ale żeby paj±k zamieszkał w ¶rodku??
LOL

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-05-04 11:47:10
Autor: Rowerex
Znalazłem gniazdo paj±ka w...
On 4 Maj, 18:15, Wojtek Sobociński <sob...@gazeta.pl> wrote:

W manetce prawej znalazlem gniazdo pajaka :D
Razem z martwym lokatorem :D

Pajaki linieja, jest wiec szansa, ze to tylko stara okrywa zewnetrzna,
a lokator sie przeprowadzil do innego roweru (wszak to rowerzysta
pelna geba, yyy.. znaczy pelnymi szczekoczulkami o nogoglaszczkach nie
wspominajac ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-05-04 21:27:22
Autor: Wojtek Sobociński
Znalazłem gniazdo paj±ka w...
W dniu 2011-05-04 20:47, Rowerex pisze:
[...]

:D

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-05-04 19:17:55
Autor: kamil/Endurorider.pl
Znalazłem gniazdo paj±ka w...

Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ips1k7$irj$1inews.gazeta.pl...
W manetce prawej znalazłem gniazdo paj±ka :D
Razem z martwym lokatorem :D
Suche, zakurzone - tak - ale żeby paj±k zamieszkał w ¶rodku??
LOL

Może wczesniej mieszkał u zegarmistrza i sie przyzywaczaił do takich klimatów? :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-04 19:21:31
Autor: MiK
Znalazłem gniazdo paj±ka w...
Może dostał zawału jak szalałe¶ na rowerze?

Pozdro, M.

Data: 2011-05-04 19:34:26
Autor: Wojtek Sobociński
Znalaz�em gniazdo paj�ka w...
W dniu 2011-05-04 19:21, MiK pisze:
Mo�e dosta� zawa�u jak szala�e� na rowerze?

Nie, nie. Nie wytrzymał walki o zasiedzenie :P
Na szczęście to nie mój rower ;)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-05-04 23:09:33
Autor: kamtzu
Znalazłem gniazdo paj±ka w...
[...]

ja u zony w rowerze znalazlem takie gniazdo pod gumowa oslona w przedniej lampce ;)

Data: 2011-05-06 13:12:14
Autor: Marek
Znalazłem gniazdo paj±ka w...
Paj±ki lubi± rowery. Wystarczy im parę nocnych godzin, by się
zadomowić :). http://tiny.pl/hfqr2

--
Marek

Znalazłem gniazdo paj±ka w...