Znalaz?em hosting na Solarisie, czy to si? op?aca?

Data: 2011-02-24 23:46:43
Autor: Mr. Sparrow
Znalaz?em hosting na Solarisie, czy to si? op?aca?
Cześć,

Szukałem ostatnio sporo jakiegoś hostingu, ale nie vps'a z linuksem, tylko z solarisem, którego potrzebuję do nauki. Dziś przeglądałem na allegro oferty związane z serwerami sunowymi i natknąłem się na takie coś:

http://allegro.pl/hosting-solaris-10-na-sparc-i1478795059.html

Generalnie jest to czego szukam, czyli Solek 10 na sparcu, któego potrzebuję do nauki. Czy mieliście może do czynienia z tym hostingiem? Jest tani, ale ja potrzbowałbym dostępu na kilka miesięcy więc się zastanawiam czy warto.

Pozdro
MrSparrow

Data: 2011-02-25 10:55:43
Autor: Artur Dębski
[...]

Hmmm a może za grosze kupić jakąś Ulta 10 albo Netra T1, postawić
Solarisa i mieć maszynę do zabawy pod biurkiem ?

Nie jestem pewien ale na takim hostingu raczej nie poćwiczysz
np poleceń OBP.

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2011-02-25 18:15:02
Autor: Mr. Sparrow

Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:4d677deb$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Nie jestem pewien ale na takim hostingu raczej nie poćwiczysz
np poleceń OBP.

Niby też prawda, ale ja potrzebuję dostępu do roota z możliwością diagnostyki i instalowania pakietów, tyle. Fizycznie to u siebie nie ma gdzie trzymać dodatkowych serwerów. Dzięki za rozmowę.

Pozdrawiam.

Data: 2011-02-25 22:16:42
Autor: Artur Dębski
Znalaz?em hosting na Solarisie, czy to si? op?aca?
Dzięki za rozmowę.

Pozdrawiam.

No tak, wiedziałem - pytający w wątku to jednocześnie
sprzedawca na aukcji Allegro chcący się rozreklamować.

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2011-02-26 01:02:11
Autor: Mr. Sparrow

Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:4d681c36$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
>Dzięki za rozmowę.

Pozdrawiam.

No tak, wiedziałem - pytający w wątku to jednocześnie
sprzedawca na aukcji Allegro chcący się rozreklamować.

Myślę, że wyciągasz mylne wnioski, z mojej strony to było zadanie tylko zwykłego pytania.

Data: 2011-02-25 12:10:28
Autor: Smok Eustachy
Znalaz?em hosting na Solarisie, czy to si? op?aca?
Dnia Thu, 24 Feb 2011 23:46:43 +0100, Mr. Sparrow napisał(a):
/../
Generalnie jest to czego szukam, czyli Solek 10 na sparcu, ktĂłego
potrzebuję do nauki. Czy mieliście może do czynienia z tym hostingiem?
Jest tani, ale ja potrzbowałbym dostępu na kilka miesięcy więc się
zastanawiam czy warto.

Solaris is NOT PC

Data: 2011-02-25 12:37:30
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-24 23:46, Mr. Sparrow pisze:

Generalnie jest to czego szukam, czyli Solek 10 na sparcu, któego
potrzebuję do nauki. Czy mieliście może do czynienia z tym hostingiem?

Nie ale zasilacz możesz kupić nowy

Data: 2011-02-25 20:39:26
Autor: MarlonB

Użytkownik "Mr. Sparrow" <NOSPAMwrobel@e-wrobel.pl-nospam> napisał w wiadomości news:ik6n4j$35n$1inews.gazeta.pl...
[...]

A że tak głupio zaproponuje... nie myślałeś o wirtualizacji? Ja mam m.in. Solarisa postawionego na VirtualBoxie - i jeszcze kilkanaście OSów na jednym kompie.

Pozdrawiam.

M.

Data: 2011-02-26 15:54:45
Autor: Sebastian Biały
On 2011-02-24 23:46, Mr. Sparrow wrote:
Generalnie jest to czego szukam, czyli Solek 10 na sparcu

A czym w twoim wypadku nauki różni się Solek na Sparcu od Solka na x86? Piszesz w asm ?

Znalaz?em hosting na Solarisie, czy to si? op?aca?