Znalazłem licznik we Wro.

Data: 2009-03-01 17:51:16
Autor: reme.k
Znalazłem licznik we Wro.
Dziś (1 marca 2009) ok 17:30 znalazłem licznik we Wrocławiu w okolicach Dworca
Głównego PKP.
Mogę po kosztach odesłać albo oddać jak ktoś się zgłosi.
Licznik ma cechę charakterystyczną o której właściciel powinien na pewno
wiedzieć. Firma na "S" :)

Data: 2009-03-02 03:48:13
Autor: Kytutr
Znalazłem licznik we Wro.
On 1 Mar, 17:51, rem...@vp.pl wrote:
[...]

Cześć,

Wysłałem mail do Ciebie w związku z tym licznikiem. Mam nadzieję, że
dotarł, bo korzystałem z wysyłania via Google Groups.

Pozdrawiam,
Kytutr

Data: 2009-03-02 12:53:40
Autor: reme.k
Znalazłem licznik we Wro.
On 1 Mar, 17:51, rem...@vp.pl wrote:
> [...]

Wysłałem mail do Ciebie w związku z tym licznikiem. Mam nadzieję, że
dotarł, bo korzystałem z wysyłania via Google Groups.

Zgadza się, to jest ten licznik ma 300 coś przejechane.

Data: 2009-03-03 02:24:39
Autor: Kytutr
Znalazłem licznik we Wro.
On 2 Mar, 12:53, rem...@vp.pl wrote:

> Cześć,

> Wysłałem mail do Ciebie w związku z tym licznikiem. Mam nadzieję, że
> dotarł, bo korzystałem z wysyłania via Google Groups.

Zgadza się, to jest ten licznik ma 300 coś przejechane.

Chciałbym podziękować i pochwalić piękną postawę - dzięki Remikowi
modę nadal cieszyć się moim licznikiem Sigma.

Przy okazji: czy macie jakieś sposoby na lepsze przymocowanie
wypinanego licznika (sigmowy Twist Lock System)? Licznik ten
zdecydowanie zbyt łatwo wypina się, gdy tylko go lekko potrącić - co
zdarza mi dość się często.

Pozdrawiam,
Kytutr

Data: 2009-03-09 10:54:29
Autor: reme.k
Znalazłem licznik we Wro.
[...]

To ja, spróbowałbym przykleić odcinek taśmy izolacyjnej z boku tego okrągłego,
wtedy by ten licznik ciaśniej się obracał w swoim gnieździe.
Taśma się zniszczy ale zawsze można nowy kawałek przykleić.
Mam sigmę starego typu, taką wsuwaną od przodu i myślę to było lepsze, nigdy mi
ten licznik nie wyleciał a mam go ponad 10 lat :)

--

Znalazłem licznik we Wro.