Znalazlem rekawice

Data: 2009-10-16 10:33:47
Autor: Tytus
Znalazlem rekawice
Siemka
Fajne zimowe rekawice motocyklowe znalazlem, na Woli we Warszawie.
Kto zgubil???.
Jak sie user nie zglosi placzu nie bedzie :) Na narty jak znalazl - choc skórkowe.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-16 11:42:46
Autor: johnny
Znalazlem rekawice
Użytkownik "Tytus" ogłosił:

Fajne zimowe rekawice motocyklowe znalazlem, na Woli we Warszawie.
Kto zgubil???.

Napisz jeszcze jaki rozmiar. Jak będzie mi pasowal to moje!!! Adres na jaki masz je przesłac posle Ci na priwa;-)

Data: 2009-10-16 12:09:07
Autor: KJ Siła Słów
Znalazlem rekawice
Tytus pisze:
Siemka
Fajne zimowe rekawice motocyklowe znalazlem, na Woli we Warszawie.
Kto zgubil???.

Koło bankomatu ?
:-)

KJ

Data: 2009-10-16 12:16:41
Autor: gildor
Znalazlem rekawice
KJ Siła Słów pisze:
Tytus pisze:
Siemka
Fajne zimowe rekawice motocyklowe znalazlem, na Woli we Warszawie.
Kto zgubil???.

Koło bankomatu ?
:-)

pewnie nie, bo leżał by obok kask.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-10-17 01:23:03
Autor: Wojciech G.
Znalazlem rekawice
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb9h69$4vk$2news.onet.pl...
Koło bankomatu ?
pewnie nie, bo leżał by obok kask.

Kask wziąłem ja. Dla kobity. Bo mały był. I wąski.
A rękawice były za ciasne dla mnie, to zostawiłem.
--
PZDR
Wojciech G.

Znalazlem rekawice