Znalazłem telefon, co dalej?

Data: 2009-07-06 08:57:11
Autor: Bebe
Znalazłem telefon, co dalej?
Użytkownik "pbjs" <pbjsNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a4f6f41$1news.home.net.pl...
Witam,

Znalazłem tel. - sieć Plus, na abonament.
Chciałem zadzwonić na jeden z ostatnich
wybieranych numerów, ale właściciel ma
jakieś problemy z płatnościami - zablokowane wychodzące :-(

Czekam, może zadzwoni na swój nr.

Jak nie oddzwoni to co można zrobić?
Może w salonie oddać, tylko czy przekażą właścicielowi?

z własnego doświadczenia odradzam wizytę w salone plusa - ja dostałem informację - prosze zostawić może ktoś się zgłosi - dla mnie idiotyzm - oczywiście potwierdzenia oddania mi nie chcieli dać. Telefon nie odpalał bo miał blokadę za to kartę udało się odczytać w innym - efekt - był kontakt MAMA w telefoni - zadzwoniłem przyjechał pan i pyta ile się należy - 6-pak piwa był jak znalazł a wdziecznośc właściciela bezcenna - zwłaszcza ze aparat telefoniczny był całkiem przyzwoity i odpadł problem z wyrabianiem kopii karty itp.

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Znalazłem telefon, co dalej?