Znalazłem wątek! :-) Dzięki mkarwanowi.

Data: 2010-03-29 15:52:21
Autor: Piotr
Znalazłem wątek! :-) Dzięki mkarwanowi.
O ten:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/a8dddb273e90a0cb/48dd7f345a729340?hl=pl&
I jestem strasznie wzruszony miłymi opiniami na mój temat, bardzo wam dziękuję chłopaki!
Nawet tym przeze mnie pouczonym, co się w wątku odreagowywali pod moją nieobecności, dziekuję!
Bo i w tych odważnych powarkiwaniach, na nieobecnego, było czuć szacunek dla mej ojcowskiej dłoni.
Piotr
PS. Osobne podziękowania dla tego bidnego pedzia - wałkuna. Ty rzeczywiście wałkun musisz marzyć o kontaktach
seksualnych ze mną, nawet uosabiającego pluszaka sobie sprawiłeś do miłosnych harców... Bardzoś sugestywny... Na
tyle, że słaby umysł syfcia nie wytrzymał i twoją psychopatyczną wizję uznał ze real... No, ale psychopaci krzywdzą
słabe umysły nie od dziś.
--
Godwin's Law:
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."

Data: 2010-03-29 18:00:16
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Misiu mój umysł trzyma się dobrze w przeciwienstwie do twojego budzącego
litość zżartego przez france dupska.
Litość nad toba okazali i Boukun i Woland, ale nie pochlebiaj zbytnio sobie
ich deklaratywności,
bo rzeczeni w realu zapewne nie chcieliby postawić ci nawet klocka na
twarzy.
Wszystko na co możesz liczyc, to kawał szlaucha od podlewania wody w dupsko,
no chyba żeby ci ktos zafundował
przyzwoity plug analny z wibratorem. Ale na to sie chyba nie zanosi, bo ci
ktorych tak gorliwie popierasz sa nastawieni tylko na branie,
a nie na dawanie czegokolowiek.

sofu

Data: 2010-03-29 18:42:00
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hoqidg$lgp$1node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
sofiu nie rob wiochy - nie wszyscy musza wiedziec zes burak
awe

Data: 2010-03-29 23:35:41
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ci
> ktorych tak gorliwie popierasz sa nastawieni tylko na branie,
-- -- -- -- -- -- --
sofiu nie rob wiochy - nie wszyscy musza wiedziec zes burak
awe

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Widze, ze sie odezwał cepek z towarzystwa wzajemnej adoracji kołtunów.

sofu

Data: 2010-04-04 19:51:51
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hor77f$e0n$1node2.news.atman.pl...

> [...]

ci
> ktorych tak gorliwie popierasz sa nastawieni tylko na branie,
-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
co ty mozesz wiedziec o towarzystwie, chciales napisac chyba cos o towarzyszach. poczekaj w przedpokoju grzecznie - bo do domu takich jak ty sie nie wpuszcza
awe

Data: 2010-03-29 18:55:55
Autor: Piotr
Dnia Mon, 29 Mar 2010 18:00:16 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Jejku syficu, ale ty masz plugawy język, marzenia i takież upodobania...
I tak bez wahania, szybciutko przeszedłeś od swojego mózgu do mojego
dupska, czyli do twoich realnych zainteresowań.
Przyznaj się, żre cię zawiść, że to ty nie jesteś na miejscu wałkuńskiego
pluszaka...
Nic straconego syfciu. :-)
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-03-29 23:45:30
Autor: sofu

> [...]

dupska, czyli do twoich realnych zainteresowań.
Przyznaj się, żre cię zawiść, że to ty nie jesteś na miejscu wałkuńskiego

Nic z tego moherowy kołtunie! Wybij to sobie z... dupy!
Ja na razie za pluszaka, to ty robiłes, ale troche chyba na wyrost cię tym
uradował Boukun?
Do twojego dupska to nawet kloaczne muszyska nie chca  wchodzić,
wiec nie zachwalaj tego, czego by już nie ruszył nawet najgorszy kieckowy
zbok.

sofu

sofu

Data: 2010-03-30 08:09:05
Autor: Piotr
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hor7ps$e2v$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Do twojego dupska to nawet kloaczne muszyska nie chca  wchodzić,
wiec nie zachwalaj tego, czego by już nie ruszył nawet najgorszy kieckowy

Pogrążasz się w plugastwie syfciu... No i ta twoja przypadłość, wynikająca ze słabego umysłu,
sprawdź czy to nie jakieś folie a deux... :-)
Piotr

Data: 2010-03-30 21:16:04
Autor: sofu
Znalazłem wątek! :-) Dzięki mkarwanowi.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- --

[...]

Probujesz się odszczeknąć czarny koltunie, ale ci cos nie wychodzi.
Co umysłowosci, to twoja zatrzymała się na poziomie kruchty i nigdy po za
nia nie wyszła.

sofu

Data: 2010-03-30 22:09:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:16:04 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Wychodzi mi syfciu, co widać choćby po eskalacji plugastwa z twojej strony.
Możesz sobie pokrzykiwać ile chcesz, ale ja wiem i co ważniejsze ty też o
tym  wiesz. :-)
Piotr