Znalezienie nabywcy samochodu - realne?

Data: 2018-01-27 17:16:01
Autor: PiteR
Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
na  ** p.m.s **  jerzy pisze tak:

Przychodzą mandaty ale może być nawet gorzej jak coś wywinie.

Mandaty dostaje kierowca czy samochód?

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2018-01-27 10:50:48
Autor: jerzy.bbb
W dniu sobota, 27 stycznia 2018 18:16:10 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
na  ** p.m.s **  jerzy pisze tak:

> Przychodzą mandaty ale może być nawet gorzej jak coś wywinie.

Mandaty dostaje kierowca czy samochód?
Najpierw samochod :) tzn wlasciciel i musi sie tlumaczyc. a w/g CEPIK wlascicielem jestem ja.

Data: 2018-01-27 20:09:56
Autor: PiteR

na  ** p.m.s **  jerzy pisze tak:

> Przychodzą mandaty ale może być nawet gorzej jak coś wywinie.

Mandaty dostaje kierowca czy samochód?
Najpierw samochod :) tzn wlasciciel i musi sie tlumaczyc. a w/g
CEPIK wlascicielem jestem ja.

Czyli te co dostał na żywo płaci a te z fotoradarów już nie?

No bo chyba policja nie wypisuje mandatu na dane samochodu
i może sprawdzić kto był karany w danym aucie.

Data: 2018-01-27 12:20:18
Autor: jerzy.bbb
W dniu sobota, 27 stycznia 2018 21:10:15 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
> [...]

No bo chyba policja nie wypisuje mandatu na dane samochodu
i może sprawdzić kto był karany w danym aucie.

No jak nie ma kierowcy na miejscu to wysylaja do wlasciciela i on sie musi wytlumaczyc.

Data: 2018-01-27 20:56:48
Autor: PiteR
> [...]

i może sprawdzić kto był karany w danym aucie.

No jak nie ma kierowcy na miejscu to wysylaja do wlasciciela i on

No jak policja się wtedy zachowuje?

- wjechał pan w przystanek autobusowy pełen ludzi
- to nie ja. Sprzedałem auto.
- acha to nie pan, ok

Ciekawe czy nigdy go nie złapali czy opłaca mandaty.