Znalezienie nabywcy samochodu - realne?

Data: 2018-01-29 12:35:18
Autor: J.F.
Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
Użytkownik  jerzy.bbb napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:323e8c33-44db-4ecd-8f01-af849c3c4163@googlegroups.com...
7 lat temu sprzedałame samochód, niestety nie zgłosiłem tego nigdzie. Kupujący nieprzerejstrował samochodu, dalej widnieje w CEPIK jak mój.
Przychodzą mandaty ale może być nawet gorzej jak coś wywinie.

Niestety odnalezienie umowy KS może być trudne, danych do niego już też nie posiadam.
Jakieś wyjście z tej sytuacji? Jak odnaleźć kupującego? Gdzie to zgłosić?

Zglosic do UM/UG, tam gdzie zarejestrowany, i tam gdzie miales obowiazek zglosic.
Niestety - umowa sie przyda, chyba, ze chcesz na durnia wyjsc - chce zglosic sprzedaz, a nie wie komu, ani kogo :-)

Sprawdz na UFG czy ma aktualna polise ... niestety, w swietle ochrony danych osobowych pewnie nie podadza danych aktualnego posiadacza.
Ale moze cos ustalisz przez telefon, tylko trzeba sprytnie "przeprowadzilem sie, nie pamietam czy zglosilem, jaki adres macie w systemie"
.... ale oni pewnie sprytnie spytaja o imie i nazwisko :-)

No chyba, ze przy okazji jakiegos mandatu scedujesz na policjantow ustalenie danych ... sprawdz polise, podaj im w jakiej firmie pytac o aktualnego posiadacza :-)
Tylko mandaty pewnie z SM lub ITD, im sie nie bedzie chcialo dochodzic :-)

J.

Znalezienie nabywcy samochodu - realne?