Znalezione nad Białym płetwy. Jeszcze raz.

Data: 2010-09-02 10:19:21
Autor: tomek
Znalezione nad Białym płetwy. Jeszcze raz.
Prawie miesiąc temu dałem posty na forum Nuras i na sekcie o znalezionych przez moją żonę płetwach. Miało to miejsce w niedzielę 8 sierpnia po zamknięciu bazy Crazy Shark. Mimo ogłoszeń właściciel się nie zgłosił. Żona rozmawiała również z szefem CS Jackiem Kurzątkowskim, ale jego też nikt nie pytał o zgubę. Dziwna sprawa, bo płetwy są bardzo porządne. Ja na miejscu właściciela na pewno starałbym się je odzyskać. Wygląda jednak na to, że to ktoś, kto nie zagląda na fora nurkowe (przynajmniej na te dwa, które wymieniłem) i nie ma pojęcia o tym, gdzie doszło do straty. Dlatego gdyby ktoś z Was słyszał o osobie, która zgubiła płetwy, to poinformujcie ją o niniejszym poście, dajcie znać na forum lub bezpośrednio do Doroty dorisnurek@poczta.fm A może macie pomysł gdzie jeszcze (poza forum Nuras i sektą) warto dać ogłoszenie?

Pozdrawiam
Tomek "Nitas" Nitka

--

Znalezione nad Białym płetwy. Jeszcze raz.