Znaleziono cia³o Dawidka

Data: 2019-07-20 18:11:17
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
Znaleziono cia³o poszukiwanego 5-cio letniego dziecka.
Jasnowidz Jackowski na podstawie zdjêcia przez internet przeczuwa³ gdzie mo¿e znajdowaæ siê dziecko. Sporz±dzi³ nawet dla policji mapkê, ale policja ma przecie¿ swoje metody. Dopiero dzisiaj zaczêli szukaæ tam gdzie wskaza³ im Jackowski. Szkoda, ¿e nie od razu, chocia¿ ¿ycia dziecku to i tak by nie przywróci³o.

--
animka

Data: 2019-07-20 18:26:22
Autor: z
Znaleziono cia³o Dawidka
Tak siê sk³ada ¿e jestem po "raporcie mniejszo¶ci" W koñcu do koñca ;-)
Jasnowidze to nieszczê¶liwi ludzie. Nie dokuczaj im.
Ale to nie powód ¿eby o tym pisaæ na PRAWIE.

Data: 2019-07-20 18:33:05
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-20 o 18:26, z pisze:
Tak siê sk³ada ¿e jestem po "raporcie mniejszo¶ci" W koñcu do koñca ;-)
Jasnowidze to nieszczê¶liwi ludzie. Nie dokuczaj im.
Ale to nie powód ¿eby o tym pisaæ na PRAWIE.

Ty im dokuczasz. Jasnowidz Jackowski na pewno jest radosnym cz³owiekiem, no i ma du¿o m³odsz±, ³adn± ¿onê.
Z tego co mówili parê minut temu na TVN24 to w tym czasie, gdy policjanci znale¼li dziecko pojawi³a siê nad tym miejscem piêkna têcza.

--
animka

Data: 2019-07-20 18:36:42
Autor: z
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-20 o 18:33, Animka pisze:

Tylko pamiêtaj. Ten cud nie mo¿e byæ dzie³em pisiorów ;-)

Data: 2019-07-20 19:02:24
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 20.07.2019 o 18:36, z pisze:
W dniu 2019-07-20 o 18:33, Animka pisze:

Tylko pamiêtaj. Ten cud nie mo¿e byæ dzie³em pisiorów ;-)

w dodatku Jackowski balowa³ z Pershingiem w Kac Vegas, dla mnie to czarnowidz, nic nie mo¿e pomóc, odnajduje tylko trupy:)

--
I love love

Data: 2019-07-20 19:06:07
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-20 o 18:36, z pisze:
W dniu 2019-07-20 o 18:33, Animka pisze:

Tylko pamiêtaj. Ten cud nie mo¿e byæ dzie³em pisiorów ;-)

Ale¿ nawet i nie dzie³em ksiêdza Rydzyka.

--
animka

Data: 2019-07-22 10:32:15
Autor: dantes
Znaleziono cia³o Dawidka
Dnia Sat, 20 Jul 2019 18:33:05 +0200, Animka napisa³(a):

[...]

Têcza nie pojawia siê nad "jakim¶ miejscem", têcza jest widoczna "z pewnego
miejsca".

Data: 2019-07-22 21:57:58
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-22 o 10:32, dantes pisze:
[...]

Prawda.
Tylko, ¿e ja napisa³am tak samo jak to napisali w tej sprawie.

--
animka

Data: 2019-07-22 22:09:08
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 21:57, Animka pisze:

Prawda.
Tylko, ¿e ja napisa³am tak samo jak to napisali w tej sprawie.

ano, animka niczym siê nie wyró¿nia:)

--
I love love

Data: 2019-07-20 19:12:09
Autor: Robert Wañkowski
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-20 o 18:11, Animka pisze:
Jasnowidz Jackowski na podstawie zdjêcia przez internet przeczuwa³ gdzie mo¿e znajdowaæ siê dziecko.

Przeczuwa³? Jak miliony innych ludzi.

"Zapewnia³, ¿e ch³opiec nie ¿yje, a ,,ca³a sytuacja" rozegra³a siê pod Grodziskiem Mazowieckim. Jackowski pomyli³ siê tylko z miejscem znalezienie ch³opca - wskazywa³ na dno jednego z akwenów przy Grodzisku, tymczasem cia³o Dawidka znaleziono przy autostradzie A2."

Wiêcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Krzysztof-Jackowski-przewidzial-smierc-Dawidka-i-przyczynil-sie-do-poszukiwan-chlopca

Robert

Data: 2019-07-20 22:26:46
Autor: Robert Tomasik
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 20.07.2019 o 19:12, Robert Wañkowski pisze:

[...]

Nie trzeba by³o byæ uznanym jasnowidzem, by wymy¶liæ, ¿e dziecko
najprawdopodobniej nie ¿yje. Jakby ¿y³o, to piêciolatka by kto¶ znalaz³.
Równie¿ do¶æ oczywistym by³o, ¿e ojciec by nie pajacowa³ i nie wywozi³
go gdzie¶ daleko. Mia³ 2~3 godziny. Jedyn± ewentualno¶ci± by³o
przekazanie jakiej¶ innej osobie.

Natomiast z jasnowidzami jest tak, ¿e niby nikt w to nie wierzy, ale jak
nie masz lepszego pomys³u, gdzie szukaæ, to przeszukanie miejsca
wskazanego przez jasnowidza w pierwszej kolejno¶ci jest dobrym pomys³em.
Zdesperowana rodzina chwyta siê ró¿nych pomys³ów. Wyobra¼ sobie, co by
by³o, jakby go¶æ trafi³.

Data: 2019-07-20 23:13:14
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
[...]

Policja te¿ potrzebuje pomocy i korzysta ze wskazóewk Jackowskiego. Nie zawsze oficjalnie, bo nie chce robiæ sobie obciachu.

--
animka

Data: 2019-07-20 23:17:57
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 20.07.2019 o 23:13, Animka pisze:
Policja te¿ potrzebuje pomocy i korzysta ze wskazóewk Jackowskiego. Nie zawsze oficjalnie, bo nie chce robiæ sobie obciachu.

ano, otrzyma³ wiele dyplomów podziêkowania, którymi siê chwali, ale to czarnowidz, który znajduje tylko trupy:)

--
I love love

Data: 2019-07-21 09:09:59
Autor: Budzik
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik Animka animka.tonie.ja@wp.pl ...

[...]

Demokracja to jednak jest g³upi system... i Animka i ja mamy po jednym g³osie...
Kobieto, mamy XXI wiek... --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
Frank Herbert

Data: 2019-07-21 14:37:23
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 21.07.2019 o 11:09, Budzik pisze:
Demokracja to jednak jest g³upi system... i Animka i ja mamy po jednym
g³osie...

ale ale, animka mieszka w Warszawie, a Budzik tam nie mieszka, najwyra¼niej Budzik chcia³by mieæ milion milionów g³osów:)

--
I love love

Data: 2019-07-22 05:00:41
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 14:37 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Wrêcz przeciwnie, jest mniej warto¶ciowy!
Budzik w demokracji jest zbyt kosztowny, Animkê znacznie ³atwiej i taniej  "przekonaæ".

--
Trefni¶

Data: 2019-07-22 08:47:24
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 05:00, Trefni¶ pisze:
[...]

ja wolê stanowisko Budzika, on chce sam sob± rz±dziæ, a nie byæ rz±dzonym:)

--
I love love

Data: 2019-07-22 10:59:59
Autor: Budzik
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

To akurat jest chyba zdroworozs±dkowe podejscie kazdego cz³owieka.

Ale moja wypowiedz mia³a inny wydzwiek i by³a raczej apoteoz± do postawy i s³ów J. Kurskiego.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Albo g³osisz swoje pogl±dy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2019-07-22 18:09:17
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 12:59, Budzik pisze:
U¿ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

ale ale ja braci Kurskich równie¿ rozumiem, obaj s± wykszta³ceni i inteligentni, nadaj± siê do sterowania 'ciemnych' mas:)

--
I love love

Data: 2019-07-22 19:59:58
Autor: Budzik
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

touche!
Niemniej tylko jeden oficjalnie wyraza sie o swoich odbiorcach per "ciemny lud"... OIMPNM

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Bóg ukry³ piek³o w samym sercu raju,
aby¶my nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2019-07-22 22:02:06
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 21:59, Budzik pisze:
U¿ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

ja do nikogo nie nadajê, jam ¶mieræ wcielona:)

https://www.youtube.com/watch?v=NAdY1y1KgIw

Wishbone Ash - Errors Of My Way

--
I love love

Data: 2019-07-21 11:31:31
Autor: ąćęłńóśźż
Znaleziono cia³o Dawidka
Trzeba byæ za to tysi±cem têpych trepów, ¿eby przez 10 (s³ownie: dziesiêæ) dni nie znale¼æ ch³opczyka tam, gdzie by³o to najbardziej prawdopodobne.
Chyba psom pozatykali nosy, a sobie rozumy.
No ale za ca³± akcjê trwaj±c± tyle dni zap³aci spo³eczeñstwo przecie¿.

-- -- -
Równie¿ do¶æ oczywistym by³o, ¿e ojciec by nie pajacowa³ i nie wywozi³ go gdzie¶ daleko.

Data: 2019-07-21 14:17:07
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
Dnia Sun, 21 Jul 2019 11:31:31 +0200, ±æê³ñ󶼿 napisa³(a):
Trzeba byæ za to tysi±cem têpych trepów, ¿eby przez 10 (s³ownie: dziesiêæ) dni nie znale¼æ ch³opczyka tam, gdzie by³o to najbardziej prawdopodobne.
Chyba psom pozatykali nosy, a sobie rozumy.

Zaraz zaraz - gdzie dokladnie znaleziono i co za tym przemiawialo?

Bo "przy A2", to malo precyzyjne, i duzo moze byc.

No ale za ca³± akcjê trwaj±c± tyle dni zap³aci spo³eczeñstwo przecie¿.

Ogolnie to chyba i tak byli na sluzbie.
Nadgodziny platne ?

Bo straty spoleczenstwa wynikle z tego, ze nie robili "innych zadan",
to moga byc trudne do wyliczenia.

J.

Data: 2019-07-21 14:37:58
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 21.07.2019 o 14:17, J.F. pisze:

No ale za ca³± akcjê trwaj±c± tyle dni zap³aci spo³eczeñstwo przecie¿.

Ogolnie to chyba i tak byli na sluzbie.
Nadgodziny platne ?

Nawet jak nie bezpo¶rednio to w naturze pewnie.

Bo straty spoleczenstwa wynikle z tego, ze nie robili "innych zadan",
to moga byc trudne do wyliczenia.

To mo¿e inaczej - skoro nie widaæ ró¿nicy to wypieprzyæ kulsonów w iloci zaanga¿owanej jako zbêdn±:P Tak samo "dobre" rozumowanie jak i to, ¿e skoro s± na etacie to nic nie kosztuj± ekstra;)

--
Shrek

Data: 2019-07-21 18:49:02
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
Dnia Sun, 21 Jul 2019 14:37:58 +0200, Shrek napisa³(a):
[...]

Kosztuja, kosztuja, ale sa. Czy sie stoi, czy sie lezy - kosztuja.

A przyjdzie jakis mecz, albo miesiecznica, i ta setka zo...policjantow bedzie potrzebna, wiec musza byc.

J.

Data: 2019-07-21 19:20:19
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 21.07.2019 o 18:49, J.F. pisze:

Kosztuja, kosztuja, ale sa. Czy sie stoi, czy sie lezy - kosztuja.

A przyjdzie jakis mecz, albo miesiecznica, i ta setka
zo...policjantow bedzie potrzebna, wiec musza byc.

W sumie racja - po zakoñczeniu miesiêcznic siê nudz±.

¯eby nie byæ ¼le zrozumiany - nie zarzucam nikomu ¿e zaanga¿owa³ te si³y. Od tego pañstwo jest, ¿eby takie rzeczy ogarniaæ. I dobrze ¿e ogarnêli, nawet jesli nieco pod przymusem dziennikarzy, nieco dla s³upków i z zakoñczeniem takim jak wysz³o.

BTW - znów wysz³o, ¿e kolo raczej zdrowy psychicznie to nie by³. Kto twierdzi³, ¿e ¶wiry s± godne zaufania w najwy¿szym stopniu, bo mówi± ¿e odwal± akcjê a na ogó³ nie odwalaj±? Tylko dlaczego w takim razie s± silnie nadreprezentowani w g³o¶nych sprawach?

--
Shrek

Data: 2019-07-22 10:02:38
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
Dnia Sun, 21 Jul 2019 19:20:19 +0200, Shrek napisa³(a):
[...]

Zakonczenie nie od nich zalezalo, bo zakonczylo sie zanim rozpoczeli.

Byc moze mozna im tylko zarzucic nieudolne przeszukiwanie.

BTW - znów wysz³o, ¿e kolo raczej zdrowy psychicznie to nie by³. Kto twierdzi³, ¿e ¶wiry s± godne zaufania w najwy¿szym stopniu, bo mówi± ¿e odwal± akcjê a na ogó³ nie odwalaj±?

Ale co - mial jakas historie psychatryczna ?

I od ilu lat mowil, ze odwali akcje ? :-)

Tylko dlaczego w takim razie s± silnie nadreprezentowani w g³o¶nych sprawach?

Bo sa glosne ? Bo jak ktos kogos zabija, to mu odwalilo ? :-)

J.

Data: 2019-07-22 17:48:07
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 10:02, J.F. pisze:

Zakonczenie nie od nich zalezalo, bo zakonczylo sie zanim rozpoczeli.

Byc moze mozna im tylko zarzucic nieudolne przeszukiwanie.

W sumie nie wiem. Nie znam siê na poszukiwaniach, wiêc siê nie wypowiem. Ale nie mam specjalnych podstaw, ¿eby zarzuciæ im nieudolno¶æ.

[...]

Siê oka¿e, ale zdrowy na umy¶le to chyba nie by³.

Tylko dlaczego w takim razie s±
silnie nadreprezentowani w g³o¶nych sprawach?

Bo sa glosne ?

Ale to nie wyja¶nia czemu s± nadreprezentowani, skoro s± niegro¼ni. Skoro siê nie wyró¿niaj± to powinno byæ ich tyle co w spo³eczeñstwie - pewnie gdzie¶ 1 na 1000 jest solidnie kopniêty.

Bo jak ktos kogos zabija, to mu odwalilo ? :-)

Chodzi mi o to, ¿e kto¶ (ty?) twierdzi³, ¿e oni sa bezpieczni bo przecie¿ na ogól nikogo nie zabijaj±. To ja proponujê ¿eby notariuszami zostawali tylko ci z za¶wiadczeniem o schizofrenii, a na prezydenta to tylko z histori± w zak³adzie zamkniêtym.

--
Shrek

Data: 2019-07-22 18:19:03
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "Shrek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5d35dab5$0$529$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Troche trwalo. A znalezli w miejscu, ktore powinno byc na liscie dosc wysoko.

[...]

Jesli nie mial historii, to nie mozesz zaliczyc do kategorii "policja nic nie zrobila".

[...]

Zabojstw mamy ok 500 rocznie ... a tu na razie jeden przypadek wariata.

[...]

No ale samo pisales, ze sasiad od lat lata z nozem po klatce ... i nie zabija.

J.

Data: 2019-07-22 21:13:33
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 18:19, J.F. pisze:

W sumie nie wiem. Nie znam siê na poszukiwaniach, wiêc siê nie wypowiem. Ale nie mam specjalnych podstaw, ¿eby zarzuciæ im nieudolno¶æ.

Troche trwalo. A znalezli w miejscu, ktore powinno byc na liscie dosc wysoko.

Jak pisa³em - nie znam siê. Z jednej strony du¿o miejsc do sprawdzenia, z drugiej choæby z monitoringu powinni siê kapn±æ, ¿e musia³ po drodze siê zatrzymaæ na kilka minut.

Siê oka¿e, ale zdrowy na umy¶le to chyba nie by³.

Jesli nie mial historii, to nie mozesz zaliczyc do kategorii "policja nic nie zrobila".

NIe wsadzam. Piszê tylko ¿e obawy przed ¶wirami nie s± bezzasadne i ich ignorowanie nie jest m±drym pomys³em, a t³umaczenie, ¿e skoro do tej pory nie zabi³ to w porzo go¶æ to w ogóle absurd.

[...]

To ju¿ ten jeden to za du¿o - s±dzisz, ¿e 1/500 ma zzawansowane zavurzenia psychiczne? A czy jeden - praktycznie obroñca ka¿dego po akcji twierdzi, ¿e ¶wir. Po ka¿dej spektakularnej akcji w zasadzie siê okazuje, ¿e ¶wir (mniej lub bardziej prawdziwy). Wiki twierdzi, ¿e 5-10% skazanych za zabójstwa ma zaburzenia ze spektrum schizofrenii podczas gdy ryzyko zachorowania w ogole populacji to 1%. To znaczna nadreprezentacja.

No ale samo pisales, ze sasiad od lat lata z nozem po klatce ... i nie zabija.

Nie ca³y czas, a kilka razy. Tak jak mówê - id±c twoim tokiem nale¿y notariuszy rekrutowaæ tylko ze schizofreników. A najbezpieczniej je¿dz± ci co robi± 200km po mie¶cie na tylnim kole ¶cigacza - skoro siê jeszcze nie zabili...

BTW - dlaczego jak kto¶ nawalony, to policja siê nim zajmuje, jak na dragach to te¿, a jak ¶wir to mj± to w dupie a¿ nie bêdzie potem w gazetch "dobrze znany policji"?

--
Shrek

Data: 2019-07-22 22:14:22
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-22 o 21:13, Shrek pisze:
[...]

Tym bardziej, ¿e w jednym miejscu zatrzyma³ siê najd³uzej.

Data: 2019-07-22 22:24:08
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 22:14, Animka pisze:

Tym bardziej, ¿e w jednym miejscu zatrzyma³ siê najd³uzej.

mam to w wielkim powa¿aniu, wy qrwy ¿ydo-ubeckie tylko by¶cie zabijali w procesach kiblowych

--
I love love

Data: 2019-07-23 10:35:01
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "Animka"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qh55pn$nsu$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Tylko ze jesli to informacja na podstawie logowan do BTS, to informacja moze byc niepewna - np w korek trafil, a obszar tego zatrzymania duzy.
Choc w poblizu Warszawy powinno byc tych BTS dosc sporo ...

J.

Data: 2019-07-23 18:26:33
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 23.07.2019 o 10:35, J.F. pisze:

[...]

Na A2 to pewnie co jaki¶ czas s± kamery. Obstawiam, ¿e wcale nie tak rzadko.

--
Shrek

Data: 2019-07-23 10:46:01
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "Shrek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5d360adb$0$534$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A tu widzisz - policja by sie zajmowala nieszkodliwymi wariatami,
a zbrodni dokonal do niedawna normalny czlowiek.

[...]

Mysle, ze co najmniej polowa z tych 500, bo zeby zabic to trzeba miec cos nie tak
.... ale czy takie, ze "osobnik znany policji, zatrzymywany, prokurator/sad wypuscil, bo chory psychicznie" ?

[...]

Tylko to sie okazuje po fakcie.
Kontrolne badania psychiatryczne dla wszystkich co 5 lat ? :-)

[...]

No wiesz - Frog jak jezdzil, to mozna bylo zobaczyc na filmach, i bezpiecznie to nie wygladalo ... ale wypadkow chyba nie mial.

BTW - dlaczego jak kto¶ nawalony, to policja siê nim zajmuje, jak na dragach to te¿, a jak ¶wir to mj± to w dupie a¿ nie bêdzie potem w gazetch "dobrze znany policji"?

Bo nie ma podstawy prawnej :-P

J.

Data: 2019-07-23 18:34:22
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 23.07.2019 o 10:46, J.F. pisze:

[...]

Zajeci¶cie nieszkodliwemu, skoro sasiedzi na niego bez przerwy dzwoni±. Nieszkodliwe to jest przej¶cie na czerwonym jak nikt nie jedzie. No ale wtedy to ponoæ kulson nie ma wyj¶cia.

[...]

No wiêc sam widzisz, ¿e s± mocno nadreprezentowani.

... ale czy takie, ze "osobnik znany policji, zatrzymywany, prokurator/sad wypuscil, bo chory psychicznie" ?

Do prokuratury czy s±du to nie trafia, bo wczesniej policja ma na to wyjebane.

Tylko to sie okazuje po fakcie.
Kontrolne badania psychiatryczne dla wszystkich co 5 lat ? :-)

A po co? Masz zdjagnozowanego ¶wira u mnie w bloku, mia³e¶ parkê co wysadzi³a blok, mia³e¶ zabójcê Adamowicza, rajdowca z sopotu - wszyscy wcze¶niej zdiagnozowani. O trzech z nich policja mia³a info, ¿e s± niebezpieczni i byli policji dobrze znani.

[...]

No i sam widzisz - id±c twoim tropem policja powinna siê przypierdalaæ do takich co jad± 55. Profesjonalistów zapierdalaj±cych +100 nie nale¿y ruszaæ - "szybcy ale bezpieczni"

BTW - dlaczego jak kto¶ nawalony, to policja siê nim zajmuje, jak na dragach to te¿, a jak ¶wir to mj± to w dupie a¿ nie bêdzie potem w gazetch "dobrze znany policji"?

Bo nie ma podstawy prawnej :-P

Jak nie ma - zacznijmy od art 51 kw. Reszta potem.

--
Shrek

Data: 2019-07-23 20:38:22
Autor: ±æê³ñ󶼿
Znaleziono cia³o Dawidka
A jakby Wasza matka zas³ab³a na tym czerwonym i nagle z³o¶liwie zza zakrêtu wyjecha³by tramwaj?

-- -- -
Nieszkodliwe to jest przej¶cie na czerwonym jak nikt nie jedzie.

Data: 2019-07-23 21:00:33
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "Shrek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5d37370d$0$17361$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Chyba nie rozumiesz.
Sasiedzi bez przerwy dzwonia, a on od lat powazniejszej szkody jednak nie zrobil.

Tymczasem ojcu Dawida odbilo ... i wiecto  jego policjanci powinni pilnowac, jak jeszcze wydawal sie zdrowy :-)

[...]

Moze nawet powinieniem napisac ze wszyscy ... ale jak ktos zabija dla pieniedzy, to takie normalne :-)

... ale czy takie, ze "osobnik znany policji, zatrzymywany, prokurator/sad wypuscil, bo chory psychicznie" ?

Do prokuratury czy s±du to nie trafia, bo wczesniej policja ma na to wyjebane.

Za pierwszym razem musiala jakos zainterweniowac.
A potem ignoruje, bo wie, ze nic nie zrobi :-)

[...]

No ale to jest trzech przez trzy lata - bo twojego swira nie licze.
W tym czasie mielimy 1500 ofiar tzw zdrowych ludzi.

Jak to bylo z tymi babkami z bloku to nie wiem.

Dodaj jeszcze, ze sam na starosc mozesz popasc w demencje ... i co, zamknac cie ?
Bo nawet niekoniecznie musisz celowo blok wysadzic, wystarczy ze odkrecisz gaz i zapomnisz zapalic.

Albo stwierdzisz, ze czas na pieczon± kielbase i ognisko w mieszkaniu rozpalisz.

[...]

No ba - policjanci, borowiki, rajdowcy :-)

[...]

pijanego moga zamknac, a kw ¶wirow nie dotyczy :-)

Ale moze nie calkiem
https://www.tvp.info/11414437/informacje/polska/uposledzony-radek-wyszedl-aresztu/

Teraz chlopak "kradnie" po okolicy dalej, a dyrektora aresztu skazali ....

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/1595693,1,skazani-mimo-ze-niepelnosprawni-intelektualnie.read

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1787074,1,sedzia-ukarana-dyscyplinarnie-za-orzeczenie-to-tragifarsa.read

J.

Data: 2019-07-23 21:51:32
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 23.07.2019 o 21:00, J.F. pisze:

Zajeci¶cie nieszkodliwemu, skoro sasiedzi na niego bez przerwy dzwoni±.

Chyba nie rozumiesz.
Sasiedzi bez przerwy dzwonia, a on od lat powazniejszej szkody jednak nie zrobil.

Wystarczaj±co powa¿ne jest zak³ócanie spokoju. Co policja nagle nie jest od drobnych spraw?

Do prokuratury czy s±du to nie trafia, bo wczesniej policja ma na to wyjebane.

Za pierwszym razem musiala jakos zainterweniowac.
A potem ignoruje, bo wie, ze nic nie zrobi :-)

To jak nic nie mo¿e, to niech siê rozwi±¿e. Mo¿e tylko ma to w dupie bo woli siê uganiaæ za przechodz±cymi na czerwonym, nosz±cymi nieprawomy¶lne koszulki albo studentami z piwem w parku.

[...]

Sam napisa³e¶, ¿e mniej wiêcej po³owa to ma co¶ nie tak z g³ow±, wiêc nie odwracaj kota ogonem.

Jak to bylo z tymi babkami z bloku to nie wiem.

Normanie "dobrze znane policji, s±siedzi ci±gle siê skar¿yli, wielokrotnie gozi³y ¿e wysadz± kwadrat".

Dodaj jeszcze, ze sam na starosc mozesz popasc w demencje ... i co, zamknac cie ?

Jak bêdê grozi³ ludziom... niestety - albo rodzina albo pañstwo.

[...]

Temat trochê przestaje byæ ¶mieszny kiedy dochodzi do trupów, bo policja woli wyrabiaæ statystyki.

Powiem wprost - mamy tekturowe pañstwo: Policjant na grupach (poniek±d elita) udowadnia, ¿e ratownik nie jest od ratowania, tylko od posiadania defibrylatora na stanie. W zwi±zku z tym nie mo¿e go u¿ywac do ratowania, bo kto¶ inny móg³by go potrzebowaæ, a wtedy on nie mia³by go na stanie. Pañstwo zapewnia ochronê matkom na urlopach i w ci±¿y przed zwolnieniem, ale tylko wtedy gdy chodzi o z³ego prywacirza, jak o pañstwo to mo¿na ustaw± sprzeczn± z prawem unijnym cofnaæ ochronê wstecz - w ramach polityki prorodzinnej, potem ma³pa która siê pod tym podpisa³e ma czelno¶æ kandydowaæ na komisarza to spraw zatrudnienia i polityki spo³ecznej UE. Podstawowym obowi±zkiem pañstwa jest zapewnienie prawa do s±du, ale s±d stwierdza, ¿e nie czuje siê kompetentny do oceny sprawy wiêc... powództwo oddala. Policja nie czuje siê w obowi±zku zapewniæ bezpieczeñstwa fizycznego obywateli, bo przecie¿ ¶wir jeszcze nikogo nie zabi³, na razie tylko grozi³ i biega³ z norzem - nie ma trupa nie ma sprawy. Wojsko - wojsko siê rozbroi³o, bo pó³ bud¿etu wydali na samoloty dla wipów (które od dwóch lat nie osi±gnê³y gotowo¶ci "bojowej", a resztê wydaj± na emerytuty trepów. Emerytuty... Tyle dobrego, ¿e jak zadzwonisz to karetka przyjedzie i umrzesz czekaj±c na sorze a nie na ulicy. Na chuj mi pañstwo, które nie spe³nia swoich podstawowych obowi±zków? Ale jak przejdziesz na czerwonym, to przyjdzie kulson i bêdzie ci t³umaczy³ "ale jeste¶my w polsce a nie europie". A chuj z takim pañstwem i jego prawem. Jak mi kto¶ powie, ¿e mam jakie¶ obowi±zki wobec pañstwa to niech spierdala.

Bo nie ma podstawy prawnej :-P

Jak nie ma - zacznijmy od art 51 kw. Reszta potem.

pijanego moga zamknac, a kw ¶wirow nie dotyczy :-)

Gdy¿, albowiem? Dotyczy - dopiero s±d na podstawie opinie bieg³ego stwierdza niepoczytalno¶æ i ma zgryz co zrobiæ dalej.

--
Shrek

Data: 2019-07-22 22:10:53
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
[...]

  Z d³ugami, hardzista i z problemem z narkotykami.
Jako pracownik to by³ bardzo szanowany.

--
animka

Data: 2019-07-21 16:51:08
Autor: ±æê³ñ󶼿
Znaleziono cia³o Dawidka
Mundurowe cio³y tymi "poszukiwaniami" udowodni³y, ¿e s± sze¶ciennymi debilami do czwartej potêgi.
G³upsi jedynie byli zabijaj±c weterynarza gdy szwenda³ siê tygrys.

Data: 2019-07-21 19:45:59
Autor: Robert Tomasik
Znaleziono cia³o Dawidka
[...]

Wnosz±c po materia³ach w Internecie nad jakim¶ stawem ppo¿. obok
jakiego¶ wêz³a dróg.

Data: 2019-07-21 19:55:14
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka

Zaraz zaraz - gdzie dokladnie znaleziono i co za tym przemiawialo?
Bo "przy A2", to malo precyzyjne, i duzo moze byc.

Wnosz±c po materia³ach w Internecie nad jakim¶ stawem ppo¿. obok
jakiego¶ wêz³a dróg.

Retencyjny. Wêze³ Pruszków A2. Na prawo za wiaduktem w kierunku Poznania.

--
Shrek

Data: 2019-07-22 01:33:08
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-21 o 19:55, Shrek pisze:

[...]

Na dodatek pod elranami przeciwkod¼wiêkowym. Zszed³ na dó³ z autostrady do tych stawów. Zreszt± s± zdjêcia na wszystkich portalach oraz informacje.

--
animka

Data: 2019-07-22 09:55:35
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
Dnia Mon, 22 Jul 2019 01:33:08 +0200, Animka napisa³(a):
[...]

W mediach jakies sprzeczne informacje - od "ten teren juz raz
przeszukiwano" do "pierwszy raz".

Na dodatek pod elranami przeciwkod¼wiêkowym. Zszed³ na dó³ z autostrady do tych stawów. Zreszt± s± zdjêcia na wszystkich portalach oraz informacje.

Swoja droga - staniecie na pasie awaryjnym autostrady wzbudza
ciekawosc i grozi wypadkiem. Gdzie on stanal ?

No i poszedl nad staw a ciala do wody nie wrzucil ?

J.

Data: 2019-07-22 19:27:40
Autor: Marcin Debowski
Znaleziono cia³o Dawidka
On 2019-07-22, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

[..]
No i poszedl nad staw a ciala do wody nie wrzucil ?

W linku, który zfaje siê podawa³ Rober by³o, ¿e zw³oki by³y zamaskowane a znaleziono je bo kto¶ chyba z góry wypatrzy³, ¿e trzciny s± wgniecione jakby tam kto¶ w³azi³.

https://www.rp.pl/Przestepczosc/190729895-Piecioletni-Dawid-zginal-od-wielu-ciosow-nozem.html

"We wnêtrzu skody znaleziono bowiem liczne ¶lady krwi nale¿±cej do ch³opca. - W oparciu o wstêpne sprawozdania z badañ DNA mo¿emy powiedzieæ, ¿e w aucie ujawniono ¶lady krwi, m.in. na foteliku dzieciêcym, os³onie przeciws³onecznej oraz innych elementach tapicerki."

Te¿ zdaje siê by³o wczesniej dementi o ¶ladach wskazuj±cych na przewo¿enie jego zw³ok w baga¿niku. Nie sprawdzili w ¶rodku, czy niechcieli ujawniaæ, by nie demotywowaæ ludzi?

--
Marcin

Data: 2019-07-22 21:31:48
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
Te¿ zdaje siê by³o wczesniej dementi o ¶ladach wskazuj±cych na
przewo¿enie jego zw³ok w baga¿niku. Nie sprawdzili w ¶rodku, czy
niechcieli ujawniaæ, by nie demotywowaæ ludzi?

zieeeew

--
I love love

Data: 2019-07-22 22:19:26
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
On 2019-07-22, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jeden cz³owiek dla zaspokojenia swojej ciekawo¶ci te¿ szuka³ i pu¶ci³ drona, który robi³ zdjêcia.

[...]

Podobno dziecko zosta³o zabite na foteliku. Celowa³ prosto w serce.

Te¿ zdaje siê by³o wczesniej dementi o ¶ladach wskazuj±cych na
przewo¿enie jego zw³ok w baga¿niku. Nie sprawdzili w ¶rodku, czy
niechcieli ujawniaæ, by nie demotywowaæ ludzi?

Nagrania ogladali jak ju¿ by³o po wszystkim.

--
animka

Data: 2019-07-23 10:39:20
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "Marcin Debowski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:M6oZE.317472$r91.255578@fx19.ams1...
[...]

Po tylu dniach, to ci ludzie chyba juz byli zdemotywowani - szans na znalezienie zywego raczej malo.

Ale jesli tyle ciosow ... to wnetrze powinno byc chyba mocno krwi± zalane i to widoczne na pierwszy rzut oka ?

J.

Data: 2019-07-23 16:18:27
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "J.F."  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5d36c847$0$538$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/ojciec-w-furii-zabi³-piêcioletniego-dawida/ar-AAEHG7u
ale ile tu faktow, a ile zmyslen ?

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policja-zatai³a-to-przed-matk±-dawidka-ukrywano-brutaln±-prawdê/ar-AAEJHZn

Hm, czy to ma sens, zeby najpierw szedl szpaler ludzi, a za nimi kryminalni od szukania sladow ?

J.

Data: 2019-07-23 17:11:00
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-23 o 16:18, J.F. pisze:
[...]

To teraz ca³y jego d³ug przejdzie na ¿onê, która nie zd±¿y³a wzi±æ z nim rozwodu. Straszne.

--
animka

Data: 2019-07-23 17:32:10
Autor: Robert Wañkowski
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-23 o 17:11, Animka pisze:
To teraz ca³y jego d³ug przejdzie na ¿onê

Skoro mo¿na niegodnego pozbawiæ dziedziczenia, to mo¿e jest instytucja dzia³aj±ca w tej sytuacji?
Niestety w±tpiê.

Robert

Data: 2019-07-23 17:45:52
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "Robert Wañkowski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5d37287a$0$519$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

D³ug odrebny juz w chwili zawierania ?

Musiala byc niez³a zo³za, skoro tak sie zemscil - dziecko zabil,
500+ pozbawil, dlugi zostawil i niech sobie wraca do ojczyzny ...

J.

Data: 2019-07-24 00:29:20
Autor: Marcin Debowski
Znaleziono cia³o Dawidka
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

MZ tak. Raczej nie zaci±gn±³ po¿yczki za jej zgod±.

Musiala byc niez³a zo³za, skoro tak sie zemscil - dziecko zabil,
500+ pozbawil, dlugi zostawil i niech sobie wraca do ojczyzny ...

Nie oceniajmy. Zo³zy zaczynaj± zwykle od utrudniania ojcu kontaktu z
dzieckiem, czego tu ponoæ nie by³o.

--
Marcin

Data: 2019-07-24 08:40:20
Autor: ąćęłńóśźż
Znaleziono cia³o Dawidka
No wiêc z tej przyczyny nie rozumiem motywacji.

-- -- -
Zo³zy zaczynaj± zwykle od utrudniania ojcu kontaktu z dzieckiem, czego tu ponoæ nie by³o.

Data: 2019-07-23 20:36:12
Autor: ąćęłńóśźż
Znaleziono cia³o Dawidka
Mo¿e zd±¿y³a separacjê?

-- -- -
nie zd±¿y³a wzi±æ z nim rozwodu.

Data: 2019-07-23 23:26:00
Autor: Marcin Debowski
Znaleziono cia³o Dawidka
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policja-zatai³a-to-przed-matk±-dawidka-ukrywano-brutaln±-prawdê/ar-AAEJHZn

Hm, czy to ma sens, zeby najpierw szedl szpaler ludzi, a za nimi kryminalni od szukania sladow ?

Mo¿e bo to fachowcy i mo¿e na co¶ eskra zwróc± uwagê, ale je¶li prawd± jest, ¿e znaleziono go po wygniecionej trzcinie, to oznacza, ¿e mieli chyba niez³ego fuksa. Albo te¿ ten poprzedzaj±cy szpaler lecia³ tylko po równym gruncie i nigdzie w krzaki siê nie zapêdza³.

--
Marcin

Data: 2019-07-24 10:33:45
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "Marcin Debowski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:cIMZE.265064$bO2.246326@fx04.ams1...
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/w±tpliwo¶ci-wokó³-poszukiwañ-dawida-takie-osoby-nie-maj±-do¶wiadczenia-w-szukaniu-zw³ok/ar-AAEMwOy

Komendant g³ówny policji, genera³ Jaros³aw Szymczyk, w programie "Jeden na jeden" w TVN24 wyja¶nia³, dlaczego tak d³ugo zajê³y poszukiwania.
- To miejsce, gdzie sprawca zostawi³ cia³o, zosta³o te¿ przez niego dobrze zamaskowane. Pos³u¿y³ siê ro¶linno¶ci± i uwarunkowaniami terenowymi tak, ¿e trzeba by³o naprawdê wej¶æ na to miejsce, ¿eby je odkryæ - stwierdzi³.
- To nie jest tak, ¿e by³o z du¿ej odleg³o¶ci je widaæ.
Prawd± jest, ¿e jedna ze s³u¿b wcze¶niej sprawdza³a to miejsce, przechodzi³a tamtêdy - przyzna³ genera³ i podkre¶li³, ¿e w tym miejscu poszukiwañ wcze¶niej nie prowadzi³a policja. Nie wskaza³, którym s³u¿bom nie uda³o siê w tym miejscu znale¼æ cia³a piêciolatka.

By³y policjant Dariusz Nowak zastanawia³ siê, czy w przysz³o¶ci nie nale¿a³oby wyznaczyæ miejsc, które bezwzglêdnie powinna przeszukiwaæ policja.
- Natomiast pozosta³e s³u¿by, pozosta³e osoby mog± poszukiwaæ w innych miejscach - doda³.
Znalezienie cia³a dopiero za drugim podej¶ciem wynika³o miêdzy innymi z przyjêtej strategii poszukiwañ - podkre¶li³ komendant g³ówny policji.
- W pierwszej fazie poszukiwañ szukali¶my miejsc, gdzie Dawid móg³by byæ ¿ywy. To jest zupe³nie inna taktyka poszukiwañ.
Z uwagi na up³ywaj±cy czas coraz czê¶ciej musieli¶my braæ pod uwagê to, ¿e Dawid nie ¿yje. I wtedy taktyka poszukiwañ jest zupe³nie inna - powiedzia³ genera³ Szymczyk.

Mimo z³ych sygna³ów wszyscy liczyli, ¿e ch³opiec odnajdzie siê ca³y i zdrowy. Szef policji podkre¶li³, ¿e równie¿ "¶lady krwi, które znale¼li¶my w samochodzie nie dawa³y stu procent pewno¶ci, ¿e Dawid nie ¿yje". - Dlatego ta nadzieja ci±gle w nas by³a - doda³.

J.

Data: 2019-07-23 23:18:57
Autor: Marcin Debowski
Znaleziono cia³o Dawidka
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Skodê znalezioro ZCP szybko, na samym pocz±tku akcji. Doniesienia o baga¿niku te¿ by³y w pierwszych dniach.

--
Marcin

Data: 2019-07-22 22:05:53
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-22 o 09:55, J.F. pisze:
[...]

Psucholog wypowiada³ siê na ten temat.Ojciec w ten swój sposób pochowz³ dziecko, a potem bodaj¿e modli³ sie w ko¶ciele. Taki pogrzeb swojemu dziecku urz±dzi³.

--
animka

Data: 2019-07-22 23:32:33
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-22 o 22:05, Animka pisze:
[...]

Bydlak. Jak mo¿na zad¼gaæ i to w samo serce swoje dziecko. Je¶li siê je kocha to trzeba cieszyc sie jego ¿yciem i szczê¶ciem.Psa szkoda a co dopiero takiego ma³ego niewinnego anio³ka.

--
animka

Data: 2019-07-23 11:25:53
Autor: ±æê³ñ󶼿
Znaleziono cia³o Dawidka
Takich rzeczy nie mo¿na zrobiæ w stanie poczytalno¶ci.
1. W ogóle zabiæ (no chyba ¿e w obronie w³asnej lub pod wp³ywem nag³ego wzburzenia przekraczaj±c granicê);
2. Zabiæ dziecko (w naszej kulturze);
3. Zabiæ swoje dziecko.
Tu siê zdarzy³o:
4. Zabiæ czyje¶ dziecko -
"Twoje" jako forma ukarania osoby trzeciej -
- co przes³oni³o sprawcy pkt. 1. - 3.
No i:
5. Zabiæ siebie.
Psychika ludzka jak widaæ kryje przed nami wiele tajemnic.
Zwróæcie jednak uwagê, jak wiele matek zabija swoje dzieci i to niekoniecznie w wyniku szoku poporodowego.
Czytam prasê brytyjsk±, i tam co rusz info o matkach, które skoczy³y z dzieæmi z mostu, z jakiej¶ ¿yciowej traumy i desperacji (w tym finansowej, i my¶lê ¿e program 500+ ratuje sporo ¿yæ ludzkich w Polsce).

Pytanie do psychologa: skoro planowa³, to dlaczego nie zabi³ jej, lecz jego?

Data: 2019-07-23 11:22:54
Autor: Marcin Debowski
Znaleziono cia³o Dawidka
On 2019-07-23, ±æê³ñ󶼿 <a@e.pl> wrote:
Zwróæcie jednak uwagê, jak wiele matek zabija swoje dzieci i to niekoniecznie w wyniku szoku poporodowego. Czytam prasê brytyjsk±, i tam co rusz info o matkach, które skoczy³y z dzieæmi z mostu, z

Jeszcze jakby nie by³o tych wielokrotnych ugodzen no¿em. A tu, wku..æ siê na ¿onê tak aby zabiæ w³asne dziecko? To sie nie trzyma kupy pod wzglêdem emocjonalnym bo co te matki robi± to bardziej po lini pasywnej, beznadzieja, depresja, wygaszenie, brak emocji. Tam nie ma cienia agresji bo agresja to emocje. Zwisa³ mu w³asny syn czy wrêcz go nienawidzi³, bo ubzdura³ co¶ sobie bo lini tego typa co zakatrupi³ miesi±c temu dziecko w Mrowinach? ¯e to przez niego siê rozwodz±? --
Marcin

Data: 2019-07-23 12:20:39
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 11:25 ±æê³ñ󶼿 <a@e.pl> pisze:

[...]

Od psychologów to radzê z daleka!
"Na psychologiê id± ludzie, którzy maj± problem ze sob± i wierz±, ¿e  studia im pomog±" - to pewien bardzo medialny psycholog z krêgu  TVN/Gazownia w trakcie alkoholowej imprezy i wydaje mi siê, ¿e zna to z  autopsji.

--
Trefni¶

Data: 2019-07-23 16:13:07
Autor: J.F.
Znaleziono cia³o Dawidka
U¿ytkownik "Trefni¶"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.z5dlop0kmtaby1@tncap.home...
[...]

Slyszac, jak to psychologia jest od lat najbardziej obleganym kierunkiem ... to chyba nie jest calkiem prawda.

Albo polowa ma ma malutkie problemy, a druga polowa sie nie dostaje,
albo po prostu te baby uwielbiaja psychologizowanie :)

J.

Data: 2019-07-23 16:37:04
Autor: ±æê³ñ󶼿
Znaleziono cia³o Dawidka
Oczywi¶cie, ¿e tak.
Ale chyba co¶ z tych studiów wynosz±.

-- -- -
"Na psychologiê id± ludzie, którzy maj± problem ze sob± i wierz±, ¿e studia im pomog±"

Data: 2019-07-23 17:44:11
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 16:37 ±æê³ñ󶼿 <a@e.pl> pisze:

Oczywi¶cie, ¿e tak.
Ale chyba co¶ z tych studiów wynosz±.

Dyplom magistra psychologii i jeszcze wiêcej w±tpliwo¶ci, których uczelnia  nie potrafi³a rozwiaæ:

http://www.ptp.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=287

Z powy¿szego wynika, ¿e nawet absolwent psychologii nie zdaje sobie  sprawy, ¿e psycholog nie jest lekarzem i nawet po wielu latach na kasie w  biedronce mo¿e mieniæ siê psychologiem/coachem :)

-- -- -

Data: 2019-07-23 17:28:46
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 16:13 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Wierzê psychologowi, który tê sprawê bada³ na macierzystych uczelniach UJ,  KA/AFM (gdzie dziekanem stosownego wydzia³u). Tak¿e w³asnym obserwacjom,  które to potwierdzaj±.
:)

Co o studiowaniu psychologii pisz± sami kandydaci i absolwenci:

https://www.goldenline.pl/grupy/Zainteresowania/psychologia-psychoterapia/psychologia-studia-bez-przyszlosci,3471165/

Przykre, ¿e kandydatka zak³ada koniec kariery na kasie w Biedronce.

Problemy psychiczne studentów:
http://istotnie.pl/kondycja-psychiczna-studentow-sie-o-martwic

Rzekoma atrakcyjno¶æ kierunku mo¿e ¶wiadczyæ w³a¶nie o katastroficznej  kondycji psychicznej m³odzie¿y, która zgodnie z opisan± przeze mnie  obserwacj± profesora Z.N. szuka na uczelni pomocy.

Poza tym jest ostatnio moda na coachów i psychoterapeutów, do których  chadza siê w przerwie miêdzy prac± w korporacji a sojowym latte.

http://szkolacoachingu.edu.pl/produkt/coaching/coaching-indywidualny/

Albo polowa ma ma malutkie problemy, a druga polowa sie nie dostaje,
albo po prostu te baby uwielbiaja psychologizowanie :)

Jest lepiej - sporo osób koñczy takie studia/szko³y coachingu...

Odnoszê wra¿enie, ¿e nie odró¿niacie lekarza psychiatry czy neurologa, od  psychologa który NIE jest lekarzem. Zatem nie dotyczy go nawet sentencja   medice, cura te ipsum (lekarzu lecz siê sam).

--
Trefni¶

Data: 2019-07-23 22:07:18
Autor: Shrek
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 23.07.2019 o 16:13, J.F. pisze:

Slyszac, jak to psychologia jest od lat najbardziej obleganym kierunkiem ... to chyba nie jest calkiem prawda.

"Kim chcesz zostaæ jak doro¶niesz?

- Psychologiem

- A czemu nie astronaut±? Ka¿dy chce byæ astronaut±?

- Bo wiêkszo¶æ nie zostaje astronautami - bêdê ich leczy³"

--
Shrek

Data: 2019-07-21 20:02:16
Autor: Robert Tomasik
Znaleziono cia³o Dawidka

https://tiny.pl/tfhqx

Data: 2019-07-22 01:49:09
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka

[...]

Muszê wiedzieæ ile wzrostu mia³ ten typ-morderca swojego dziecka.
Ja go na 99% widzia³am w tamtym roku na przystanku autobusowym. Gada³ po rusku, by³ z m³od± dziewczyn±, która wstydzi³a siê, ¿e jest w jego towarzystwie, bo by³ w majtkach, zamiast w normalnych nawet krótkich spodenkach. My¶la³, ¿e zrobi³ siê na modnisia, bo mu pó³dupki wychodzi³y.Jechali potem autobusem tym samym co ja.
Dziewczyna by³a du¿o wy¿sza od niego i on trochê na palcach stawa³, ¿eby jej dorównaæ wysoko¶ci±. W/g mnie jakis niedorobiony to typ i straszny kurdupel. Bardzo mi zale¿y na tym, ¿eby dowiedzieæ siê ile ten ojciec Dawidka mia³ wzrostu.

--
animka

Data: 2019-07-22 05:04:06
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 01:49 Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> pisze:

[...]

:O
Poinformowa³a¶ policjê tym spotkaniu, kiedy proszono o wszelkie informacje?

--
Trefni¶

Data: 2019-07-22 11:40:53
Autor: Robert Tomasik
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 05:04, Trefni¶ pisze:

[...]

W zesz³ym roku! Na co komu taka informacja?

Data: 2019-07-22 15:20:24
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 11:40 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:

[...]

Mia³em nadziejê na reakcjê i d³u¿sz± rozmowê z Animk± :)

Policja mog³aby przes³uchaæ wszystkie blondyny w Polsce wy¿sze od ojca  zaginionego dziecka.
Je¶li która¶ by³a z nim rok temu na przystanku, jak pisa³a Animka, mog³a  wnie¶æ istotne informacje do poszukiwañ. A na pewno nie mniej istotne od  przeczuæ Maga Jackowskiego.

--
Trefni¶

Data: 2019-07-22 15:30:51
Autor: ±æê³ñ󶼿
Znaleziono cia³o Dawidka
Oczywi¶cie.
Po co szukaæ w jakich¶ krzakach nad jak±¶ wod±, 200 metrów od najwiêkszego w historii policyjnego centrum dowodzenia.

-- --
Policja mog³aby przes³uchaæ wszystkie blondyny w Polsce wy¿sze od ojca zaginionego dziecka.

Data: 2019-07-22 15:36:46
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 15:30 ±æê³ñ󶼿 <a@e.pl> pisze:

[...]

Znacznie przyjemniejsze by³oby s³uchanie wszystkich wysokich blondyn,  zamiast ³aziæ po chaszczach!

--
Trefni¶

Data: 2019-07-22 18:40:23
Autor: ±æê³ñ󶼿
Znaleziono cia³o Dawidka
No wygl±da na to, ¿e by³o.
¦wie¿a krew z ca³ej Polski.
Mundur nie przeszkadza³, a nawet pomaga³, no nie wziê³a siê z niczego pozycja "na pagonach".

-- -- -
Znacznie przyjemniejsze by³oby s³uchanie wszystkich wysokich blondyn

Data: 2019-07-22 22:02:45
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-22 o 05:04, Trefni¶ pisze:
[...]

A po co.Muszê siê dowiedzieæ ile on mia³ mniej wiêcej wzrostu, bo ta jego twarz stoi mi ca³y czas przed oczami(od czasu jak popatrzylam na jego zdjêcie w internecie).Chcê siê upewniæ czy to by³ on.
Oczywi¶cie tego cz³owieka (pierdroln.) widzia³am w tamtym roku.

--
animka

Data: 2019-07-22 22:09:51
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 22.07.2019 o 22:02, Animka pisze:
Oczywi¶cie tego cz³owieka (pierdroln.) widzia³am w tamtym roku

o ja pierd. pierd.

--
I love love

Data: 2019-07-22 23:45:26
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 22:02 Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> pisze:

W dniu 2019-07-22 o 05:04, Trefni¶ pisze:

(...)
[...]

Droga Animko, ju¿ wszystko wiem (wiemy?)!

--
Trefni¶

Data: 2019-07-22 23:53:19
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-22 o 23:45, Trefni¶ pisze:
[...]

Zadzwoniê mo¿e do policji w Nowym Dworze Mazowieckim. Mo¿e mi powiedz±.
Chcê wiedzieæ czy on to on.

--
animka

Data: 2019-07-23 10:20:35
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 23:53 Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> pisze:

[...]

W jakim celu?
Przecie¿ w niczym ci nie zagra¿a.
Zmarnotrawisz czas policjanta, który w tym czasie móg³by zaj±æ siê spraw±  istotn±.

Lepiej, ¿eby¶ jak najszybciej znalaz³a sobie inny ¶ledzony temat..
Znacznie przyjemniej jest po¶wiêcaæ czas na sprawy sensowne.
Zw³aszcza takie, które przynosz± jaki¶ pozytywny skutek.

--
Trefni¶

Data: 2019-07-23 15:50:41
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-23 o 10:20, Trefni¶ pisze:
W jakim celu?
Przecie¿ w niczym ci nie zagra¿a.

No nie, ale jego twarz mam ca³y czas przed oczami :-(
Chcê o tej twarzy zapomnieæ.

[...]

Jeden (chyba najm±drzejszy policjant) mi powiedzia³, ¿e nie mo¿e mi powiedzieæ dlatego, ¿e czyj¶ wzrost podlega te¿ pod ochronê danych osobowych, czyli Rodo. W takim razie odpu¶ci³am sobie pytania.

--
animka

Data: 2019-07-23 16:43:46
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 15:50 Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> pisze:

[...]

No, to teraz zacznij ¶niæ o najm±drzejszym policjancie, zamiast o zabójcy.
Nawiasem, ma widaæ lata praktyki w sp³awianiu egzaltowanych petentek :)

--
Trefni¶

Data: 2019-07-23 17:25:26
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-23 o 16:43, Trefni¶ pisze:
[...]

Dlaczego egzaltowanych?
Zna przepisy prawa o odpowiedzia³ widocznie tak jak powinien. Poza tym nie ¶niê tylko go widzia³am i ¶miaæ mi siê chcia³o . Teraz te jego zdjêcia przypomnia³y mi jego osobê.
Gdyby¶ to Ty by³ na moim miejscu co powiedzia³by¶ o sobie? Egzaltowany? Mo¿e jednak jestes egzaltowany.

--
animka

Data: 2019-07-23 17:49:44
Autor: Trefni¶
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu .07.2019 o 17:25 Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> pisze:

[...]

Nie zna...

[...]

Nigdy nie by³bym na twoim miejscu!

Data: 2019-07-23 11:26:42
Autor: ±æê³ñ󶼿
Znaleziono cia³o Dawidka
Wynika z tego, ¿e by³ Twojego wzrostu.

-- -- -
jego twarz stoi mi ca³y czas przed oczami

Data: 2019-07-21 21:09:05
Autor: ±æê³ñ󶼿
Znaleziono cia³o Dawidka
.... jakie¶ cia³o jakiego¶ nieletniego...
By³oby ¶mieszne, gdyby nie straszne, jakie mamy nienadaj±ce siê do akcji s³u¿by.
Pies Cywil szybciej by znalaz³.

-- -- -
nad jakim¶ stawem ppo¿. obok jakiego¶ wêz³a

Data: 2019-07-21 22:34:31
Autor: z
Znaleziono cia³o Dawidka
Tvny mówi³y ¿e na pewno ju¿ wywieziony za granicê a te s³u¿ki Maciarewicza nic nie znajd±.
Wiêc by siê zgadza³o ;-)

Data: 2019-07-20 23:03:38
Autor: Animka
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 2019-07-20 o 19:12, Robert Wañkowski pisze:
[...]

To jaki¶ wêze³ konotopa. Nie mówi³ tylko o dnie, ale te¿ rozwa¿a³ cmentarz. Sporz±dzi³ plan miejsca zostawienia Dawidka. On patrzy³ tylko na zdjêcie internetowe, nie mia³ w rêku ¿adnych ubrañ dziecka, wiêc sam powiedzia³, ¿e to jest za ma³o, ale podzieli³ siê tym co czuje. Ponadto powiedzia³, ¿e Dawidek zosta³ zamordowany w samochodzie w pobli¿u ko¶cio³a. Policja dzisiaj poprosi³a jasnowidza,¿eby przyjecha³ do domu tego ojca. Jecha³ a¿ z nad morza, wiêc nie zd±¿y³ na czas, bo ju¿ cia³o Dawidka znaleziono. W telewizji raz mówili, ¿e cia³ko w worku by³o w wodzie, ale kto inny (na tnv24) powiedzia³, ¿e jednak po³o¿y³ obok. Z czasem dowiemy siê wiêcej.
Ca³y czas bardzo to prze¿ywalam, nie mog³am nic robiæ, serce mi normalnie pêka³o. Patrzy³am ci±gle na zdjêcie tego dzieciaczka i w jego m±dre oczy. Bardzo mi kogo¶ przypomina, ale to drugie ukochane dziecko jest ju¿ o 5 lat starsze. Mo¿e dlatego nie mog³am znale¼æ sobie miejsca i ca³y czas ¶ledzi³am przebieg poszukiwañ. Tak czy siak anio³eczek nie powinien byæ ofiar± mordercy.

Wiêcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Krzysztof-Jackowski-przewidzial-smierc-Dawidka-i-przyczynil-sie-do-poszukiwan-chlopca

Te¿ to czyta³am, czyta³am wszystko co by³o na ten temat. Czeka³am na informacjê o znalezieniu dziecka.
Nawet i tego potem pos³ucha³am.
https://www.youtube.com/channel/UCbS8vsbx1MSl1aGrja2-4kg

--
animka

Data: 2019-07-20 23:08:11
Autor: u2
Znaleziono cia³o Dawidka
W dniu 20.07.2019 o 23:03, Animka pisze:
Ca³y czas bardzo to prze¿ywalam, nie mog³am nic robiæ, serce mi normalnie pêka³o.

ale ale, miêsko chêtnie animka szamie, bez ¿adnych skrupu³ów

--
I love love

Znaleziono cia³o Dawidka