[WAW]Znaleziono licznik w okolicy Kępy Potockiej

Data: 2010-05-12 00:08:03
Autor: Jam Łasica
[WAW]Znaleziono licznik w okolicy Kępy Potockiej
Jak w temacie,
jak ktoś zgubił,
to proszę się odezwać :)

Znaleziony: dzisiaj, na Kępie Potockiej, niedaleko placu zabaw...

Data: 2010-05-12 00:44:19
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 12 maj 2010 w liście [news:hsckfs$pgh$1news.onet.pl] Jam Łasica [erwu_ogon@poczta.onet.pl] napisał(a):

Znaleziony: dzisiaj, na Kępie Potockiej, niedaleko placu zabaw...

Jeżeli nikt się nie zgłosi, a jest to Sigma BC 1106, to mogę przygarnąć - swój posiałem miesiąc temu wjeżdżając (wnosząc rower na plecach) na Szyndzielnię ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-05-12 03:50:27
Autor: Titus Atomicus
[WAW]Znaleziono licznik w okolicy Kępy Po tockiej
In article <Xns9D76783918A0rwawrzyckiwppl@127.0.0.1>,
 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:

Dnia 12 maj 2010 w liście [news:hsckfs$pgh$1news.onet.pl] Jam Łasica [erwu_ogon@poczta.onet.pl] napisał(a):

> Znaleziony: dzisiaj, na Kępie Potockiej, niedaleko placu zabaw... Jeżeli nikt się nie zgłosi, a jest to Sigma BC 1106, to mogę przygarnąć - swój posiałem miesiąc temu wjeżdżając (wnosząc rower na plecach) na Szyndzielnię ;)

O, widzisz. Trzeba bylo wsiasc w kolejke.

TA

Data: 2010-05-12 10:08:43
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW]Znaleziono licznik w okolicy Kępy Potockiej
Dnia 12 maj 2010 w liście
[news:Titus_Atomicus-5B020D.03502712052010news.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):
O, widzisz. Trzeba bylo wsiasc w kolejke.

A tam. Radocha i tak była :)

Data: 2010-05-12 09:22:36
Autor: MadMan
Dnia Wed, 12 May 2010 00:44:19 +0200, Rafał Wawrzycki napisał(a):

Jeżeli nikt się nie zgłosi, a jest to Sigma BC 1106, to mogę przygarnąć - swój posiałem miesiąc temu wjeżdżając (wnosząc rower na plecach) na Szyndzielnię ;)

Ja tam na Szyndzielnię wjechałem bez żadnego noszenia roweru...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-12 10:08:18
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW]Znaleziono licznik w okolicy Kępy Potockiej
Dnia 12 maj 2010 w liście [news:10nvxoywkz3gj$.dlgrower.power.pl]
MadMan [madman15@nie-spamo-wac.wp.pl] napisał(a):
Ja tam na Szyndzielnię wjechałem bez żadnego noszenia roweru...

Miesiąc temu na czerwonym szlaku był śnieg po kolana ;)

Data: 2010-05-12 10:29:25
Autor: zly
Dnia Wed, 12 May 2010 10:08:18 +0200, Rafał Wawrzycki napisał(a):

Miesiąc temu na czerwonym szlaku był śnieg po kolana ;)

Już się nie tłumacz...
--
marcin

Data: 2010-05-12 18:56:06
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 12 maj 2010 w liście [news:157ctwf5s11tk.dlgpiki.fixed] zly [bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm] napisał(a):

Miesiąc temu na czerwonym szlaku był śnieg po kolana ;)

Już się nie tłumacz...

Prosz...
http://img27.imageshack.us/img27/1484/dsc00196qk.jpg

Zresztą gdzieś w tym rejonie licznik posiałem :)

Data: 2010-05-13 07:21:49
Autor: zly
Dnia Wed, 12 May 2010 18:56:06 +0200, Rafał Wawrzycki napisał(a):

Prosz...
http://img27.imageshack.us/img27/1484/dsc00196qk.jpg

Ja tam widzę ściółkę leśną, a nie śnieg po kolana :>

--
marcin

[WAW]Znaleziono licznik w okolicy Kępy Potockiej