Znaleziono szatana!

Data: 2016-01-13 08:39:18
Autor: MarkVVoydak
Znaleziono szatana!
W TORUNIU!!!

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/lech-walesa-o-radiu-maryja-szatan-jest-tam-czynny/9m9mkv

"Co ja dziś usłyszałem w rozgłośni z Torunia, to naprawdę przekonuje mnie, że jest czynny szatan i podpowiada tym ludziom najbardziej barbarzyńskie pomówienia. Z pomówienia "Bolek" przeszli na pomówienia typu szantaż w okresie "Solidarności" i prezydentury i przez to wspieranie starego układu. Szatani. Na Pana Boga przysięgam, (że) nigdy nikt w tym okresie nie szantażował mnie i nic w taki sposób nigdy nie zostało przeze mnie załatwione. Panie Boże daj opamiętania tym szalonym ludziom i nie pozwalaj, by tak barbarzyńskie kłamstwa i pomówienia fabrykowali i w świat wypuszczali. Amen - pisze Lech Wałęsa na mikroblogu."

Lechu, przecież cała prawda jest tu: https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

--
Mark Woydak

Znaleziono szatana!