Znaleziono zapotrzebowanie dla z³ota

Data: 2015-09-28 18:32:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Znaleziono zapotrzebowanie dla z³ota
Mo¿e niezrêcznie zapisa³em sw± my¶l w topicku.
Chodzi³o mi o to, ¿e cena z³ota skoczy w górê,
gdy wzro¶nie zapotrzebowanie na z³oto.

   https://www.skarbnicanarodowa.pl/bitwa-grunwald?ac=52013945&utm_source=ENNA_o2__rollout&utm_medium=ENNA-emailing&utm_campaign=52013945_ENNA_GNW_AU_1509_o2_

MPlichta skupuj±c z³oto nie zdawa³ sobie sprawy
z tego, ¿e skupowanie podnosi cenê? I ¿e próba
szybkiej sprzeda¿y zaowocuje spadkiem ceny?...

-=-

Z³oto trzyma³o siê dobrze tysi±ce lat. Od dawna czas
na tworzywa sztuczne i pierwiastek ¿ycia -- wêgiel.
[, którego Polska i Donbas maj± pod dostatkiem?]

-=-

Tradycyjnie proponujê korzystanie z banerów na mojej stronie
i zachêcam do stawiania swoich/Waszych stron z banerami,
z których bêdê korzysta³, o ile otrzymam po³owê wisienek,
choæby w obietnicy. (je¶li kto¶ stosownie obieca -- zaryzykujê,
o ile oferta zainteresuje mnie, a je¶li ten kto¶ z³amie sw±
obietnicê, jak nie przymierzaj±c Citi -- wy¶lê temu komu¶
ch³opaków z bejsbiolami, o ile bêdê zna³ @dres tego kogo¶...
w ostateczno¶ci wy¶lê na grupê link z tymi ch³opcami...
mo¿e warto Citiemu wys³aæ taki link?... próby s³ania
wie¶ci bezpo¶rednio Citiemu spe³zaj± od dawna na
niczym -- to ,,zaleta'' modyfikacji Citiego interfejsu WWW)

-=-

,,Panie'' z ZUSu miaucz±, abym zobowi±za³ siê do czego¶ w razie otrzymania renty.
Nie mog±c d³u¿ej opieraæ siê (bo i o co? -- mam ma³o mebli) obiecujê, ¿e w razie
otrzymania renty zdrowotnej, bêdê kontynuowa³ m± wojnê wymierzon± przeciwko ZUS,
bolszewikom (i ich bolszewizacji ¿ycia) itp. szkodnikom. Tak mi dopomó¿ Bo¿e, ¶w.
krzy¿u, pó³ksiê¿ycu, gwiazdo Dawida, a nawet czarny kocie -- to¿ satani¶ci te¿ s±
Bo¿ym darem, Bo¿ymi dzieæmi...

-=-

ZUS ma u mnie przer±bane -- bo zachêca³ mnie do z³o¿enia wniosku o ,,prewencjê'',
który odrzuci³ zaocznie.

Platforma Oprawców ma u mnie przer±bane -- bo odmówi³a mi Karty Parkingowej.
(prawo stanowione w polskich s±dach nie obejmuje mnie -- ani do wentylacji
nie mam prawa, ani do ochrony krêgos³upa; muszê p³aciæ za wentylacjê i za
utrzymywanie zespo³ów orzekaj±cych oraz ró¿ne podatki, ale ze stanowionych
przez polski parlament praw nie mogê korzystaæ; jedne z najpowa¿niejszych
uszkodzeñ krêgos³upa, czyli bezspornie narz±du ruchu, nie jest naruszeniem
narz±du ruchu wg RP, której premierem jest lekarz)

-=-

Prywatnie ;) do AMacierewicza:

   Zadaniem armii/wojska jest obrona ludno¶ci cywilnej.
   (tak jest i w Polsce, i w innych krajach)

   Obecnie (ju¿ II wojna ¶wiêta tak mia³a) wojny prowadzone
   s± za pomoc± niszczenia gospodarki nieprzyjaciela.
   (intryg±, wywiadem, sankcjami, mantr±... -- i Ko¶ció³
   na to stawia oficjalnie od czasów SWII, i doktryny
   (nie zawsze oficjalnie) mocarstw -- chyba wszystkich)

   Caracale niszcz±c ¦widnik -- niszcz± polsk± gospodarkê, czyli jako
   sk³adowa polskiej armii nie tylko nie broni± Polski, lecz atakuj± Polskê.

   Polska nie jest fragmentem Francji, lecz krajem (i pañstwem) osobnym.
   Przypomina o tym ;) choæby AMerkel przy okazji wypowiadania obaw
   zwi±zanych z polsk± energetyk± j±drow±:

    - dzi¶ Polacy zbuduj± cywilne elektrownie j±drowe
    - jutro dobuduj± do tego naukê skierowan± w stronê ,,atomu''
    - pojutrze zbuduj± swoj± w³asn± broñ j±drow± i termoj±drow±
    - aby nastêpnie (samodzielnie lub pod panowaniem Moskwy)
      staæ siê ¶miertelnym zagro¿eniem dla Zachodu

   Kupno Caracali niszczy Sikorskiego ze ¦widnika, ;) gdy¿ ¦widnik
   nie buduje ¶mig³owców dla plebsu, lecz dla wojska. Odrzucenie
   oferty ¦widnika przez Polaków stawia ¦widnik w z³ym ¶wietle
   (,,nawet swoi go nie chc± -- wiêc i my go odrzuæmy'')
   i skutecznie pozbawia mo¿liwo¶ci rozwoju...

   Pañstwo (polskie czy inne) buduj±c warunki przetargu, musi zadbaæ o swoje
   dobro. Caracale s± dro¿sze od Sikorskiego i w kupnie, i w eksploatacji,
   i w kosztach spo³ecznych (mam na my¶li zasi³ki dla bezrobotnych oraz
   zwiêkszon± przestêpczo¶æ spowodowana bezrobociem) co trzeba uwzglêdniæ.

   Caracale s± lepsze od Black Hawków, ale wa¿ne jest spe³nianie warunków
   koniecznych, nie za¶ ,,sportowa rywalizacja''. Wa¿ne jest to, czy dany
   ¶mig³owiec spe³nia dostatecznie dobrze postawione mu zadania, nie za¶
   to, czy jest najlepszy.

     Co lepsze? -- Volvo S40 czy S80? Jasne, ¿e S80. Ale je¶li S40
     spe³nia powierzone zadania, po co wydawaæ znacznie wiêcej na S80?
     (wiem, wiem -- S40 ju¿ nie ma; Chiñczycy woleli V zamiast S)

     Jeden samolot pasa¿erski ma zasiêg 5 tysiêcy km, inny tylko 3 tysiêcy km.
     IMO oba s± równie dobre na dystansach mniejszych ni¿ 1 tysi±c km.

  Polska armia musi broniæ Polski -- tak¿e poprzez obronê polskiej gospodarki.
  Podobnie ja -- muszê broniæ swoich interesów przy wyborze producenta mleka. ;)

  T³umaczenie typu: ,,Francuzi dadz± pracê w Polsce'' jest ciekawe. Oznacza
  niszczenie ju¿ istniej±cych zak³adów i budowania nowych. Czy Polaków staæ
  na niszczenie czego¶ dobrego tylko dlatego, ¿e to co¶ jest nieco gorsze
  od czego¶ najlepszego? Czy kto¶ zburzy swój dom tylko dlatego, ¿e mo¿e
  zbudowaæ (du¿ym kosztem) nowy, nieco lepszy, lecz znacznie kosztowniejszy
  dom? Warto wyburzyæ ruderê, lecz nie dom u¿yteczny.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-29 05:24:37
Autor: leming.show
Znaleziono zapotrzebowanie dla z³ota
u¿ytkownik Eneuel Leszek
   https://www.skarbnicanarodowa.pl/bitwa-grunwald?ac=52013945&utm_source=ENNA_o2__rollout&utm_medium=ENNA-emailing&utm_campaign=52013945_ENNA_GNW_AU_1509_o2_

A realnie ile takie co¶ kosztuje?
Kawa³ek blaszki pokryte 0,1um Au?

Pic na wodê, gówno owiniête w sreberko
plus kilka ³adnych s³ówek.

Data: 2015-09-29 23:45:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Znaleziono zapotrzebowanie dla z³ota

<leming.show@gmail.com> 91303e0e-6606-4957-9efb-9793f30379ce@googlegroups.com

: Pic na wodê, gówno owiniête w sreberko

W z³otko. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Znaleziono zapotrzebowanie dla z³ota