Znaleziono złotąobrączkę w bazie CS

Data: 2009-08-31 19:34:08
Autor: Old
Znaleziono złotąobrączkę w bazie CS

W trakcie rozbiórki zniszczonej przez huragan szpejowni została znaleziona obrączka z białego złota, o wadze 8,4 g, wartość wyrobu wg wyceny złotnika około 1400 zł. Po wewnętrznej stronie wygrawerowane są napisy.

Do odbioru w naszym sklepie na ul. Popiełuszki 19/21 lokal 20 i 21.

i.

--

Czego to się nie robi aby się zareklamować !!
Old

Data: 2009-09-01 11:49:36
Autor: in for
Znaleziono złotąobrączkę w bazie CS

Czego to się nie robi aby się zareklamować !!

Metoda reklamy byłaby może i fajna, gdyby była skuteczna. Powszechnie jednak wiadomo, że jakakolwiek reklama jest na sekcie nieskuteczna, a często wręcz szkodliwa.

Zresztą sam spróbuj, puść na rybkę jakiś market, np. że sprzedajesz twina za złotówkę, a sam się przekonasz.

Wracając jednak do tematu:

Otwieramy nad Białym biuro rzeczy znalezionych. W tej chwili do odebrania są poza opisaną obrączką: zegarek analogowo-cyfrowy całkiem nieźle wypasiony, idrodyna, kaptur...

i.

Data: 2009-09-01 12:10:37
Autor: Old
[...]

To ja Wam w ramach rewanżu na moją złośliwość podsuwam taki pomysł.
Umieście na Waszej stronie WWW taką witrynę z rzeczami zgubionymi i znalezionymi
z takim hasłem " U nas nic i .... nikt nie zginie".
Old

Data: 2009-09-01 14:49:54
Autor: in for
Znaleziono złotąobrączkę w bazie CS

"U nas nic i .... nikt nie zginie".
Old

Dzięki za radę. Gdyby ktoś wiedział, że zgubił obrączkę u nas (warunek wejścia na stronę w jej poszukiwaniu) to wcześniej zapytałby o to bezpośrednio mnie.

Tu na forum informacje odbierane są przez szersze rzesze nurków. Mam też nadzieję, że zguba wreszcie znajdzie swego właściciela.

i.

--

Znaleziono złotąobrączkę w bazie CS