Znaleziony kabel w ścianie

Data: 2011-05-16 10:17:59
Autor: gary
Znaleziony kabel w ścianie
W dniu 2011-05-16 07:56, BQB pisze:
Podczas wymiany instalacji znalazłem kabel w ścianie odchodzący od
mojego gniazdka i znikający w podłodze, podejrzewam, że idzie do
sąsiada. Później sprawdzę tracerem, gdzie dokładnie ten kabel idzie. Jak
okaże się, że do sąsiada, to znaczy, że sąsiad raczej nieświadomie
podbierał mi prąd.
tego nie wiesz czy nie świadomie

Chciałbym, aby mi zwrócił to co za niego zapłaciłem,
tylko jak to policzyć? Mieszkam w tym mieszkaniu 11 lat i nie
spodziewałem się, że znajdę coś takiego.

Musiałbyś chyba trafić na wyjątkowo uczciwego człowieka żeby dobrowolnie zgodził się na zapłatę za 11 lat wstecz w oparciu o jakieś domniemania.

Odłącz ten kabel w gniazdku i to wszystko co możesz zrobić.

Może się okazać że instalację robiła jakaś super ekipa rodem z PRLu i twoje gniazdka też są podłączone do innych sąsiadów :) (bo tak było prościej)

Znaleziony kabel w ścianie