Znaleziony kabel w ścianie

Data: 2011-06-02 04:26:10
Autor: ZbyszekZ
Znaleziony kabel w ścianie
W dniu środa, 1 czerwca 2011, 07:42:00 UTC+2 użytkownik BQB napisał:
W dniu 11-05-31 11:54, ZbyszekZ pisze:
> Pozostaje Ci go obciążyć za poprzednie 9 lat.
> Ja bym się nie kombinował z jakimś karami czy naciąganiem tylko podsumował rachunki i kazał zapłacić połowę.

Jeśli robił to, to nieświadomie i nie ze swojej winy.
Wolę mieć dobrego sąsiada, niż się z nim żreć. Wczoraj przy piwku się pośmialiśmy z budowlańców ówczesnych lat :P

Od tego powinieneś zacząć a nie od pytania jak policzyć ileż to on Ci jest winien, potem śmieją się z wojen o miedzę.

--
ZZ@private

Znaleziony kabel w ścianie