ZnaleĽli cud

Data: 2011-01-12 20:30:07
Autor: boukun
ZnaleĽli cud
A jakim cudem wiadomo, że to dzięki Papieżowi Janowi Pawłowi drugiemu ta zakonnica wyzdrowiała z Parkinsona? Czy on co¶ do niej mówił, jak była chora, że po jego dotknięciu wyzdrowieje? Jak to z tym jest?

Już w dniu pogrzebu ludzie wiedzieli, że Santo Subito i w końcu cud się znalazł...

Cuda, cuda niewidy...

boukun

Data: 2011-01-12 20:35:09
Autor: leszek niewiadomski
ZnaleĽli cud
Am 12.01.2011 20:30, schrieb boukun:
[...]

Siebie jakos nie uzdrowil. Wczesniej podawali, ze za jego wstawiennictwem jakas pani zaszla. Ze tez nie mogla sobie znalezc mlodszego patrona? Trudno zrozumiec kobiety.
leszek

Data: 2011-01-12 20:44:19
Autor: jadrys
ZnaleĽli cud
W dniu 2011-01-12 20:30, boukun pisze:
[...]

Nie dodaj± ko¶ciołowi powagi takie zagrania.

Data: 2011-01-12 20:53:18
Autor: Polok_prawdziwy
ZnaleĽli cud
boukun wrote:

[...]

Amoze jom wybzykoł...?

Cheba napewno...!!!

- mojej Marynie tes zaroski siem zdrowie poprawio, gdy jom łodzadku wychendożem...

Data: 2011-01-12 20:58:14
Autor: u2
ZnaleĽli cud
W dniu 2011-01-12 20:53, Polok_prawdziwy pisze:
Amoze jom wybzykoł...?

Cheba napewno...!!!

- mojej Marynie tes zaroski siem zdrowie poprawio, gdy jom łodzadku wychendożem...

Przecież klerycy to pedały wg lewaków. To co, Maryna to chłop ? :)

Data: 2011-01-12 23:03:03
Autor:
ZnaleĽli cud
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał(a):
boukun wrote:

> [...]

Cheba napewno...!!!

- mojej Marynie tes zaroski siem zdrowie poprawio, gdy jom łodzadku wychendożem...
=================

Witoj Kumie !!  Nie do samiućkiego końca racjem mos..  Dyć roschodzi siem
syćko łoto , ze jom ino tkn±ł i syćkie niecysto¶ci siem z nie wyloły...

We wielgiej tajemno¶ci psed mojom Marynom pedzieć Ci musem , zem łosobi¶cie
porem razy takiego cudu dokonoł..  Dyć mozes siem spytać Hanki Pizdroniowej..

MH

Data: 2011-01-12 23:43:06
Autor: Kaczysta
ZnaleĽli cud

[...]