Znaleźli nam nowego wroga, he, he, he...

Data: 2014-03-03 19:05:46
Autor: boukun
Znaleźli nam nowego wroga, he, he, he...
No to ładnie urobili syjoniści okupujący Polskę biedny w rozum polski motłoch...
Teraz będa mogli nas jebać i okradać do woli i będą mieli na to przyzwolenie tępego motłochu, wszak znaleźli ciemnocie nowego wroga...
Tfu!
Polsko, dlaczego jesteś biedna i upodlona? Bo brak ci rozumnego narodu...

I tępota będzie teraz się solidaryzować wokół swoich ciemiężycieli...

Jak przed wojną...

boukun

Data: 2014-03-03 19:27:56
Autor: abc
Znaleźli nam nowego wroga, he, he, he...
Teraz będa mogli nas jebać i okradać do woli

Ruskie sołdaty zgwałcą twoją żone i córki (jeśli je masz).  Ciebie nie
zgwałcą, bo pederastia nie jest u nich mile widziana.

Data: 2014-03-03 19:55:26
Autor: boukun
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:lf2hi6$6kh$1speranza.aioe.org...
Teraz będa mogli nas jebać i okradać do woli

Ruskie sołdaty zgwałcą twoją żone i córki (jeśli je masz).  Ciebie nie
zgwałcą, bo pederastia nie jest u nich mile widziana.

Nie poznaje abc?

Rosjanie byli najbardziej sprawiedliwi. Zabrali księdzu kawałek pola w Brodach i podzielili je między miejscowych mieszczan, m. in. mojemu dziadkowi, bo uważali, że ksiądz tyle nie potrzebuje. I słusznie, w końcu ksiądz sam nie orał i nie siał, tylko miał polskich chłopów za parobków...

boukun

Data: 2014-03-04 04:10:39
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 19:55 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To widać, że jesteś potomkiem parobka.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 15:58:44
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 10:59 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Po ograniczonym rozumku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 04:09:44
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 19:27 abc <abc@wp.pl> pisze:

Teraz będa mogli nas jebać i okradać do woli

Ruskie sołdaty zgwałcą twoją żone i córki (jeśli je masz).  Ciebie nie
zgwałcą, bo pederastia nie jest u nich mile widziana.

Eeee, u nich nawet koza nie ędzie bezpieczna.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 19:31:02
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lf2h6o$ilq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Facet, lecz się na nogi.

MW

Data: 2014-03-03 19:55:52
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lf2hpg$aag$8news.albasani.net...

[...]

Wam rozumu już nie styknie...

boukun

Data: 2014-03-03 21:14:56
Autor: cepik
Znaleźli nam nowego wroga, he, he, he...
a moze bys poszedl uczciwie pracowac? nie mial bys czsu na pierdolenie glupot

cepik

Data: 2014-03-03 21:42:32
Autor: boukun
Użytkownik "cepik" <cepik@cepik.net.pl> napisał w wiadomości news:lf2ns1$2gk$1node2.news.atman.pl...
a moze bys poszedl uczciwie pracowac? nie mial bys czsu na pierdolenie glupot

cepik

Poszedłbym, ale w Polsce dla takich ludzi jak ja z moim wykształceniem pracy nie ma...

boukun

Data: 2014-03-03 12:57:24
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 21:42:32 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

> cepik

Poszedłbym, ale w Polsce dla takich ludzi jak ja z moim wykształceniem pracy nie ma...

Chyba nie jestes torreadorem ?

Data: 2014-03-03 22:09:30
Autor: boukun
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf1c30b8-44af-4c9a-ba93-ed90a48e9310googlegroups.com...
> [...]

> cepik

Poszedłbym, ale w Polsce dla takich ludzi jak ja z moim wykształceniem pracy nie

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie, jestem technik technologii produktów rolno-spożywczych..., a raczej kiedyś, dawno, dawno temu byłem...
Byłem tez kelnerem, starszym instruktorem organizacyjno programowym d/s Lig Zakładów Pracy w ZW TKKF, ale praca dla takicj ludzi jak ja z moim wykształceniem się już dawno skończyła w tym kurewskim, złodziejskim systemie...

boukun

Data: 2014-03-04 04:15:28
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 22:09 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

> [...]

Byłem tez kelnerem, starszym instruktorem organizacyjno programowym d/s  Lig Zakładów Pracy w ZW TKKF, ale praca dla takicj ludzi jak ja z moim  wykształceniem się już dawno skończyła w tym kurewskim, złodziejskim  systemie...

Masz jeszcze szanse do kolekcji zostać alfonsem.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 04:14:26
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 21:57 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

> cepik

Poszedłbym, ale w Polsce dla takich ludzi jak ja z moim wykształceniem  pracy nie

Jest, tylko walczy z knurami zamiast byków.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 04:13:37
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 21:42 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A jakie to wykształcenie, podobne do tego jaki miał jeden z przywódców w  PRL-u, którego ulubionym powiedzeniem było: "ni pies ni wydra, coś na  kształt świdra"?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 21:41:42
Autor: LS
W dniu 2014-03-03 19:05, boukun pisze:
[...]

Komor nawet nie pisnął słowem na atak agresji wobec tybetu, nawet przyjął od chinoli pandę, a to przekupka mała.

Data: 2014-03-03 21:59:22
Autor: boukun
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:5314e917$0$2357$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To są faryzeusze i złodzieje emerytur Polaków... Zmanipulowali tępactwo jak im pasuje...

boukun

Data: 2014-03-03 22:46:43
Autor: LS
W dniu 2014-03-03 21:59, boukun pisze:

To są faryzeusze i złodzieje emerytur Polaków... Zmanipulowali tępactwo
jak im pasuje...

boukun

Właśnie sobie czytałem Kisiela, Gierek jednak kilku UBeków wsadził do paki, coś ok. 300 za przekręty. Co ciekawe pod koniec lat 80tych przyszło im do głowy postawić hotel Marriott, aby przyjezdni mieli lokum. Budowali ten hotel kilka lat, był własnością LOTu. Jak się Stolcman dorwał do koryta to sprzedał go bez przetargu. Michnik wszystkich wyjebał, i komuszka i kościółkowego, zgodnie z zasadOM każdy sposób jest dobry:)

Znaleźli nam nowego wroga, he, he, he...