Znaleźli nam nowego wroga, he, he, he...

Data: 2014-03-03 21:14:56
Autor: cepik
Znaleźli nam nowego wroga, he, he, he...
a moze bys poszedl uczciwie pracowac? nie mial bys czsu na pierdolenie glupot

cepik

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lf2h6o$ilq$1mx1.internetia.pl...
No to ładnie urobili syjoniści okupujący Polskę biedny w rozum polski motłoch...
Teraz będa mogli nas jebać i okradać do woli i będą mieli na to przyzwolenie tępego motłochu, wszak znaleźli ciemnocie nowego wroga...
Tfu!
Polsko, dlaczego jesteś biedna i upodlona? Bo brak ci rozumnego narodu...

I tępota będzie teraz się solidaryzować wokół swoich ciemiężycieli...

Jak przed wojną...

boukun

Data: 2014-03-03 21:42:32
Autor: boukun
Użytkownik "cepik" <cepik@cepik.net.pl> napisał w wiadomości news:lf2ns1$2gk$1node2.news.atman.pl...
a moze bys poszedl uczciwie pracowac? nie mial bys czsu na pierdolenie glupot

cepik

Poszedłbym, ale w Polsce dla takich ludzi jak ja z moim wykształceniem pracy nie ma...

boukun

Data: 2014-03-03 12:57:24
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 21:42:32 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

> cepik

Poszedłbym, ale w Polsce dla takich ludzi jak ja z moim wykształceniem pracy nie ma...

Chyba nie jestes torreadorem ?

Data: 2014-03-03 22:09:30
Autor: boukun
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf1c30b8-44af-4c9a-ba93-ed90a48e9310googlegroups.com...
> [...]

> cepik

Poszedłbym, ale w Polsce dla takich ludzi jak ja z moim wykształceniem pracy nie

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie, jestem technik technologii produktów rolno-spożywczych..., a raczej kiedyś, dawno, dawno temu byłem...
Byłem tez kelnerem, starszym instruktorem organizacyjno programowym d/s Lig Zakładów Pracy w ZW TKKF, ale praca dla takicj ludzi jak ja z moim wykształceniem się już dawno skończyła w tym kurewskim, złodziejskim systemie...

boukun

Data: 2014-03-04 04:15:28
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 22:09 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

> [...]

Byłem tez kelnerem, starszym instruktorem organizacyjno programowym d/s  Lig Zakładów Pracy w ZW TKKF, ale praca dla takicj ludzi jak ja z moim  wykształceniem się już dawno skończyła w tym kurewskim, złodziejskim  systemie...

Masz jeszcze szanse do kolekcji zostać alfonsem.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 04:14:26
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 21:57 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

> cepik

Poszedłbym, ale w Polsce dla takich ludzi jak ja z moim wykształceniem  pracy nie

Jest, tylko walczy z knurami zamiast byków.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 04:13:37
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 21:42 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A jakie to wykształcenie, podobne do tego jaki miał jeden z przywódców w  PRL-u, którego ulubionym powiedzeniem było: "ni pies ni wydra, coś na  kształt świdra"?
--
stevep
-- -- -

Znaleźli nam nowego wroga, he, he, he...