Znam osobe ktora swietnie rysuje

Data: 2010-06-04 10:03:17
Autor: Rafał Lepudruk
Znam osobe ktora swietnie rysuje

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huabm2$mrd$1news.onet.pl...
Takich osob znam cala mase, ale jedna z nich ma talent wybitny. Niestety akurat z nia nie mam kontaktu. To znajomosc z dziecinstwa. Wybitny komercyjny talent. Gdybym go spotkal chcialbym, aby narysowal mi karykature Komorowskiego. W szwedzkich butach z okresu Potopu, takie czarne z wysokimi szerokimi cholewami. Widzialem taki but na jednym z obrazow Rembranta. Chyba mam go gdzies na kompie.
Komorowski musi miec do tego odpowiedni stroj. Oczywiscie lekko z szlachecka, czyli taki troche kontuszowaty ala Zagloba, z przepasana na szerokim pasie szpada. Postawa lekko ugieta pod swoim ciezarem - wskazujaca na wypicie. Glowa jakby uciekala do tylu i na rysunku powinien byc uchwycony moment kiedy Komorowski lapie rownowage po chwilowej jej utracie. Ale uwaga to nie tylko alkohol. To takze szczescie, radosc i beztroska, bo w Komorowski wlasnie wraca z polowania i trzyma w reku ociekajacego krwia, ciezkiego BOBRA KATARSKIEGO.
Gdybym mial talent do rysowania sam wygralbym z PO te wybory.
awe

Popros swego znajomego by narysował Jarosława Kaczyńskiego na kocie Aliku, z prawem jazdy w w jedym ręku i kartą bankomatową w drugiej. Za kotem biegnie tłum cycatych kobiet z okrzykiem: weż mnie! weź mnie!

R.L.

Znam osobe ktora swietnie rysuje