Znam sposób jak jeŸdzić bez œwiateł w dzień i bez mandatu

Data: 2009-04-05 20:56:23
Autor: J.F.
Znam sposób jak jeŸdzić bez œwiateł w dzień i bez mandatu
On Sun, 5 Apr 2009 18:11:39 +0000 (UTC),  wysoki wrote:
Miałem już jeden taki przypadek. Najpierw koleś wyskoczył z tekstem
"no to będzie mandat 100 zł za brak świateł". A ja na to: "jaki brak, są
włączone dzienne ... o, chyba bezpiecznik się przepalił". Włożyłem nowy,
zaprezentowałem jak się świecą i najpierw był ZONK, ale zmuszeni byli mnie
puścić. Za rogiem przełożyłem bezpiecznik.
I TERAZ MOGĄ MI NASKOCZYĆ

Za trzecim razem zabiora ci dowod i bo bezpiecznik swiatel przepala
sie wyjatkowo czesto :-)

J.

Data: 2009-04-05 19:01:44
Autor: wysoki
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Za trzecim razem zabiora ci dowod i bo bezpiecznik swiatel przepala
sie wyjatkowo czesto :-)

J.

Po warunkiem, że to będą ci sami, na co szansa jest taka sama jak wygrać w
totolotka, biorąc pod uwagę, że przez ponad rok jazdy w ogóle bez świateł nie
zostałem ani raz zatrzymany. Zresztą jeśli już, to muszą udowodnić, że
instalacja jest wadliwa. Myślisz, że sobie nie poradzę w sądzie? To się grubo
mylisz. Ja przepisy mam w małym palcu i ich ośmieszę, ot co.

Data: 2009-04-05 21:11:24
Autor: J.F.
On Sun, 5 Apr 2009 19:01:44 +0000 (UTC),   wysoki wrote:
[...]

Przepisy powiadasz masz w malym palcu .. to na jakiej podstawie do
sadu pojdziesz ? Dowod ci zabiora i co zrobisz - pobijesz czy pobiegniesz do sadu ? :-)

J.

Data: 2009-04-05 20:14:32
Autor: wysoki
[...]

To co? Mam drugi samochód.
A w sądzie będą tacy mali, że aż żal.
A potem skarga do komendanta wojewódzkiego.
Słuchaj, myślisz że rozmawiasz z byle trollem? To się mylisz.
Tyle w tym temacie.

Data: 2009-04-05 22:26:20
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
To co? Mam drugi samochód.

A zdążyłeś go już zwieśniaczyć światłami do jazdy dziennej?

Słuchaj, myślisz że rozmawiasz z byle trollem? To się mylisz.
Tyle w tym temacie.

Napewno rozmawiamy z mega-wymiataczem:) W to nawet przez chwilę nie wątpiłem.

Data: 2009-04-06 06:45:59
Autor: J.F.
On Sun, 5 Apr 2009 20:14:32 +0000 (UTC),   wysoki wrote:
[...]

Tylko co chcesz w tym sadzie robic ? no chyba ze odpowiadac za naruszenie nietykalnosci cielesnej
funkcjonariusza, wtedy popieram :-)

J.

Data: 2009-04-05 21:12:45
Autor: Als
Znam sposĂłb jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Dnia Sun, 5 Apr 2009 19:01:44 +0000 (UTC), wysoki napisał(a):

[...]

Fakt, doświadczenie w ośmieszaniu masz potężne. Ośmieszaniu siebie...

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam Ĺźadnej jedynki)

Data: 2009-04-05 20:15:26
Autor: wysoki
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Als <111vax7@11111wp.pl> napisał(a):
Fakt, doĹ&#65533;wiadczenie w oĹ&#65533;mieszaniu masz potÄ&#65533;Ĺźne. OĹ&#65533;mieszaniu siebie...

Dziecko neo?

Data: 2009-04-05 22:51:40
Autor: MadMan
Dnia Sun, 5 Apr 2009 20:15:26 +0000 (UTC), wysoki napisał(a):

Fakt, doĹ&#65533;wiadczenie w oĹ&#65533;mieszaniu masz potÄ&#65533;Ĺźne. OĹ&#65533;mieszaniu siebie...

Dziecko neo?

Owszem, jesteś nim - zepsułeś koledze całkiem dobre kodowanie. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-04-05 23:09:40
Autor: Als
[...]

 UTF-8 ci się nie podoba? Jakoś nie jest mi przykro z tego powodu.
 --
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam Ĺźadnej jedynki)

Data: 2009-04-05 21:13:04
Autor: TomN
wysoki w <news:grav6o$su7$1inews.gazeta.pl>:

[...]

I wydałeś 50 złotych na "dzienne", których też nie używasz. Dziwne
rzeczy piszesz.

Zresztą jeśli już, to muszą udowodnić, że
instalacja jest wadliwa. Myślisz, że sobie nie poradzę w sądzie? To się grubo
mylisz. Ja przepisy mam w małym palcu i ich ośmieszę, ot co.

A mały palec masz tam gdzie szczoteczki do zębów były... O poranku. Kojot z ciebie, ale ssij na zdrowie ten paluch....

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-04-05 20:20:23
Autor:
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
TomN <spam@intf.dyndns.org> napisał(a): ymany.

I wydałeś 50 złotych na "dzienne", których też nie używasz. Dziwne
rzeczy piszesz.

Widzę, że nie możesz tego pojąc. No cóż, nie każdy w końcu musi to rozumieć.
Są ludzie i taborety.

Data: 2009-04-05 21:15:14
Autor: buahahaha
[...]

Osmieszysz ich :-) Zapewne.
Jak ktos nie zauwazy Ciebie i dojdzie do kolizji znajomosc przepisow, ktore masz gdziestam, na pewno przyda sie w sadzie.

Data: 2009-04-05 20:24:02
Autor: wysoki
buahahaha <razdwa@dziesiec> napisał(a):
Osmieszysz ich :-) Zapewne.
Jak ktos nie zauwazy Ciebie i dojdzie do kolizji znajomosc przepisow, ktore masz gdziestam, na pewno przyda sie w sadzie.

Jak mozna nie zauważyć w dzień 1,2 tonowego obiektu o powierzchni czołowej
kilka m kwadratowych?
A jeżeli tak, to jak zauwazy się dziecko idące poboczem?
Czy to nie jest wystarczający powód do odebrania prawa jazdy?
Nie musisz odpowiadać.
Chyba że przemyslisz sprawę.

Data: 2009-04-05 22:47:41
Autor: Adam Foton
[...]

Jedna z sytuacji, w ktorych swiatla pomagaja jest przejazd przez miasto z ulicami zatloczonymi przez parkujace samochody. Gdy dojezdzasz z podporzadkowanej, patrzysz w lewo, patrzysz w prawo, a tam kilkadziesiat stojacych samochodow, to wlasnie swiatla w tym jednym poruszajacym sie pozwalaja Ci szybciej podjac decyzje. To poprawia plynnosc ruchu.

Oczywiscie - gdy kozak nie ma wlaczonych swiatel, nie zwalnia to od czujnosci, ale wtedy jednak ta chwile dluzej trwa reakcja.

Dziecko raczej nie nadbiegnie "nagle" z tyłu i nie zdemoluje kufra czyniąc z niego garaż.

Popatrz też na to z 2-giej strony - popier&**@# waska uliczka 120km/h, i tylko dzieki swiatlom wszyscy Cie widza, nawet nie smia wynurzyc zderzaka z podporzadkowanej a wieksze tchorze zjezdzaja do rowu. No chyba ze masz silnik bokser lub inny robiacy niskie "gul-gul" albo jezdzisz scigaczem na wysokich obrotach - to Cie slychac lub nawet czuc drzenie asfaltu. Wtedy swiatel nie trzeba.

AF

Data: 2009-04-05 20:52:52
Autor: wysoki
Adam Foton <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał(a):
[...]

A jak ktoś będzie jechał bez świateł?
Patrzysz w prawo, patrzysz w lewo, nic nie świeci, więc nic nie jedzie, więc
jedziesz, a tu nagle jeb, tir cię rozjechał.
Druga sytuacja:
Patrzysz w prawo, patrzysz w lewo, nic nie świeci, więc nic nie jedzie, więc
jedziesz, a tu nagle jeb, rowerzysta ci się rozpłaszczył na masce, a jego mózg
wylądował na trawniku.

Oczywiscie - gdy kozak nie ma wlaczonych swiatel, nie zwalnia to od czujnosci, ale wtedy jednak ta chwile dluzej trwa reakcja.

To znaczy, że i tak musisz być czujny, więc po co światła?
Nie odpowiadaj

Dziecko raczej nie nadbiegnie "nagle" z tyłu i nie zdemoluje kufra czyniąc z niego garaż.

dziecko nie zdemoluje, ale ty dziecko tak

[...]

A jak obok ciebie popierdala rowerzysta?

Data: 2009-04-06 15:58:53
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
[...]

[...]

Być może nie zauważyłeś pewnego drobiazgu, pieszy nie porusza się z prędkością > 100km/h. Być może nie zauważyłeś kolejnego drobiazgu, jeżeli pieszy/rowerzysta ma jakieś odblaski to zdecydowanie lepiej te odblaski są widoczne gdy się w nie poświeci. Zdecydowanie lepiej widać samochód oświetlony w gorący letni dzień, gdy gorące powietrze unosi się nad asfaltem - oczywiście zapominasz o tym, że nie wszystkie drogi są proste jak stół. Ale do tego trzeba posiadać PJ oraz czasem jeździć samochodem.

I aby nie być gołosłownym, już parę razy zostało na tej grupie udowodnione, że dzięki światłom, ilość wypadków w letnie dni, nie wzrosła tak bardzo jak w pozostałych godzinach i miesiącach roku. Co chyba jednoznacznie udowadnia, że sporo żyć i zdrowia te światła uratowały.

A.

Data: 2009-04-06 19:49:45
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

O ja pier....!
Debil, normalnie debil.
Szok, że takie coś funkcjonuje w środku Europy w XXI wieku.

Data: 2009-04-05 21:20:35
Autor: jack
[...]

No nieźle - jesteś gość - umiesz ośmieszyć batalion policjantów, znakomicie
radzisz sobie w sądzie i na dodatek nie wydajesz srednio 5 zł rocznie na
żarówki - zaiste autorytet. Ale jest tyle ciekawych sposobów aby stać się
"kimś" na grupie - po co odrazu startować z marnym show ? Szanuje poglądy
naprawde różne - ale chwaląc się nieprzestrzeganiem prawa (choćby
wadliwego) co chcesz osiągnąć ? Czy nie lepiej skierować siły w kierunku
zmiany tegoż prawa? A tak - cała para poszła w gwizdek - grupowicze zapewne
dodali juz reguły -plonkujące i ciężko będzie odzyskać wrażenie
merytoryczności przyszłych postów. Z szacunkiem - grupowicz

Data: 2009-04-05 20:26:45
Autor: wysoki
jack <shineme_bez_tego@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Pisałem już o tym, podałem nawet linka

A tak - cała para poszła w gwizdek - grupowicze zapewne
dodali juz reguły -plonkujące i ciężko będzie odzyskać wrażenie
merytoryczności przyszłych postów. Z szacunkiem - grupowicz

Nowego tematu już nie napiszę. Piszę tylko po to, żeby w razie gdy ktoś wpisze
w google 'brak świateł mijania mandat', trafił na ten post i już wiedział jak
obejść ten idiotyczny i szkodliwy przepis.

Data: 2009-04-05 22:35:33
Autor: babinicz

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

A wiesz to jest świetna myśl, o tym nawet nie pomyślałem.
Dawniej jak ktoś w google wpisał "kutas", albo "kretyn" czy " idiota" to w
wynikach zapytania pojawiały się na pierwszych miejscach (pozycjonowanie!)
znane w tych czasach twarze i życiorysy ludzi. Ba nawet " mężów stanu".
Czasami "WYSOKICH ",  czasami małych ludzi  lecz w dużych butach.

 Naprawdę  tego chcesz?

babinicz

Data: 2009-04-05 22:40:00
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Nowego tematu już nie napiszę.

Chwała Bogu.

 Piszę tylko po to, żeby w razie gdy ktoś wpisze
w google 'brak świateł mijania mandat', trafił na ten post i już wiedział jak
obejść ten idiotyczny i szkodliwy przepis.

Niestety w naszym kraju jest więcej takich dziwolągów jak Ty. Pewnie należysz do ludzi, którzy jeżdżą na luzie, wyłączają zapłon jak jadą z górki, a rachunki płacą zawsze po terminie?

Data: 2009-04-05 20:42:04
Autor: wysoki
Pawel <rokikulesza@nospam.wp.pl> napisał(a):
Niestety w naszym kraju jest więcej takich dziwolągów jak Ty. Pewnie należysz do ludzi, którzy jeżdżą na luzie, wyłączają zapłon jak jadą z górki, a rachunki płacą zawsze po terminie?

Powtórzę pytanie, nie wiem czy było zadane do ciebie czy do innego mentalnego
niewolnika, ale nie nie ważne:
Czy jak ci każą chodzić w czerwonych skarpetkach, bo tak jest "bezpieczniej",
to sobie takie kupisz? Oczekuję tylko szczerych odpowiedzi.

Data: 2009-04-05 22:52:24
Autor: Pawel
[...]

Kupno czerwonych skarpetek i publiczne w nich paradowanie nie byłoby dla mnie zbyt komfortowe.
Natomiast przekręcenie przełącznika jak jadę autem nie ma dla mnie żadnego znaczenia.

Data: 2009-04-05 20:58:42
Autor: wysoki
[...]

A nakaz włączania ogrzewania tylnej szyby przez cały czas?
ps. Tak się rodzi rasa ludzi-mentalnych niewolników

Data: 2009-04-05 23:09:14
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
A nakaz włączania ogrzewania tylnej szyby przez cały czas?

Nie widzę takiej potrzeby, w przeciwieństwie do jazdy na światłach.

ps. Tak się rodzi rasa ludzi-mentalnych niewolników

Ja  cały czas jeździłem na światłach dużo przez przedmiotowym obowiązkiem.

Data: 2009-04-05 21:05:14
Autor: wysoki
> [...]
> A nakaz włączania ogrzewania tylnej szyby przez cały czas?

Nie widzę takiej potrzeby, w przeciwieństwie do jazdy na światłach.

A jakieś uzasadnienie (do jazdy na światłach)?

> ps. Tak się rodzi rasa ludzi-mentalnych niewolników

Ja  cały czas jeździłem na światłach dużo przez przedmiotowym obowiązkiem.

A ja nie jeździłem, nie jeżdzę i nie będe jeździł.
I żyje.

Data: 2009-04-05 23:16:59
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
A ja nie jeździłem, nie jeżdzę i nie będe jeździł.
I żyje.

Chwała Ci za to, proponuje jeszczę nie zapinać pasów, no i idąc Twoim tropem włożyć spalone bezpieczniki od ABS-u i poduszek powietrznych.
Wtedy będzie macho:)

Data: 2009-04-05 21:16:47
Autor: wysoki
[...]

Nie zapinam. Dlaczego miałbym zapinać? Czekam na uzasadnienie.
Ale nie takie, bo "jest taki przepis".
ABS też nie mam.

Data: 2009-04-05 23:25:29
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Nie zapinam. Dlaczego miałbym zapinać?

:)

Czekam na uzasadnienie.

Nie chce mi się z Tobą gadać:)

ABS też nie mam.

A jakbyś miał to byś pewnie włożył spalony bezpiecznik:)

Kocham widok ludzi jadących bez pasów i bez świateł:) Można by portret psychologiczny zrobić.
Zapewne też dzwonisz na policję jak sąsiedzi trochę głośniej puszczą muzykę?:)

Data: 2009-04-05 23:31:15
Autor: Piotrek
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
ABS też nie mam.

i ty piszesz o 20 letnich golfach ?
jakim zlomem ty jezdzisz skoro nie masz ABSu(system obowiazkowy od paru ladnych lat :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-06 07:46:08
Autor: MadMan
Dnia Sun, 5 Apr 2009 23:31:15 +0200, Piotrek napisał(a):

jakim zlomem ty jezdzisz skoro nie masz ABSu(system obowiazkowy od paru ladnych lat :)

Od 5 lat i tylko w nowych konstrukcyjnie samochodach. --

Data: 2009-04-26 21:18:40
Autor: jerzu
Znam sposób jak je& #65533;dzić bez  5533;wiateł w dzień i bez mandatu
On Mon, 6 Apr 2009 07:46:08 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

Od 5 lat i tylko w nowych konstrukcyjnie samochodach.

I nie obowiązkowy a zalecany. Inna sprawa że ciężko coś bez ABS kupić.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-05 23:35:36
Autor: Czabu
Znam sposób jak je�dzić bez �wiate ł w dzień i bez mandatu

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grb73v$9di$1inews.gazeta.pl...

ABS też nie mam.

A jakim to padłem jeździsz, że ABS-u nie ma? ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-05 21:26:06
Autor: MadMan
Dnia Sun, 5 Apr 2009 21:20:35 +0200, jack napisał(a):

grupowicze zapewne dodali juz reguły -plonkujące

No co ty, rezygnować z tak dobrej rozrywki? W życiu! :)

Data: 2009-04-05 21:21:47
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Myślisz, że sobie nie poradzę w sądzie? To się grubo
mylisz. Ja przepisy mam w małym palcu i ich ośmieszę, ot co.

Full wypas:) I na przepisach się nawet zna....:)
Niestety chłopczyku  (nie wiem ile masz lat, ale sądząc po zachowaniu to śmiało tak Cię można nazwać) jesteś obywatelem RP i musisz przestrzegać przepisów tutaj panujących. Jeżeli nie podoba Ci się taki czy inny przepis to spier... w podskokach to bardziej "cywilizowanych" państw.

Data: 2009-04-05 20:28:57
Autor: wysoki
> [...]

Niestety chłopczyku  (nie wiem ile masz lat, ale sądząc po zachowaniu to śmiało tak Cię można nazwać) jesteś obywatelem RP i musisz przestrzegać przepisów tutaj panujących. Jeżeli nie podoba Ci się taki czy inny przepis to spier... w podskokach to bardziej "cywilizowanych" państw.

A ty, synku przestrzegasz prędkości, nie sciągasz muzyki i filmów z internetu,
nie sciągasz na klasówce z fizyki, mam wymieniac dalej?
Won stąd hipokryto bo mi się rzygać chce na samą mysl o takich jak ty. --

Data: 2009-04-05 22:43:13
Autor: Pawel
[...]

Obowiązek przestrzegania prawa ma każdy. To czy przestrzegamy czy nie to jest indywidualna sprawa. Natomiast Ty się tym publicznie chwalisz. Tutaj jest problem. Nadal nie rozumiesz o co chodzi? Nikt nie ma problemu, że sobie wieśniaczysz auto, wydajesz bez sensu kasę na jakieś chińskie badziewie i wyciągasz bezpiecznik 50 razy dziennie. Mamy problem z tym, że nie wiadomo po co, chwalisz się tym tutaj.
To nie o hipokryzję tutaj chodzi.
A rzygać to mnie się chce (i podejrzewam, że nie tylko mnie) jak myślę o takich zasranych cwaniakach jak Ty.

Data: 2009-04-05 21:07:53
Autor: wysoki
> [...]

To nie o hipokryzję tutaj chodzi.
A rzygać to mnie się chce (i podejrzewam, że nie tylko mnie) jak myślę o takich zasranych cwaniakach jak Ty.

Prawie 50 razy dziennie, faktycznie raz na rok, ciulu, raz na rok.
Prawie robie wielką rózniće

Data: 2009-04-05 23:18:17
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu

Prawie 50 razy dziennie, faktycznie raz na rok, ciulu, raz na rok.
Prawie robie wielką róznić

Oj widzę, że dosyć mocno się już starasz pisać poprawnie, jednak ta interpunkcja trochę zawodzi....
Staraj się, może za kilka lat będziesz w stanie zbudować poprawne zdanie:)

Data: 2009-04-05 22:17:39
Autor: waperr

Użytkownik "Pawel" <rokikulesza@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości news:grb00q$3c0$1inews.gazeta.pl...
[...]

W tanich liniach lotniczych za te "światełka" to by nawet bilet kupił :P rotfl

waperr

PS
wyżej przytoczone statystyki nie uwzględniają pory dnia (wykluczyć trzba noc, wczesną porę jak i póżniejszą gdzie i tak używało się świateł) oraz pory zimowej w cvzasie której obowiązkowo używało się świateł ...
więc o kant d..y potłuc takie statystyki

Data: 2009-04-05 22:53:47
Autor: waperr

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grb5du$1kr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo nie mają wpływu na wynik, a raczej mają, zniekształcają go w nieporządany sposób. Ponieważ w tych porach i tak światła są włączone, więc nie mogą one wplywać na wynik wyłączone vs. włączone (pomijamy fakt że ktoś nie włączył bo tak mu się podoba lub zapomniał).

PS
Ilość aut też ma oczywiście wpływ

Data: 2009-04-05 21:10:25
Autor: wysoki
[...]

Pewien jesteś? W takim razie, równie dobrze mozna powiedzieć, że ilośc wypitej
wódki w dzień nie ma wpływu na liczbę pobitych żon w domu w nocy. Tak?

PS
Ilość aut też ma oczywiście wpływ

Liczba, nie ilość

Data: 2009-04-05 23:24:50
Autor: Adam Foton
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez ma ndatu
Ilość aut też ma oczywiście wpływ

Liczba, nie ilość

A co to - stosujesz sie do staroswieckich zasad ? :)

Kilka lat temu wypowiadal sie jeden ze znanych 'jezykoznawcow' i mowil, ze coraz czescie akceptuje sie zamiennosc obu form w wybranych przypadkach. Np. 'ilosc' dla przedmiotow, ktore owszem sa policzalne ale niewiele osob jest w stanie podac precyzyjnie ta liczbe. A juz z pewnoscia, gdy nikt nie wie, ile tych rzeczy jest, chociaz da sie je liczyc.

Przyklad 1 - ilosc/liczba samochodow w Polsce. Przyklad 2 - ilosc/liczba gwiazd.

AF

Data: 2009-04-05 23:54:37
Autor: waperr

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grb6o1$7la$1inews.gazeta.pl...
waperr <waperr@interia.pl> napisał(a):

Pewien jesteś? W takim razie, równie dobrze mozna powiedzieć, że ilośc wypitej
wódki w dzień nie ma wpływu na liczbę pobitych żon w domu w nocy. Tak?

To akurat jest powiązane ale wystąpienie halnego w Zakopanem nie wpływu na to ilu statystycznych Kowalskich potknie się na plaży o zasypany piaskiem kamień.

Chodzi o to, że należy uwzględnić sytuacje które nie mają wpływu na widoczność w danych warunkach. Również należało by uwzględnić śrenio ilo jest dni z opadami deszczu i niedostatecznej widoczności bo wtedy i tak jeździ się na światłach...
Troszke statystyki :) chyba że jesteś nie tylko super znawcą prawa ale również matematyki na wyższym poziomie...

PS
Ilość aut też ma oczywiście wpływ

Liczba, nie ilość

A jesteś w stanie podać liczbę ?? bo ja nie więc dla mnie ilość.

Data: 2009-04-06 06:35:21
Autor: wysoki
[...]

Gdybyś nie używał tych świateł w nocy, to może i nie miałoby wpływu i to też
nie do końca.

Data: 2009-04-06 07:20:52
Autor: J.F.
On Sun, 5 Apr 2009 23:54:37 +0200,  waperr wrote:
[...]

Statystyka moze wykazac ze ma, mimo ze na pierwszy rzut oka nie widac.

Podobnie w druga strone statystyka moze wykazac ze wodka z zonami tez
nie ma wplywu, bo jak czlowiek sfrustrowany, to jedze stuknie
niezaleznie od trzezwosci :-)

J.

Data: 2009-04-07 12:00:37
Autor: wysoki
[...]

Wytłumacz mi, dlaczego należy wykluczyć noc i okres PO wprowadzeniu świateł,
bo albo jesteś jakiś głupi, albo się nie wyspałem i nie rozumiem.

Data: 2009-04-07 14:18:26
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
[...]

No teraz to już skompromitowałeś się totalnie. Ale aby przedłużyć ubaw spróbuj wyjaśnić jak zmieniło się bezpieczeństwo jazdy w nocy po nakazie jazdy na światłach w dzień?

Mega ROTFL:)

A.

Data: 2009-04-07 12:33:11
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
No teraz to już skompromitowałeś się totalnie. Ale aby przedłużyć ubaw spróbuj wyjaśnić jak zmieniło się bezpieczeństwo jazdy w nocy po nakazie jazdy na światłach w dzień?

Mega ROTFL:)

Naprowadzę cię:
- żarówki
- reflektory
- oczy
- psychika

Data: 2009-04-07 14:38:04
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

Zrobiłeś z siebie totalnego głupka, a teraz pogrążasz się jeszcze bardziej. Jesteś żenujący.

A.

Data: 2009-04-07 14:00:44
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Zrobiłeś z siebie totalnego głupka, a teraz pogrążasz się jeszcze bardziej. Jesteś żenujący.

Widzisz, i znów totalna niemoc i nieumiejętnośc odpowiedzi.
Wysil się trochę!

Data: 2009-04-07 15:13:46
Autor: masti
Dnia Tue, 07 Apr 2009 14:00:44 +0000,  wysoki napisał(a):

Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):

Zrobiłeś z siebie totalnego głupka, a teraz pogrążasz się jeszcze
bardziej. Jesteś żenujący.

Widzisz, i znów totalna niemoc i nieumiejętnośc odpowiedzi. Wysil się
trochę!

a policzyłeś już o ile częściej byś zmieniał żarówki i reflektory świecąc? Czy dlaej Ci się tylko wydaje?

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-07 16:34:38
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Zrobiłeś z siebie totalnego głupka, a teraz pogrążasz się jeszcze bardziej. Jesteś żenujący.

Widzisz, i znów totalna niemoc i nieumiejętnośc odpowiedzi.
Wysil się trochę!

No no, w końcu postęp. Wyciąłeś kompromitujący Cię fragment. Czyli już wiesz, że zrobiłeś z siebie głupka. Może nie jest z Tobą tak źle.

A.

Data: 2009-04-07 14:38:47
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

Ile razy byś tego nie powtarzał to nie zmienisz faktu, że ośmieszyłeś się totalnie:)

A.

Data: 2009-04-07 17:30:08
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
> [...]
> - psychika

Ile razy byś tego nie powtarzał to nie zmienisz faktu, że ośmieszyłeś się totalnie:)

I co, brakuje argumentów?

Data: 2009-04-07 17:30:30
Autor: wysoki

Data: 2009-04-08 09:47:17
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

Ale na co? Na to że jesteś głupkiem? Sam dostarczasz ich wystarczająco dużo.

A.

Data: 2009-04-05 21:22:03
Autor: babinicz
[...]

To cienki leszcz z ciebie. Ja od trzech lat piję regularnie i jeżdzę za
każdym razem na bani i nigdy mnie "milicja obywatelska" nie zatrzymała,
policja zresztą również.

Zresztą jeśli już, to muszą udowodnić, że instalacja jest wadliwa.
Myślisz, że sobie nie poradzę w sądzie? To się grubo
mylisz. Ja przepisy mam w małym palcu i ich ośmieszę, ot co.

 Kontynuując wcześniejszą  swoją wypowiedź (lecz  w innym kontekście).
Piję i będę pił, i jeśli mnie nawet zatrzymają to i tak mi nic nie zrobią.
Przepisy podobnie do ciebie "mam w małym palcu".
Od trzech  lat strasznie  mnie (przepraszam za wyrażenie) napierdalają
korzonki, żadne leki mi  nie pomagają, jedynie gorzałka mi uśmierza ból.
Przed każdym sądem się obronie.

Aha zapomniałem.
Żeby mi ktoś nie zarzucił, że nie na temat. Świateł w dzień nie używam !

babinicz

Data: 2009-04-05 22:34:14
Autor: Bartas_M5
Znam sposób jak je�dzić bez �wiate ł w dzień i bez mandatu
Ja przepisy mam w małym palcu i ich ośmieszę, ot co.

na razie ośmieszasz się na tej grupie

Data: 2009-04-05 21:02:12
Autor: wysoki
Bartas_M5 <bartas_m5@interia.pl> napisał(a):
>Ja przepisy mam w małym palcu i ich ośmieszę, ot co.

na razie ośmieszasz się na tej grupie

Bo ty tak twierdzisz.
Zaraz się pochlastam

Data: 2009-04-05 23:05:50
Autor: jack
Znam sposób jak je�dzić be z �wiateł w dzień i bez mandatu
Przepraszam,chodziło mi o autora tego bezsensownego watku
Który podpisuje sie: "wysoki" <wysoki81.WYTNIJ@gazeta.pl>
Myslałem ze to jasne.
pozdro.jack

Data: 2009-04-05 23:14:53
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Bo ty tak twierdzisz.

Nie wiem czy jesteś kompletnie bezkrytyczny, czy nie zauważyłeś, że dosyć dużo ludzi ma Cię za idiotę?

Zaraz się pochlastam

Dobrze by było, jednego kretyna mniej.

Data: 2009-04-05 21:12:30
Autor: wysoki
> [...]
> Bo ty tak twierdzisz.

Nie wiem czy jesteś kompletnie bezkrytyczny, czy nie zauważyłeś, że dosyć dużo ludzi ma Cię za idiotę?

Wiesz, że większośc Amerykanów myśli, że na Marsie żyją Marsjanie?

> Zaraz się pochlastam

Dobrze by było, jednego kretyna mniej.

Cieszyłbyś się?

Data: 2009-04-05 23:17:21
Autor: Piotrek
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Cieszyłbyś się?

nie on jeden :D
mysle ze nawet kilku by sie na wieniec pogrzebowy zrzucilo :D

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-06 16:03:58
Autor: Arek (G)
Piotrek pisze:
Cieszyłbyś się?

nie on jeden :D
mysle ze nawet kilku by sie na wieniec pogrzebowy zrzucilo :D

Jeździ bez pasów, świateł i ABS'ów....

A.

Data: 2009-04-06 19:58:50
Autor: Piotrek
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Jeździ bez pasów, świateł i ABS'ów....

czyli czekamy na selekcje naturalna ? :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-05 23:20:55
Autor: Pawel
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
Cieszyłbyś się?

Jakbyś sobie w łeb walnął młotkiem i od tego zmądrzał, to oczywiście.

Data: 2009-04-06 00:17:10
Autor: waperr

Użytkownik "Pawel" <pawel@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości news:grb705$8rc$1inews.gazeta.pl...
Cieszyłbyś się?

Jakbyś sobie w łeb walnął młotkiem i od tego zmądrzał, to oczywiście.

Może lepiej tak:
http://www.youtube.com/watch?v=D87xOszNPUo

:P

pzdr
waperr

Data: 2009-04-07 15:06:21
Autor: DoQ
waperr pisze:

Może lepiej tak:
http://www.youtube.com/watch?v=D87xOszNPUo

Jego przypadek wyglądałby raczej tak: http://www.youtube.com/watch?v=S6lQ0pmeTrE

:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-05 23:15:06
Autor: babinicz
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Zaraz się pochlastam

Juz?
W imieniu całej "pl. misc.samochody" serdecznie dziękuję!

babinicz.

Data: 2009-04-05 22:53:13
Autor: jack
Znam sposób jak je�dzić bez �wiateł w dzień i bez mandatu
>Ja przepisy mam w małym palcu i ich ośmieszę, ot co.

na razie ośmieszasz się na tej grupie
No jestem pod wrazeniem...naprawdę.Gratuluję pomysłu.
A moze masz jeszcze coś w zanadrzu??
Podziel sie z młodszymi kierowcami którzy jeszcze nie nauczyli sie kombinować!!!!!
pozdro.jack
ps.jakim autem jezdzisz???

Data: 2009-04-05 22:56:37
Autor: Bartas_M5
Znam sposób jak je�dzić bez �wiat eł w dzień i bez mandatu
Na pewno Ci chodziło o mnie??:)

Data: 2009-04-05 21:01:39
Autor: Alti

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:rkvht4d2nvvm20q3n08dkcc308v4tmcnpb4ax.com...
[...]

O kurka, ale Ty jesteś szprytny!

Wojtek

Znam sposób jak jeŸdzić bez œwiateł w dzień i bez mandatu