Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu

Data: 2009-04-05 20:23:08
Autor: Bartas_M5
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
coś ci się pojebało, milicji już neio ma od dawna
a ty jesteś burakiem, jesli faktycznie robisz tak jak piszesz, nie stać cie na żarówki, to nie kupuj auta, tylko zapierdzielaj  z buta albo autobusem
Ja mam biksenona i jezdze caly rok, nie bede na bezpieczenstwie oszczedzal

Data: 2009-04-05 18:34:34
Autor: wysoki
Bartas_M5 <bartas_m5@interia.pl> napisał(a):
coś ci się pojebało, milicji już neio ma od dawna

A ja ich tak nazywam i co to zmienia?

[...]

Na bezpieczeństwie? No weź mnie burasie nie rozśmieszaj. Jakie to
bezpieczeństwo, to sobie możesz przeczytać (jeśli umiesz) np. tu:
http://tiny.pl/zhn5

Data: 2009-04-05 21:12:01
Autor: buahahaha
[...]

Pokaz statystyki w jakich mowa o wskazniku wypadkowosci do pracy przewozowej, bo jak wiesz... w Polsce w ciagu kilku lat znacznie wzrosla ilosc samochodow. Wiec statystyka pokazujaca, ze nie ma spadku ilosci wypadkow gdy nie bierze sie pod uwage pracy przewozowej to zwykle oszustwo.
Pani Joasia Szczypinska powinna sie szczerzyc do lechujarka, poniewaz o BRD nie ma zadnego pojecia, zas jej "list" w jakim nie podaje zadnych danych piszac to co jej sie wydaje to sobie lechujarek w buty moze wlozyc - bedzie wyzszy.

Data: 2009-04-05 19:56:18
Autor: wysoki
buahahaha <razdwa@dziesiec> napisał(a):
[...]

Hihi, mam z ciebie niezłą polewkę. Nie odkrywam więc kart i pytam, czy w roku
2008 nie zwiększała się liczba samochodów? Ubywało ich?

Data: 2009-04-07 10:45:06
Autor: note1127@onet.eu
[...]
tak się zastanawiam...
czy włączasz światła jak wjeżdżasz do lasu?

Data: 2009-04-07 11:53:07
Autor: wysoki
note1127@onet.eu <note1127@onet.eu> napisał(a):
tak się zastanawiam...
czy włączasz światła jak wjeżdżasz do lasu?

A to ty nie wiesz, że samochodem po lesie się nie jeździ?

Data: 2009-04-07 14:42:01
Autor: note1127@onet.eu
Znam sposób jak jeździć bez ś wiateł w dzień i bez mandatu
tak się zastanawiam...
czy włączasz światła jak wjeżdżasz do lasu?

A to ty nie wiesz, że samochodem po lesie się nie jeździ?
ok, jeszcze raz:
czy włączasz światła jak wjeżdżasz drogą, która prowadzi przez las?

Data: 2009-04-07 12:47:08
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
ok, jeszcze raz:
czy włączasz światła jak wjeżdżasz drogą, która prowadzi przez las?

Rzadko, chyba że jest to tunel z drzew nie las.
A czemu pytasz? --

Data: 2009-04-07 14:48:52
Autor: note1127@onet.eu
Znam sposób jak jeździć bez ś wiateł w dzień i bez mandatu
Rzadko, chyba że jest to tunel z drzew nie las.
A czemu pytasz?
należę do tych kierowców, którzy szybciej w takich warunkach dostrzegają samochody z włączonymi światłami.
i dlatego, z subiektywnego punktu widzenia, cieszę się, że mimo posiadania owego wynalazku, czasem jednak włączasz światła w dzień.

Data: 2009-04-07 12:59:11
Autor: wysoki
> [...]
i dlatego, z subiektywnego punktu widzenia, cieszę się, że mimo posiadania owego wynalazku, czasem jednak włączasz światła w dzień.

A jak przez ten sam las jedzie rowerzysta albo idzie baba z widłami, to
rozumiem, że ich tez lepiej widzisz, bo te światła pewnie ich oświetlają,tak?

Data: 2009-04-07 15:03:56
Autor: note1127@onet.eu
Znam sposób jak jeździć bez ś wiateł w dzień i bez mandatu
A jak przez ten sam las jedzie rowerzysta albo idzie baba z widłami, to
rozumiem, że ich tez lepiej widzisz, bo te światła pewnie ich oświetlają,tak?
jest szansa, że rowerzysta będzie miał odblaski.
baba z widłami będzie natomiast mało widoczna. na szczęście ja dla niej będę dobrze widoczny i jest duża szansa, że nie będzie dymała środkiem drogi.
oraz nie wiem jakie baby z widłami spotykałeś na drodze, ale ja głównie takie, które były zauważalnie mniej szerokie od typowego samochodu.
i łatwiej taką ominąć, no chyba, że te widły niesie na ramionach.
albo drabinę strażacką.
a na końcu drabiny przywiązana czarna krowa bez odblasków.

Data: 2009-04-07 13:48:09
Autor: wysoki
[...]

W dupie byłeś i gówno widziałeś

Data: 2009-04-07 15:18:12
Autor: Arek (G)
note1127@onet.eu pisze:
[...]

I co najważniejsze, baba z widłami nie zasuwa > 100km/h więc jak by nie liczyć czasu na reakcję dużo więcej:)

A.

Data: 2009-04-07 13:49:02
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
I co najważniejsze, baba z widłami nie zasuwa > 100km/h więc jak by nie liczyć czasu na reakcję dużo więcej:)

A.

Na czyją reakcję?

Data: 2009-04-07 16:26:22
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
I co najważniejsze, baba z widłami nie zasuwa > 100km/h więc jak by nie liczyć czasu na reakcję dużo więcej:)

A.

Na czyją reakcję?

Jeszcze raz przypomnę:
1. Skończ 24lata (wiem, że limit jest mniejszy ale jesteś wyjątkowym cymbałem)
2. Zrób PJ
3. Pojeździj
4. Wypowiadaj się.

Teraz robisz to w odwrotnej kolejności.

A.

Data: 2009-04-07 17:22:17
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

A ja ci przypomnę: wypowiadaj się na temat. Jeżeli odpowiedź na tak proste
pytanie sprawia ci trudnośc, to się w ogóle nie odzywaj.

Data: 2009-04-08 10:04:10
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

Coś chciałeś powiedzieć, czy tradycyjnie bezradnie się ciskasz, bo masz pustkę w głowie?

A.

Data: 2009-04-07 14:57:37
Autor: Arek (G)
note1127@onet.eu pisze:
[...]

Używasz zbyt dużo trudnych słów. Neelix zupełnie nie zrozumie co do niego piszesz.

A.

Data: 2009-04-07 14:46:54
Autor: note1127@onet.eu
Znam sposób jak jeździć bez ś wiateł w dzień i bez mandatu
czy włączasz światła jak wjeżdżasz drogą, która prowadzi przez las?
do trzech razy sztuka:

czy włączasz światła jak _jedziesz_ drogą, która prowadzi przez las?

mam nadzieję, że teraz możesz odpowiedzieć, aczkolwiek nie wątpię, że sens pytania znałeś już za pierwszym razem:)

Data: 2009-04-05 18:42:26
Autor: Rafal O.
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Bartas_M5 <bartas_m5@interia.pl> napisał(a):
Ja mam biksenona i jezdze caly rok, nie bede na bezpieczenstwie oszczedzal
 A to ten biksenon bezpieczeństwo poprawia? Możesz zademonstrować jak?
Szczególnie, jak stoisz albo jedziesz w mieście 10-40km/h. Albo jak jedziesz oświetloną dwujezdniową też w mieście w nocy, czy ekspresową dwujezdniową, czy autostradą.
"Oświeć" nas łaskawco, niedojdów.

Data: 2009-04-05 23:48:59
Autor: Kerry
Użytkownik "Rafal O." <rafal_x@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grau2h$nfb$1inews.gazeta.pl...

[...]

Najefektowniej wyglądają korony drzew w tym trupim świetle.

--
Pozdrawiam,
Kerry

Data: 2009-04-06 10:27:25
Autor: Toworek
Rafal O. pisze:
Bartas_M5 <bartas_m5@interia.pl> napisał(a):
Ja mam biksenona i jezdze caly rok, nie bede na bezpieczenstwie oszczedzal
 A to ten biksenon bezpieczeństwo poprawia? Możesz zademonstrować jak?

bardzo poprawia, zwłaszcza w nocy jak oślepia jadacych z naprzeciwka.

Data: 2009-04-06 13:00:14
Autor: FoxŁódź_nspam

Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomości news:grasvn$1btu$1opal.icpnet.pl...
Ja mam biksenona i jezdze caly rok, nie bede na bezpieczenstwie oszczedzal

Przeczytaj  bezsiwtel.pl, wyrób sobie swoje zdanie, i dopiero wtedy zajmi się tyskusją na ten temat. Bo jak dla mnei ktoś kto po tej lekturze uważa że świecenie w dzień all the time zwiększ jego bezpieczeństwo jest niepoczytalny, ale to moje prywatne zdanie...

Fox

Data: 2009-04-06 19:55:12
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Przeczytaj  bezsiwtel.pl, wyrób sobie swoje zdanie, i dopiero wtedy zajmi się tyskusją na ten temat.

a poprawili te durne wyliczenia na stronie?
bo tam sie nawet wyniki podane na stronie nie zgadzaly po dodaniu wartosci skladowych podanej rowniez na tej stronie :)
generalnie sporo bledow tam bylo i to takich banalnych :)
podawalem kiedys przyklady na grupie :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-06 21:44:27
Autor: Czabu

Użytkownik "FoxŁódź_nspam" <fmullder@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grcncu$ir9$1news.onet.pl...

Przeczytaj  bezsiwtel.pl, wyrób sobie swoje zdanie, i dopiero wtedy zajmi się tyskusją na ten temat. Bo jak dla mnei ktoś kto po tej lekturze uważa że

Tej strony nie moge otworzyć, ale podejrzewam, że jest tam to samo co na pozostałych.

świecenie w dzień all the time zwiększ jego bezpieczeństwo jest niepoczytalny, ale to moje prywatne zdanie...

Jeżeli do kogoś przemawiają argumenty na tych stronach ujęte i przedstawione w taki sposób, to jest no cóż... ;-) Na 99% ma nad łóżkiem plakat ojca dyrektora i Leppera ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-07 17:23:43
Autor: Sebastian Kaliszewski
FoxŁódź_nspam wrote:

Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomości news:grasvn$1btu$1opal.icpnet.pl...
Ja mam biksenona i jezdze caly rok, nie bede na bezpieczenstwie oszczedzal

Przeczytaj  bezsiwtel.pl,

Szkoda czasu na bzdury.

[...]

Jak dla mnie, ktoś kto po tej lekturze dał się przekonać, to, bez obrazy, ale ma kłopoty z krytycznym myśleniem.

Na tym poziomie, to ja kiedyś z kolegą dowiodłem (równie niezbicie), że Pałac Kultury i Nauki w Warszawie zbudowali Marsjanie.

pzdr
\SK

Data: 2009-04-07 17:24:54
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
O, kolejna wykładnia wiedzy się znalazła. Ile klas skończyłeś synku, jakie
masz IQ? Pisaniem takich bzdur w internecie nikomu nie udowodnisz, że jesteś
kimś, jak jestes nikim. Co najwyżej sobie.
A teraz wytrzyj monitor i spać.

Data: 2009-04-08 08:36:06
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Zabolało?:)

To pytanie chyba nie do mnie?

Data: 2009-04-08 11:10:35
Autor: Arek (G)
Znam sposób jak jeździć bez ś wiateł w dzień i bez mandatu
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Zabolało?:)

To pytanie chyba nie do mnie?

W końcu musisz się pogodzić, że każdy kto ma kontakt z Tobą, ma Cię za idiotę. Zobacz na ten wątek. Sporo ludzi się wypowiada i każdy ma Ciebie za dziecko. Przemyśl to.

A.

Data: 2009-04-08 10:36:37
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
W końcu musisz się pogodzić, że każdy kto ma kontakt z Tobą, ma Cię za idiotę. Zobacz na ten wątek. Sporo ludzi się wypowiada i każdy ma Ciebie za dziecko. Przemyśl to.

Pytanie tylko "jakich ludzi"?
Nie od dziś wiadomo, że ta grupa to zbiorowisko zblazowanych lanserów, którym
się nudzi i przez sam pobyt na tej grupie uważają się za kogoś wyjątkowego.
Bądźcie najpierw kimś w życiu, a dopiero potem uważajcie się za "kogoś".
Myślisz, że jak jeden tuman z drugim napisze "jesteś głupi", to się tym przejmę?

Data: 2009-04-08 13:43:58
Autor: Czabu

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grhunk$8ru$1inews.gazeta.pl...

Pytanie tylko "jakich ludzi"?
Nie od dziś wiadomo, że ta grupa to zbiorowisko zblazowanych lanserów, którym
się nudzi i przez sam pobyt na tej grupie uważają się za kogoś wyjątkowego.

I tak dobrowolnie do tej grupy dołączasz?

Bądźcie najpierw kimś w życiu, a dopiero potem uważajcie się za "kogoś".

Z ciekawości... Kim jesteś w życiu? Poważnie pytam.

Myślisz, że jak jeden tuman z drugim napisze "jesteś głupi", to się tym przejmę?

Pewnie w takim samym stopniu jak ktoś, kogo Ty nazywasz tumanem...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-08 11:53:24
Autor: wysoki
Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):
I tak dobrowolnie do tej grupy dołączasz?

Tylko na chwilę, tak jak badacz dołącza się grupy goryli, aby zbadać ich życie.

Z ciekawości... Kim jesteś w życiu? Poważnie pytam.

Kimś, kim nigdy nie będziesz.

Pewnie w takim samym stopniu jak ktoś, kogo Ty nazywasz tumanem...

Dzieci neostrady mają zwykle zaburzone poczucie własnego ja i rozchwianą
osobowość, więc tak, uważam że się przejmujecie. jak wam ktoś smutną prawdę mówi.

Data: 2009-04-08 14:56:57
Autor: Czabu

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gri37k$4tv$1inews.gazeta.pl...

I tak dobrowolnie do tej grupy dołączasz?
Tylko na chwilę, tak jak badacz dołącza się grupy goryli, aby zbadać ich życie.

Słabo się przygotowałeś do tej roli. Taki badacz albo próbuje udawać członka stada, albo dyskretnie je obserwuje. Ty wpadłeś w sam środek i plujesz, kopiesz, wrzeszczysz...

Z ciekawości... Kim jesteś w życiu? Poważnie pytam.

Kimś, kim nigdy nie będziesz.

To akurat wiem i mnie to nie martwi. Po prostu byłem ciekawy co kieruje ludźmi do takiego zachowania jak Twoje. Czy to nieszczęśliwe dzieciństwo, niepowodzenia w związku, niski iloraz inteligencji, choroba psychiczna? Kim są ludzie, którzy wkładają tyle energii w wyzywanie innych i zmuszanie do przyjęcia swoich poglądów.

Pewnie w takim samym stopniu jak ktoś, kogo Ty nazywasz tumanem...

Dzieci neostrady mają zwykle zaburzone poczucie własnego ja i rozchwianą
osobowość,

Czego jesteś doskonałym przykładem :-)

więc tak, uważam że się przejmujecie. jak wam ktoś smutną prawdę mówi.

Eeee... tam. Jakbym miał się przejmować opiniami i wyzwiskami ludzi takich jak Ty, to pewnie musiałbym bym się do Twojego poziomu zniżyć, a to mi się nigdy nie uda :-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-08 13:16:22
Autor: wysoki
[...]

Chyba, że chce wydobyć z nich prawdziwe "ja".

> [...]

To akurat wiem i mnie to nie martwi. Po prostu byłem ciekawy co kieruje ludźmi do takiego zachowania jak Twoje. Czy to nieszczęśliwe dzieciństwo, niepowodzenia w związku, niski iloraz inteligencji, choroba psychiczna? Kim są ludzie, którzy wkładają tyle energii w wyzywanie innych i zmuszanie do przyjęcia swoich poglądów.

Tam gdzie chodzi o czyjeś życie czy zdrowie, nie ma miejsca na poglądy - liczą
się fakty, a jakie są fakty, każdy widzi.

Czego jesteś doskonałym przykładem :-)

Dasz sobie rękę uciąć, że jestem dzieckiem neostrady?

Eeee... tam. Jakbym miał się przejmować opiniami i wyzwiskami ludzi takich jak Ty, to pewnie musiałbym bym się do Twojego poziomu zniżyć, a to mi się nigdy nie uda :-)

A to ja cie wyzywałem? Kilka gorzkich słów prawdy to jeszcze nie wyzwiska.
Radzę więcej dystansu do swojej osoby.

Data: 2009-04-08 16:16:41
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:

[...]

To prawda, jesteś jedynym wyjątkiem potwierdzającym regułę. Więc sprawa jest jasna i prosta.

Czego jesteś doskonałym przykładem :-)

Dasz sobie rękę uciąć, że jestem dzieckiem neostrady?

Hitler, ucinanie rąk, zabijanie dla idei? Kto Ci tyle krzywdy wyrządził?

[...]

Analfabetyzm wtórny - na to powinieneś się leczyć. W ogóle nie rozumiesz tego co czytasz.

A.

Data: 2009-04-08 17:56:24
Autor: Czabu

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gri836$3n0$1inews.gazeta.pl...

Chyba, że chce wydobyć z nich prawdziwe "ja".

Tzn. jakie "ja"? Od początku kiedy się tu pojawiłeś, wyzywasz i obrażasz tych, którzy mają odmienne zdanie od Twojego. W zamian nie dostajesz nawet 20% podobnych obelg. Kto tak naprawdę pokazał swoje prawdziwe "ja"?

Tam gdzie chodzi o czyjeś życie czy zdrowie, nie ma miejsca na poglądy - liczą
się fakty, a jakie są fakty, każdy widzi.

Wątek właśnie pokazuje, że nie masz racji. Być może pora zastanowić się nad tym czy te "fakty" to są naprawdę fakty.

Dasz sobie rękę uciąć, że jestem dzieckiem neostrady?

Dlatego, że mentalnie jesteś osobnikiem określanym jako "dziecko neostrady" mam sobie rękę ucinać? Z jakiej racji?

A to ja cie wyzywałem? Kilka gorzkich słów prawdy to jeszcze nie wyzwiska.

Przejrzyj ten wątek. Obraziłeś większość osób piszących na tej grupie. Kilka razy.

Radzę więcej dystansu do swojej osoby.

Rada całkiem niezła, może spróbuj się do niej zastosować i życie stanie się prostsze.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-08 17:38:53
Autor: aari^^^
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Dnia Wed, 8 Apr 2009 11:53:24 +0000 (UTC), wysoki powiedział:

Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):
Z ciekawości... Kim jesteś w życiu? Poważnie pytam.
Kimś, kim nigdy nie będziesz.

Obstawiam domorosłego filozofa :D

--
Bright light is the end of the black light district.

Data: 2009-04-26 20:58:10
Autor: jerzu
Znam sposób jak jeź dzić bez świateł w dzień i bez mandatu
On Tue, 7 Apr 2009 17:24:54 +0000 (UTC), " wysoki"
<wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

jakie
masz IQ?

Moon?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu