Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu

Data: 2009-04-05 20:40:08
Autor: Pawel
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
I TERAZ MOGĄ MI NASKOCZYĆ

Śmieszny jesteś kolego i zarazem żałosny:) Wydawać bez sensu 50zł, szpecić sobie auto jakimś chińskim gównem i w dodatku motać się z bezpiecznikami i głupio tłumaczyć Policji.... takie rzeczy tylko w Polsce......

Data: 2009-04-05 18:38:01
Autor: wysoki
Pawel <rokikulesza@nospam.wp.pl> napisał(a):
Śmieszny jesteś kolego i zarazem żałosny:) Wydawać bez sensu 50zł, szpecić sobie auto jakimś chińskim gównem i w dodatku motać się z bezpiecznikami i głupio tłumaczyć Policji.... takie rzeczy tylko w Polsce......

Masz rację, takie rzeczy jak podświetlanie sobie w dzień zderzaków to tylko w
Polsce i jeszcze kilku innych krajach trzeciego świata.

Data: 2009-04-05 18:50:23
Autor: Rafal O.
 wysoki <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Masz rację, takie rzeczy jak podświetlanie sobie w dzień zderzaków to tylko w Polsce i jeszcze kilku innych krajach trzeciego świata.

A przepraszam. Są w Polsce jak najbardziej LEGALNE. Inwestycja nawet 500 zł w porządne, markowe dzienne zwróci się w momencie,
kiedy pożółkną Ci reflektory z poliwęglanu i dodasz przepalone żarówki,
oczywiście markowe a nie z supermarketu, wymienione w ASO, bo przecież dostępu
nie ma i trzeba zdemontować np. zderzak.

Problem jest tylko taki, że w niektórych autach nie ma jak i gdzie tych
dziennych zamontować.

Data: 2009-04-05 18:53:25
Autor: wysoki
Rafal O. <rafal_x@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

No są legalne (światła dzienne), dlatego je "zamontowałem".
Natomiast nakaz jazdy w dzień na światłach (mijania, bo do tego się to
sprowadza) to najbardziej idiotyczny i przede wszystkim zbrodniczy przepis
ostatnich lat. Dlatego ja w tym udziału brać nie będę.

Data: 2009-04-05 21:12:58
Autor: buahahaha
[...]

Na czym polega zbrodniczosc tego przepisu ?

Data: 2009-04-05 19:58:22
Autor: wysoki
buahahaha <razdwa@dziesiec> napisał(a):
> [...]
> ostatnich lat. Dlatego ja w tym udziału brać nie będę.

Na czym polega zbrodniczosc tego przepisu ?

Zmuszony jestem odpoweidzieć pytaniem na pytanie: na czym polega jego
dobroczynnośc?

Data: 2009-04-05 22:09:25
Autor: Pawel
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
> Zmuszony jestem odpoweidzieć pytaniem na pytanie: na czym polega jego
dobroczynnośc?

NTG.
Jeżeli masz problemy w związku z zasadnością przepisów to proponuję popracować nad drogą do sejmu zamiast idiotyzmami z wyciąganiem bezpieczników:)
Póki co prawo musisz respektować, a jeżeli już tego nie robisz to stul dziób zamiast się tym brandzlować.
Jak ktoś będzie upierdliwy to Cię namierzy i podejrzewam, że policjanci z pobliskiej drogówki będą mieli niezły ubaw. Myślisz, że jesteś anonimowy?

Data: 2009-04-05 20:06:24
Autor: wysoki
[...]

Ależ pracuję.

Póki co prawo musisz respektować, a jeżeli już tego nie robisz to stul dziób zamiast się tym brandzlować.

A ty respektujesz ograniczenia prędkości, onanisto? Nakryłem cię. Co będzie
jak mama się dowie?

Jak ktoś będzie upierdliwy to Cię namierzy i podejrzewam, że policjanci z pobliskiej drogówki będą mieli niezły ubaw. Myślisz, że jesteś anonimowy?

Myslę, że jestem.

Data: 2009-04-05 22:15:20
Autor: babinicz
Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości news:grb2q5$hlm$1inews.gazeta.pl...
> pobliskiej drogówki będą mieli niezły ubaw. Myślisz, że jesteś
anonimowy?

NA CO: Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:grb300$ien$1inews.gazeta.pl...

Myslę, że jestem.

Rok temu taki jeden też tak myślał, "zbysiu", czy jakos podobnie się wabił.

babinicz

Data: 2009-04-05 22:32:09
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Rok temu taki jeden też tak myślał, "zbysiu", czy jakos podobnie się wabił.

z ciekawosci co sie z nim stalo ?
wiesz cos wiecej jak sie akcja skonczyla?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-05 22:38:39
Autor: babinicz

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
z ciekawosci co sie z nim stalo ?
wiesz cos wiecej jak sie akcja skonczyla?
pzdr
piotrek

Umarł ...w "netowym" tego słowa znaczeniu.
A jak pewnie Piotrze wiesz, zacytuję  tu słowa znanego polskiego aktora:
" A kto umarł - ten nie żyje".

pzdr.
babinicz.

Data: 2009-04-05 23:01:47
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Umarł ...w "netowym" tego słowa znaczeniu.
A jak pewnie Piotrze wiesz, zacytuję  tu słowa znanego polskiego aktora:
" A kto umarł - ten nie żyje".

myslalem ze jakas bardziej spektakularna akcja pogonienia trolla byla :)
i tak dobrze ze o jednego trolla mniej, szczerze mowiac ze co nie zabiore sie za czytanie jakis grup czy forum to mnie ogarnia przerazenie jak wielu idiotow jest na tym swiecie.
bez internetu czlowiek zyl naiwnie myslac ze wiekszosc ludzi jest taka jak on i jego otocznie czyli takich normalnych trzezwo myslacych ludzi :)
a tutaj gdzie nie zaczniesz czytac jakis wypowiedzi wiekszej grupy osob to co rusz trafiasz na jakiegos idiote i sie dziwisz skad sie oni biora :)

poki co troll "wysoki" jest calkiem zabawny, troche sie czasem zapieni i zabluzga ale coz taki urok trolla jak sie bezsilnie mota :)

pewnie tez niebawem zniknie zapomniane dziecko neostrady ale po nim przyjda niestety nastepni i ani odrobine inteligentniejsi :(
baaaa moze nawet glupsi(chociaz tego sobie wyobrazic nie moge ale kto wie :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-05 23:32:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Hello babinicz,

Sunday, April 5, 2009, 10:15:20 PM, you wrote:

[...]

anonimowy?
Myslę, że jestem.
Rok temu taki jeden też tak myślał, "zbysiu", czy jakos podobnie się wabił.

Tak naprawdę, to Michał J. A jego tata akurat Zbigniew.

--
Best regards,
Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/ :)

Data: 2009-04-05 22:22:42
Autor: Pawel
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Ależ pracuję.

To się chwali.

A ty respektujesz ograniczenia prędkości,

Nie, nie respektuję, ale przynajmniej się tym nie brandzluję publicznie.

onanisto?

Tak poza tym w domu wszyscy zdrowi?

Myslę, że jestem.

To słabo Ci to myślenie wychodzi (co w zasadzie po kilku Twoich wypowiedziach nie powinno nikogo dziwić).

Data: 2009-04-05 20:18:31
Autor: wysoki

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=hipokryta

Data: 2009-04-05 22:36:35
Autor: Pawel
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=hipokryta

ROTFL:)
Chyba masz problemy z czytaniem z zrozumieniem.
Ja nie twierdzę, że mamy idealne prawo. Tobie nie podoba się przepis jazdy na światłach, mnie ograniczenia prędkości.
Jednak Twój problem polega na tym, że utrudniasz sobie życie, w dodatku publicznie przyznając się do łamania prawa - jest to naprawdę żałosne.

Data: 2009-04-05 20:36:23
Autor: wysoki
[...]

Twój problem jest taki, ze zapierdalasz 200 km/h w zabudowanym, a potem musisz
zadawać powtórnie egzamin, a ja spokojnie podróżuje bez świateł i leje na ten
chory przepis. I tu cię boli.

Data: 2009-04-05 22:47:52
Autor: Pawel
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
> Twój problem jest taki, ze zapierdalasz 200 km/h w zabudowanym,

Skąd wiesz jak jeżdżę? Po co snujesz insynuacje bez pokrycia?

 a ja spokojnie podróżuje bez świateł i leje na ten
chory przepis.

Jak dla mnie możesz sobie nawet w nocy bez świateł "spokojnie podróżować".

I tu cię boli.

Sram na Ciebie i Twoje światła. Boli mnie, że bez sensu podejmujesz temat, w którym widzisz tylko swoją rację. Jeżeli chciałeś "dla potomnych" zostawić informację w internecie, to trzeba było założyć stronę internetową. Tutaj jest grupa dyskusyjna i jak widzisz większość ma Cię za kretyna (którym notabene jesteś), więc chłopczyku zbierz swoje zabawki i wypi.... stąd.

Ps - możesz sobie te zabawki położyć razem z maścią na świerzb.

Data: 2009-04-05 20:44:49
Autor: wysoki
[...]

Większość? Kogo? Zapryszczonych nastolatków w golfach I, II i Hondach Civic 1980?
Może zacznij przebywać z poważnymi ludźmi, zamiast pławić się w przekonaniu,
że jesteś kimś, bo raczyłeś odpiowiedziec na mój post.
Zejdź na ziemie.

Data: 2009-04-05 22:56:33
Autor: Pawel
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Większość? Kogo? Zapryszczonych nastolatków w golfach I, II i Hondach Civic 1980?

Widzę, że masz dokładne dane osobowe grupowiczów PMS:)

Może zacznij przebywać z poważnymi ludźmi, zamiast pławić się w przekonaniu,
że jesteś kimś, bo raczyłeś odpiowiedziec na mój post.
Zejdź na ziemie.

Jeżeli miałbym przebywać z "poważnymi" ludźmi, którzy montują chińskie gówno w swoim aucie, wydając niepotrzenie pieniądze, następnie wkładają spalone bezpieczniki do instalacji, a później głupio strzelają rybkę przy policji, to chyba wole moje "niepoważne" towarzystwo.........

Data: 2009-04-05 20:55:08
Autor: wysoki
[...]

No i w tym samozadowoleniu możesz iść spać.
ps. Światła są polskie. Ciebie widać stać tylko na chińskie gówno (żarcie,
papier toaletowy), co zresztą widać, bo gówno ci sie na mózg ewidentnie rzuciło.

Data: 2009-04-05 23:07:00
Autor: Pawel
[...]

No to jak polskie to przepraszam, możesz śmiało sobie nimi wieśniaczyć auto:)

Data: 2009-04-05 23:05:51
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Widzę, że masz dokładne dane osobowe grupowiczów PMS:)

raczej swoich kolegow :)

[...]

tez masz takie wrazenie ? :)
nie chcesz byc elytom ktora ambitnie nie poddaje  sie durnym przepisa i oszczedza jakies 10 zl rocznie ? :)
jak tak mozesz popierac ten morderczy przepis i pozwalac sobie wyciagac ciezko zarobione zlotowki(sztuk kilka :)
nie poddawaj sie, chinskie swiatla dzienne i spalony bezpiecznik pozwola ci isc dumnie z podniesionym czolem(wsrod kolegow "wysokiego", bo wsrod normalnych ludzi jak bys sie przyznal do takiego zachowania to bys wyszedl na idiote :D

koncze na dzisiaj bo jutro trzeba wczesnie wstac, ale zabawnego trolla mamy na grupie :)
jutro poczytam dalsza czesc przygod wysokiego i jego spalonego bezpiecznika :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-05 23:12:49
Autor: Pawel

Data: 2009-04-05 21:27:46
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Na czym polega zbrodniczosc tego przepisu ?

jest zbrodniczy dla jego budzetu :)
nie widzisz jak sie stara oszczedzic pare zl wyjmujac bezpiecznik :D

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-05 19:59:25
Autor: wysoki
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):
> Na czym polega zbrodniczosc tego przepisu ?

jest zbrodniczy dla jego budzetu :)
nie widzisz jak sie stara oszczedzic pare zl wyjmujac bezpiecznik :D

Wiesz co, nawet mi już nie jest cię żal.

Data: 2009-04-06 11:49:40
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:

Na czym polega zbrodniczosc tego przepisu ?
jest zbrodniczy dla jego budzetu :)
nie widzisz jak sie stara oszczedzic pare zl wyjmujac bezpiecznik :D

Wiesz co, nawet mi już nie jest cię żal.

Najpierw nelix teraz ten:) Ktoś potrafi wytłumaczyć o co im chodzi? Bo ta walka ze światłami to jakaś ściema. Gdyby faktycznie im to przeszkadzało, to mieli by jakieś argumenty. A Ci tylko ciskają się na prawo i lewo.

Pozdrawiam,
Arek

Data: 2009-04-06 09:54:34
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

O co mi chodzi? W skrócie: nakaz jazdy na światłach to więcej ofiar na drodze.
Wystarczy?

Data: 2009-04-06 12:08:07
Autor: Artur\(m\)

Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):

> [...]
> prawo i lewo.

O co mi chodzi? W skrócie: nakaz jazdy na światłach to więcej ofiar na

Cześć nelix.

Artur(m)

Data: 2009-04-06 16:20:31
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

Neelix, a masz jakieś liczby? Jak to jest, zawsze jak pytam Cię o konkretne liczby z podaniem źródła to pękasz i nie odpowiadasz.

Dopóki tego nie zrobisz, to jesteś zwykłym ciskającym się chłopczykiem.

A.

Data: 2009-04-06 17:06:25
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

Nawet, choć niesłusznie, jeżeli wziąć pod uwagę wyłącznie porę dzienną od maja
do września 2007 (w porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku), to:
- o 0,5% wzrosła całkowita liczba zabitych w wypadkach drogowych
- o 1 % wzrosła liczba zabitych z powodu najechania na pieszego
- o 2 % wzrosła liczba zabitych z powodu najechania na pieszego na przejściu
na pieszych
- o 2 % wzrosła liczba zabitych z powodu najechania na rowerzystę
- o 40% wzrosła liczba zabitych motocyklistów

Coś jeszcze chcesz?

Data: 2009-04-06 19:18:18
Autor: TomN
wysoki w <news:grdcqh$ps0$1inews.gazeta.pl>:

Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):

[...]

Zrób porównanie do 2000, wtedy też światła w dzień nie obowiązywały w
lecie...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-04-06 17:42:23
Autor: masti

Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):

[...]

co się bedzie szczypał. niech od razu porówna do 1936 :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-06 19:42:43
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
masti <gone@to.hell> napisał(a):
co siÄ&#65533; bedzie szczypaĹ&#65533;. niech od razu porĂłwna do 1936 :)

Sorry chłopaki, a muszę stwierdzić że jesteście niedojrzałymi pryszczatymi
kretynami.
Ja liczby podałem, wy jak widać nie. I z czym do ludzi?

Data: 2009-04-07 09:52:13
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
[...]

Duże dzięki, że w końcu jakieś liczby. Spójrz może na to w inny sposób. Mam nadzieję, że to przeczytasz, choć jestem realistą i w to trochę wątpię.

Rok 2006, styczeń: 2528 wypadków, 252 zabitych.

I te liczby z każdym miesiącem rosną. Już w
lipcu: 4576 wypadków, 514 zabitych.

Czyli prawie 2 razy więcej!! W każdym miesiącu jest więcej wypadków i zabitych. Zadałeś sobie pytanie dlaczego? Może prędkość + wzrastająca ilość składaków z mocnymi silnikami na ulicach, a może jeszcze coś innego.

w grudniu mamy maks: 4802 wypadków, 615 zabitych!!!!

I teraz pierwsza i najważniejsza rzecz, nikt nigdy nie twierdził, że światła są kluczem do wszystkiego. Jest to jeden z wielu czynników który miał ograniczyć tragiczną sytuacją na drogach. Zrozum to!

Analizy c.d.

Rok 2007, styczeń: 4 127 wypadków, 503 zabitych.
Czyli kontynuacja tego co było rok wcześniej.

Ale teraz ciekawostka, która powinna Cię zastanowić.
maj: 4 244 wypadków, 402 zabitych - czyli prawie 4% spadek w ilości zabitych!!!!!

Reasumując, już w maju widać, że trwający od jakiegoś czasu wzrost został lekko zahamowany. Ale te lekkie zahamowanie daje tylko w jednym miesiącu kilkanaście ocalonych ludzi. To mało?

Reasumując, w każdym roku lato było okresem największych tragedii drogowych. To w lato było najwięcej wypadków bo latem podróżuje najwięcej ludzi. Wiadomo przekraczają prędkość jeżdżą na bani itp. Jednak w roku 2007 lato nie odstawało od pozostałych miesięcy.

I na koniec warto wspomnieć, że w 2008 roku liczba wypadków mimo ciągłego wzrostu samochodów, spadła.

I co Ty na to?? I aby była jasność, wszystkie przytoczone liczby pochodzą ze statystyk dostępnych na stronie www.policja.pl

Pozdrawiam,
A.

Data: 2009-04-07 11:54:31
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Nie odwracaj kota ogonem, odnieś się natomiast do liczb, które podałem.

Data: 2009-04-07 14:11:03
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Nie odwracaj kota ogonem, odnieś się natomiast do liczb, które podałem.

Przecież to zrobiłem, tylko nie przeczytałeś/zrozumiałeś, czym jednoznacznie udowodniłeś, że nie masz pojęcia o czym mówisz.

Jako wyjaśnienie, do powyższego zdania, Twoje liczby nijak miały się do problemu. Ale to jest normalne, może kiedyś jak zdasz maturę, to będzie Ci łatwiej.

A.

Data: 2009-04-07 15:13:47
Autor: masti
Dnia Tue, 07 Apr 2009 14:11:03 +0200, Arek (G) napisał(a):

Jako wyjaśnienie, do powyższego zdania, Twoje liczby nijak miały się do
problemu. Ale to jest normalne, może kiedyś jak zdasz maturę, to będzie
Ci łatwiej.

maturę? Myślisz, że on ma szansę zdać egzamin po gimnazjum? :)

Data: 2009-04-07 17:41:31
Autor: Arek (G)
Znam ��
masti pisze:
[...]

Przepraszam, zapędziłem się.

A.

Data: 2009-04-08 08:58:36
Autor: graf grafen
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
 wysoki <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Nie odwracaj kota ogonem, odnieś się natomiast do liczb, które podałem.

Kolego, jakiś agresywny jesteś. Bardzo upraszczasz sprawę, a mianowicie, na podstawie danych o wzroście wypadków, wyciągasz wniosek, że to wina obowiązku jazdy na światłach w dzień. Analizowałeś wzrosty liczby wypadków historycznie? Być może z takiej analizy wyszłoby, że wzrost liczb o których mówisz został wyhamowany w opisywanym przez ciebie okresie? Myślę, że twoja analiza nadaje się do kosza, bo jest wykonana bardzo nieprofesjonalnie i tak naprawdę nie znaczy zupełnie nic.
Może ja powiem ci coś o liczbach.
 Piszesz:
//////////////
[...]

Procenty pokazane przez ciebie (poza zabitymi motocyklistami, ale to wynika z niskiej bazy i dużego wzrostu ilości motocykli w Polsce) nie przekraczają 2%. W latach 2007-2008 do Polski zostało sprowadzonych i wyprodukowanych ok. 2,5 mln samochodów (źródło Polityka, nr 14/2009), co daje przyrost o ok. 18% w stosunku do roku 2006. Załóżmy, że w roku 2007 była to połowa, czyli 9%
Wzrost wypadków w tym okresie wyniósł ok 2% (podążam za przytoczonymi przez ciebie danymi). Dlaczego przyrost liczby wypadków nie wyniósł tyle ile, przyrost liczby samochodów na polskich drogach? Czy dlatego, że jeździsz bez świateł w ciągu dnia, czy też dlatego, że jednak znakomita większość kierowców, stosuje się do przepisów i jeździ na światłach w dzień? Tak naprawdę trudno jest to określić, ale stosująć twój sposób analizy, należy z całą mocą stwierdzić, że to nakaż jazdy na światłach sprawił, że liczba wypadków wzrosła tylko o tyle, ile podałeś, a nie o 18(9)%, w związku z czym przezpis ten ocalił życie bardzo wielu ludziom! Więc, idąc dalej tym tropem, należy chyba donieść na ciebie policji, ponieważ nawołując do jazdy bez świateł, nawołujesz do zbrodni... Dlatego, kolego, proszę cię o to, abyś przeprosił tych wszystkich, którym tu naubliżałeś i nazwałeś m.in. pryszczatymi kretynami, przynajmniej tak by wypadało.

PS. Pani J.Szczypińska nie jest dla mnie jakimkolwiek autorytetem, chyba że chodzi o rzeczy związane z jej wyuczonym zawodem. --

Data: 2009-04-06 13:17:38
Autor: FoxŁódź_nspam

Użytkownik "buahahaha" <razdwa@dziesiec> napisał w wiadomości news:49d902be$1news.home.net.pl...
Na czym polega zbrodniczosc tego przepisu ?

poczytaj http://bezswiatel.ath.cx/ i sam sobie odpowiesz

pozdr

Fox

Data: 2009-04-06 19:56:50
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
poczytaj http://bezswiatel.ath.cx/ i sam sobie odpowiesz

poprawili juz dane na tej stronie czy nadal jest cala masa bledow ?
autorzy tej strony nawet popelniali bledy przy dodawaniu wartosci podanych na stronie :)
wiec poki co to malo wiarygodne zrodlo :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-05 21:17:21
Autor: LEPEK
  wysoki pisze:

Natomiast nakaz jazdy w dzień na światłach (mijania, bo do tego się to
sprowadza) to najbardziej idiotyczny i przede wszystkim zbrodniczy przepis
ostatnich lat. Dlatego ja w tym udziału brać nie będę.

Nie ma ostatnio widać specjalnych powodów do buntu, a na zajęciach z historii i zebraniach partyjnych tyle się mówi o patriotyzmie, styropianie, strajkowaniu itp., że widać niektórym studencikom odbija :/

Masz rację - może i mądre to nie jest (jak wskazują statystyki), ale zbrodnicze?

Dodam, że ty też nie działasz legalnie, tylko udowodnić to trudno.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-04-06 13:15:26
Autor: FoxŁódź_nspam

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:graun5$qb0$1inews.gazeta.pl...
Natomiast nakaz jazdy w dzień na światłach (mijania, bo do tego się to
sprowadza) to najbardziej idiotyczny i przede wszystkim zbrodniczy przepis
ostatnich lat. Dlatego ja w tym udziału brać nie będę.

i tu się z Tobą zgadzam!

Fox

Data: 2009-04-06 11:32:01
Autor: masti
Dnia Mon, 06 Apr 2009 13:15:26 +0200, FoxŁódź_nspam napisał(a):

[...]

a na czym polega jego zbrodniczość?

Data: 2009-04-07 17:17:32
Autor: Sebastian Kaliszewski
masti wrote:
[...]

No ona (ustawa) jest zbrodnicza i juĹź. No, i jeszcze, na *stronie* napisali.

To, że statystytki przedstawione bez błędów wskazują co innego to oczywiście się nie liczy :)

pzdr
\SK

Data: 2009-04-07 17:26:08
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Sebastian Kaliszewski <s.bez_spamu@remove.that.informa.and.that.pl> napisał(a):
To, Ĺźe statystytki przedstawione bez bĹ&#65533;Ä&#65533;dĂłw wskazujÄ&#65533; co innego to oczywiĹ&#65533;cie siÄ&#65533; nie liczy :)

A co wskazują? Odpowiesz mi wreszcie?

Data: 2009-04-07 21:43:47
Autor: masti

napisał(a):

To, Ĺźe statystytki przedstawione bez bĹ&#65533;Ä&#65533;dĂłw
wskazujÄ&#65533; co innego to oczywiĹ&#65533;cie siÄ&#65533; nie liczy
:)

A co wskazują? Odpowiesz mi wreszcie?

a ty odpowiesz na czym polega jej zbrodniczość?

Data: 2009-04-08 06:33:26
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
masti <gone@to.hell> napisał(a):
Dnia Tue, 07 Apr 2009 17:26:08 +0000,  wysoki napisaĹ&#65533;(a):

a ty odpowiesz na czym polega jej zbrodniczoĹ&#65533;Ä&#65533;?

1000 zabitych to mało?

Data: 2009-04-08 09:05:15
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grhgfm$lq7$1inews.gazeta.pl...
masti <gone@to.hell> napisał(a):

Dnia Tue, 07 Apr 2009 17:26:08 +0000,  wysoki napisaĹ&#65533;(a):

a ty odpowiesz na czym polega jej zbrodniczoĹ&#65533;Ä&#65533;?

1000 zabitych to mało?

I te 1000 osób zginęło w wypadkach , których przyczyna były włączone swiatła mijania w dzień w warunkach dobrej widoczności ?

Data: 2009-04-08 08:37:38
Autor: wysoki
Paweł Ubysz <puby@WYWALwp.pl> napisał(a):
I te 1000 osób zginęło w wypadkach , których przyczyna były włączone swiatła mijania w dzień w warunkach dobrej widoczności ?

Co w tym dziwnego?
Nie dociera to do ciebie? To przemyśl to i może dotrze.

Data: 2009-04-08 10:02:47
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
masti <gone@to.hell> napisał(a):
Dnia Tue, 07 Apr 2009 17:26:08 +0000,  wysoki napisaĹ&#65533;(a):

a ty odpowiesz na czym polega jej zbrodniczoĹ&#65533;Ä&#65533;?

1000 zabitych to mało?

Kilkaset uratowanych, to jasno wynika ze statystyk. A Ty chcesz aby ginęli.

Data: 2009-04-08 08:56:31
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Kilkaset uratowanych, to jasno wynika ze statystyk. A Ty chcesz aby ginęli.

Dobrze, załóżmy że tak jest.
100 uratowanych
1000 zabitych

Bilans: 900 zabitych

Mało?

Data: 2009-04-08 11:07:11
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Kilkaset uratowanych, to jasno wynika ze statystyk. A Ty chcesz aby ginęli.

Dobrze, załóżmy że tak jest.
100 uratowanych
1000 zabitych

A skąd takie założenie? Ze statystyk jasno wynika, że dużo ludzi światła uratowały. Nic nie wskazuje, że kogoś zabiły. Więc są tylko uratowani.

A.

Data: 2009-04-05 20:42:43
Autor: zinek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu

Użytkownik "Pawel" <rokikulesza@nospam.wp.pl> napisał w wiadomoœci news:gratin$ksr$1inews.gazeta.pl...
[...]

zrobcie to dla mnie i przestancie karmic trola.

Data: 2009-04-05 20:49:34
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
zrobcie to dla mnie i przestancie karmic trola.

ale to ciezko tak, przeciez widzisz jaki jest smieszny i zalosny :)

tak jak Pawel napisal, wydal kase, utrudnia sobie zycie i jeszcze robi kretyna z siebie przed policja a pozniej sie chwali tym publicznie na grupie :)
tu juz naprawde trzeba miec nie rowno pod sufitem zeby sie tak zachowyac to chociaz pozwol nam sie z niego troche posmiac :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-05 18:55:56
Autor: wysoki
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):
[...]

Wytłumacz mi, jakie to jest utrudnianie życia? Otworzyć maskę raz na rok i
wymienić bezpiecznik to jest utrudnianie? Jeżeli dla ciebie 50 zł to "kasa", to ja p...
Żal mi cię po prostu plebsie niemyty.
Pewnie zasuwasz jakimś pełnoletnim golfem i jesteś z tego dumny.
Oczywiście na xenonach z Allegro, co nie?

Data: 2009-04-05 20:59:23
Autor: MadMan
Dnia Sun, 5 Apr 2009 18:55:56 +0000 (UTC), wysoki napisał(a):

Jeżeli dla ciebie 50 zł to "kasa", to ja p...
Żal mi cię po prostu plebsie niemyty.

Dla ciebie 15 zł to duża kasa :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-04-05 19:02:28
Autor: wysoki
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):
Dnia Sun, 5 Apr 2009 18:55:56 +0000 (UTC), wysoki napisał(a):

> Jeżeli dla ciebie 50 zł to "kasa", to ja p...
> Żal mi cię po prostu plebsie niemyty.

Dla ciebie 15 zł to duża kasa :)

15 zł to mogę się podetrzeć i się nie zmartwię.

Data: 2009-04-05 21:15:29
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Wytłumacz mi, jakie to jest utrudnianie życia? Otworzyć maskę raz na rok i
wymienić bezpiecznik to jest utrudnianie?

jesli wymiana jest spowodowana celowym zalozeniem przepalonego bezpiecznika to tak jest to wg mnie utrudnianie zycia i glupota :) dodatkowo kontrola przez policje to kolejne utrudnienie bo po co maja mnie zatrzymywac jak wszystko jest OK. kolejnym utrudnieniem jest zakup oraz montaz swiatel dziennych. no i na koniec musisz znowu zalozyc przepalony bezpiecznik zeby oszczedzac :)
jak dla mnie to same utrudnienia ktorych mozna poporstu uniknac :)

Jeżeli dla ciebie 50 zł to "kasa", to ja p...

no wiesz poki co to ty szukasz groszowych oszczednosci montujac dzienne swiatla i wkladajac spalony bezpiecznik :)
mnie stac na to zeby wydac te pare zl wiecej i nie robic z siebie idioty i biegac z przepalonym bezpiecznikiem :)

ale skoro dla ciebie to taka znaczaca kwota to rob co chcesz :)

Żal mi cię po prostu plebsie niemyty.
Pewnie zasuwasz jakimś pełnoletnim golfem i jesteś z tego dumny.
Oczywiście na xenonach z Allegro, co nie?

oj no nie nie mysl ze wszyscy sa tacy jak ty :)
wiekszosc jest na szczescie normalna, wiec nie rownaj wszystkich wg siebie bo zanizasz poziom :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-05 20:01:46
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Nie chcę się denerwowac, więc powiem jednym zdaniem:
NIE CHODZI O OSZCZĘDNOŚĆ
dotarło?

Data: 2009-04-06 10:42:08
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
A o co?

Bezpieczeństwo. Mówi ci to coś?

Data: 2009-04-06 15:39:44
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
A o co?

Bezpieczeństwo. Mówi ci to coś?

Niewidoczne samochody są bardziej bezpieczne?

A.

Data: 2009-04-06 13:46:55
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Niewidoczne samochody są bardziej bezpieczne?

Jak to niewidoczne? Chyba nie chcesz powiedzieć, że nie widzisz samochodu w
biały dzień? Kiedy byłeś ostatnio u okulisty? Pytam poważnie i z troską.
I jeszcze jedno, nawet nie próbuj wyjeżdżać za zachodnią granicę, bo prawie
natychmiast napotkasz taki niewidoczny samochód. Tam to musi być wypadek za
wypadkiem. Chociaż może jak dwa niewidoczne samochody się zderzą, to wtedy nie
ma wypadku, no bo właściwie to znaczy jakby ich nie było.

Data: 2009-04-07 14:55:40
Autor: DoQ
  wysoki pisze:

[...]

ROTFL ale przeciez ty świecisz cały czas, tylko nazwę oświetlenia zmieniłeś.

Data: 2009-04-07 14:03:55
Autor: wysoki
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
ROTFL ale przeciez ty świecisz cały czas, tylko nazwę oświetlenia zmieniłeś.

Jesli już czymś świecę, to przykładem dla innych.
Do nieświecenia namówiłem już 4 osoby.

Data: 2009-04-07 18:44:50
Autor: DoQ
Arek (G) pisze:

Jesli już czymś świecę, to przykładem dla innych.
Do nieświecenia namówiłem już 4 osoby.
Jasne:)

Można użyć ich "argumentu": to lobbysta producentów dodatkowego oświetlenia :D

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-08 09:16:36
Autor: graf grafen
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
  wysoki pisze:
> Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a): > >> A o co?

Niewidoczne samochody są bardziej bezpieczne?

A.

A co, może nie?
Przecież jak cię nie widać, to żaden Golf-Messerschmitt kolegi Wysokiego nie ma prawa cię trafić. To tak jak z samolotem Stealth -- >> jest niewidoczny dla radaru i innych samolotów. --

Data: 2009-04-08 11:18:31
Autor: wysoki
graf grafen <graf_zero@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

Oraz dla milicji.
Szansa dostania mandatu zerowa.
Jeszcze się dziwię, że to tego nie doszliście, królowie szos.
Montujecie jakieś wsiowe CD radia, żeby się ostrzegać przez milicją, a sposób
jest taki prosty - wyłączyć światła. Tylko wtedy lasnować się nie można.

Data: 2009-04-08 15:57:07
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
[...]

A zdradzisz jak za pomocą radia z CD można ostrzegać się przed kimkolwiek?

A co do lansowanie, jasne, że można. Przecież opisałeś, wystarczy wstawić sobie jakieś chińskie gówno i lachony same garną się do auta.

A.

Data: 2009-04-08 14:07:44
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
A zdradzisz jak za pomocą radia z CD można ostrzegać się przed kimkolwiek?

Można sobie puścić wasz ulubiony zespół Feel i wtedy nawet milicja rzyga z
obrzydzenia.

A co do lansowanie, jasne, że można. Przecież opisałeś, wystarczy wstawić sobie jakieś chińskie gówno i lachony same garną się do auta.

Lachony to nawet nie widzą, co to sa światła dzienne. Ale jak zobacza, że taki fagas jedzie na światłach i dodatkowo jeszcze
przeciwgielnych, to myśli że jest kims.
Im to głupszy, tym bardziej krzyczy wyglądem, żeby zwócić na niego uwagę.

Data: 2009-04-10 06:15:15
Autor: graf grafen
> [...]
sposób
jest taki prosty - wyłączyć światła. Tylko wtedy lasnować się nie można.

Chłopie, weź się w garść. Ileś tam (dziesiąt, set???????) postów wcześniej wyjaśniłem ci na czym polega błąd w twoim rozumowaniu - zamiast pisać bzdury, postaraj się przeczytać tamten post i zrozumieć, ewentualnie ustosunkować się do tego. Chociaż zauważyłem, że jeśli ktoś poda ci logiczne argumenty, których prawdziwości nie jesteś w stanie zakwestionować (mogę się tylko domyślać dlaczego...), to po prostu nie zauważasz go i ignorujesz. --

Data: 2009-04-10 21:29:27
Autor: PSYLO
Arek (G) pisze:
Niewidoczne samochody są bardziej bezpieczne?

Nie widzisz w dzień na drodze obiektów, które nie mają włączonych świateł? Kto Ci podbił badania lekarskie do prawa jazdy?

--
PSYLO

Data: 2009-04-05 21:37:02
Autor:

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:graurs$qs5$1inews.gazeta.pl...
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):

[...]

Wysoki jak brzoza a głupi jak koza :))))
(no nie mogłem, a niech mnie splonkuje) :)

--
Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" Pozdrawiam (dziś z DC)

Data: 2009-04-05 20:03:51
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu

Wysoki jak brzoza a głupi jak koza :))))
(no nie mogłem, a niech mnie splonkuje) :)

Tylko krańcowe wsiuny używają tego słowa, bo wtedy myślą, że mają jakąś władzę:)
Władza w necie, synku, to nie to samo co real life.

Data: 2009-04-05 22:15:01
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grb2r7$hp5$1inews.gazeta.pl...

Wysoki jak brzoza a głupi jak koza :))))
(no nie mogłem, a niech mnie splonkuje) :)

Tylko krańcowe wsiuny używają tego słowa, bo wtedy myślą, że mają jakąś władzę:)
Władza w necie, synku, to nie to samo co real life.

No to pośmieliśmy się , a teraz PLONK! :)

Data: 2009-04-05 20:16:45
Autor: wysoki
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):
No to pośmieliśmy się , a teraz PLONK! :)

Ciekawe czy się spuścił --

Data: 2009-04-05 23:12:07
Autor: Czabu
[...]

A co robisz po zmroku? Jeździsz na tych dziennych za 50zł? Przerzucasz się na światła drogowe? Może po zmroku w ogóle nie jeździsz?

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-05 21:14:31
Autor: wysoki
Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

A co robisz po zmroku? Jeździsz na tych dziennych za 50zł? Przerzucasz się na światła drogowe? Może po zmroku w ogóle nie jeździsz?

Po zmroku jezdzę jężdzę na światłach MIJANIA
MIJANIA
MIJANIA
MIJANIA
MIJANIA
MIJANIA
MIJANIA

Koleś chyba myśli, że "światłą dzienne" to światła mijania, które włącza się w
dzień.
No to ja wymiękam.

Data: 2009-04-05 23:33:58
Autor: Czabu

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grb6vn$8pn$1inews.gazeta.pl...

Koleś chyba myśli, że "światłą dzienne" to światła mijania, które włącza się w
dzień.
No to ja wymiękam.

No tak... Ten Wielki Plan jest tak wielki, że go nie ogarnąłem za pierwszym podejściem. Wcześniej wyjmowali bezpieczniki od mijania. Nie zauważyłem, że w swojej perfidii posunąłeś się krok dalej niż reszta idiotów. Kupiłeś coś czego nie masz zamiaru używać i się tym podniecasz.

Czekam na kolejne pomysły.

Pozdrawiam
Czabu

Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu