Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu

Data: 2009-04-06 13:07:31
Autor: kamil
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu

"wysoki" <wysoki81.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gras8r$evu$1inews.gazeta.pl...
Podaję go:
Kupiłem sobie za 50 zł światła do jazdy dziennej z homologacją, zamontowałem
zgodnie z przepisami, a potem wyjąłem bezpiecznik i włożyłem przepalony.
Dodam, że wraz z dziennymi nie muszą być włączone światła pozycyjne jak mówi
polski przepis, ponieważ nadrzędne prawo Unii Europejskiej tego nie wymaga
(prawo uznane przez Polskę, a więc ważniejsze). To znacząco ułatwia montaż.
W przypadku zatrzymania przez milicję, wystarczy udawać, że nie się nie wie o
co chodzi. Miałem już jeden taki przypadek. Najpierw koleś wyskoczył z tekstem
"no to będzie mandat 100 zł za brak świateł". A ja na to: "jaki brak, są
włączone dzienne ... o, chyba bezpiecznik się przepalił". Włożyłem nowy,
zaprezentowałem jak się świecą i najpierw był ZONK, ale zmuszeni byli mnie
puścić. Za rogiem przełożyłem bezpiecznik.
I TERAZ MOGĄ MI NASKOCZYĆ

"Art. 1. Kodeksu Wykroczeń:
§ 2. Nie popełnia wykroczenia sprawca czynu zabronionego, jeżeli nie można mu
przypisać winy w czasie czynu."

A teraz, forumowi podświetleni szczekacze, możecie tylko wyć z bezsilności.

Powiem tylko, ze trzeba byc skonczonym kretynem zeby dla oszczednosci 10zl rocznie chciec sie uzerac z kazdym mijanym patrolem, ktory Cie zatrzyma i gmerac ciagle w bezpiecznikach. Ale widac Twoj czas jest mniej niz te 10zl warty, wiec baw sie dobrze.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-06 12:14:47
Autor: wysoki
kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):
[...]

Przepraszam, ale czy ktoś tu pisał o 10 zł?

Data: 2009-04-06 13:16:57
Autor: kamil

" wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:grcrnn$7rt$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ile zaoszczedzisz na ewentualnej wymianie zarowek (biorac poprawke na to, ze ja na na swiatlach jezdzilem zawsze i czesciej niz raz na 2-3 lata ich nie wymieniam)?

Niestety nie kazdy jest wesolym bezrobotnym, ktory nie ma ciekawszych zajec niz dyskusje z policja raz na tydzien w drodze do pracy :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-06 12:27:54
Autor: wysoki
[...]

Rozumiem, że wymyśliłeś perpetuum mobile? Zgłoś je, opatentuj i już nigdy nie
będziesz musiał pracować. Do tego momentu traktuje cię (alternatywnie) jako:
a) nieszkodliwego idiote
b) trzecioklasistę

Niestety nie kazdy jest wesolym bezrobotnym, ktory nie ma ciekawszych zajec niz dyskusje z policja raz na tydzien w drodze do pracy :)

Przez 1,5 roku jeżdżenia bez świateł jeszcze nie miałem takiej przyjemności.
Chyba masz jakąś obsesję albo manię prześladowczą, że jak zgasisz światła to
zaraz cała milicja cię zatrzyma. Myślisz że ich obchodzi, że ktoś jedzie bez
świateł (poza wyjątkowymi bezmózgami oczywiście, ale trzeba mieć pecha, żeby
trafić na takiego).

Data: 2009-04-06 14:15:36
Autor: kamil

" wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:grcsga$cpe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wybacz, zapomnialem o wzroscie spalania. Ile to bedzie? 0.1l/100KM. Lizaka za to nawet nie kupisz. :-)

[...]

Nie mam manii przesladowczej i pomimo braku obowiazku jazdy na swiatlach, i tak to robie. Ale jak juz pisalem - baw sie dobrze. Zaskakuje mnie po prostu ilosc czasu i wysilku, jaki ludzie potrafia wlozyc w ominiecie banalnej czynnosci.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-06 13:41:42
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

Wybacz, zapomnialem o wzroscie spalania. Ile to bedzie? 0.1l/100KM. Lizaka za to nawet nie kupisz. :-)

No to już lepiej. Teraz podziel to przez 100 i pomnóż to razy 15 tys. (tyle
rocznie przejeżdża średnio samochód w Polsce), a potem przez 15 milionów
samochodów w Polsce.

Nie mam manii przesladowczej i pomimo braku obowiazku jazdy na swiatlach, i tak to robie.

???

Ale jak juz pisalem - baw sie dobrze. Zaskakuje mnie po prostu ilosc czasu i wysilku, jaki ludzie potrafia wlozyc w ominiecie banalnej czynnosci.

Jeżeli ta czynność zagraża mojemu bezpieczeństwu, to włożę w jej ominięcie
tyle wysiłku, na ile mnie stać. Nie wiem co cię tak dziwi.

Data: 2009-04-06 14:45:23
Autor: kamil

" wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:grd0qm$a3c$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co mnie obchodza miliony samochodow w polsce? Ja martwie sie o swoj. 15 litrow paliwa, fiu fiu. W godzine na to zapracuje, te jedna godzine rocznie wole spedzic w pracy, niz debatujac z nadgorliwym mundurowym.

Jeżeli ta czynność zagraża mojemu bezpieczeństwu, to włożę w jej ominięcie
tyle wysiłku, na ile mnie stać. Nie wiem co cię tak dziwi.

Swiatla zagrazaja Twojemu bezpieczenstwu. Aha.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-06 13:48:45
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):
Swiatla zagrazaja Twojemu bezpieczenstwu. Aha.

No i wreszcie chyba zrozumiałeś.

Data: 2009-04-06 16:17:00
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):
Swiatla zagrazaja Twojemu bezpieczenstwu. Aha.

No i wreszcie chyba zrozumiałeś.

Nikt łącznie z Tobą tego nie rozumie.

A.

Data: 2009-04-06 17:13:08
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
  Nikt łącznie z Tobą tego nie rozumie.

A może napisz coś merytorycznego?

Data: 2009-04-07 10:38:46
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
  Nikt łącznie z Tobą tego nie rozumie.

A może napisz coś merytorycznego?

Zrobiłem to już w kilku wątkach czekam na jakąś merytoryczną odpowiedź.

A.

Data: 2009-04-07 12:16:24
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Zrobiłem to już w kilku wątkach czekam na jakąś merytoryczną odpowiedź.

Ja równiez. Ty jak dotąd nie podałeś żadnego racjonalnego powodu, dlaczego
nalezy świecić w dzień.
Nie wydaje ci się, że wprowadzenie każdego przepisu powinno być poparte
badaniami i uzasadnione bez cienia wątpliowsci.
Tylko nie pisz prosze, że "samochody ze światłami lepiej widac pod słońce", bo
obrażasz moją inteligencję.

Data: 2009-04-07 13:24:24
Autor: kamil

" wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:grfg6o$fag$1inews.gazeta.pl...
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):

[...]

Prezentujesz jej sladowe ilosci, wiec kazde Twoje odwolanie do niej to juz jest obraza.. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-07 14:26:08
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Zrobiłem to już w kilku wątkach czekam na jakąś merytoryczną odpowiedź.

Ja równiez. Ty jak dotąd nie podałeś żadnego racjonalnego powodu, dlaczego
nalezy świecić w dzień.

Podałem kilka. Nie odniosłeś się do żadnego. Co akurat w ogóle mnie nie dziwi bo jesteś na to po prostu za głupi.

Nie wydaje ci się, że wprowadzenie każdego przepisu powinno być poparte
badaniami i uzasadnione bez cienia wątpliowsci.

Zostało i się sprawdziło. Większość kierowców nie ma wątpliwości. Wątpliwości mają tylko tacy co nie wiedzą co to jazda samochodem jak np. Ty.

Tylko nie pisz prosze, że "samochody ze światłami lepiej widac pod słońce", bo
obrażasz moją inteligencję.

To akurat jest po prostu niemożliwe:)

A.

Data: 2009-04-07 12:45:47
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Podałem kilka. Nie odniosłeś się do żadnego. Co akurat w ogóle mnie nie dziwi bo jesteś na to po prostu za głupi.

Nie podałes żadnego racjonalnego. Podaj jeszcze raz.

Zostało i się sprawdziło. Większość kierowców nie ma wątpliwości.

Czyżby? Jaka większość? Robiłeś jakies badania?
A co do większości, to Hitler też został wybrany (legalnie) przez większośc.

Wątpliwości mają tylko tacy co nie wiedzą co to jazda samochodem jak np. Ty.

No i po co te dziecinne docinki? Lepiej ci się robi jak napiszesz jakiś frazes?

Data: 2009-04-07 13:48:52
Autor: kamil

" wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:grfhtr$rls$1inews.gazeta.pl...
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):

Podałem kilka. Nie odniosłeś się do żadnego. Co akurat w ogóle mnie nie
dziwi bo jesteś na to po prostu za głupi.

Nie podałes żadnego racjonalnego. Podaj jeszcze raz.

Przepraszam, ale czy jestes moze botem zaprogramowanym na powtarzanie tego samego zdania do znudzenia? :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-07 14:55:54
Autor: Arek (G)
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):

[...]

Często w botach implementuje się jakieś namiastki "sztucznej inteligencji", sieci neuronowe itp. Neelix/wysoki jest pozbawiony tej cechy zupełnie.

A.

Data: 2009-04-07 14:54:20
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Podałem kilka. Nie odniosłeś się do żadnego. Co akurat w ogóle mnie nie dziwi bo jesteś na to po prostu za głupi.
 Nie podałes żadnego racjonalnego. Podaj jeszcze raz.

Zestawienia oficjalnie podanych statystyk. Było to na tyle oczywiste i jednoznaczne, że nawet nie spróbowałeś tego komentować.

Zostało i się sprawdziło. Większość kierowców nie ma wątpliwości.

Czyżby? Jaka większość? Robiłeś jakies badania?
A co do większości, to Hitler też został wybrany (legalnie) przez większośc.

Zastanawiające, że zwracając się do wszystkich używasz małej litery, natomiast imię największego zbrodniarza w dziejach ludzkości dużą. Biorąc pod uwagę Twoje poglądy, wydaje mi się to zupełnie nie przypadkowe.

Często powołujesz się na Niemców i Austriaków. Tam nie ma obowiązku a tylko pojedyncze egzemplarze nie jeżdżą na światłach. Ty oczywiście tego nie wiesz bo skąd.

Wątpliwości mają tylko tacy co nie wiedzą co to jazda samochodem jak np. Ty.
No i po co te dziecinne docinki? Lepiej ci się robi jak napiszesz jakiś frazes?

To, że nigdy nie siedziałeś za kółkiem udowodniłeś wielokrotnie. Choćby totalną nie znajomością przepisów.

A co do docinek, no tak zapomniałem, tylko Ty możesz wszystkich obrażać. Ale nikt Ci tego nie ma za złe, w końcu każdy kiedyś był nastolatkiem.

A.

Data: 2009-04-07 13:55:18
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Zestawienia oficjalnie podanych statystyk. Było to na tyle oczywiste i jednoznaczne, że nawet nie spróbowałeś tego komentować.

Oczywiste jest to, że liczba wypadków w 2007 wzrosła, a teraz 2008 nieznacznie
spadła. Co tu komentować?

Zastanawiające, że zwracając się do wszystkich używasz małej litery,

Czyżby? Np. gdzie? Podaj przykład.

natomiast imię największego zbrodniarza w dziejach ludzkości dużą. Biorąc pod uwagę Twoje poglądy, wydaje mi się to zupełnie nie przypadkowe.

To musiałbym Tusk tez pisać z małej litery, bo to on i jego koleżki zgotowali
nam ten los.

Często powołujesz się na Niemców i Austriaków. Tam nie ma obowiązku a tylko pojedyncze egzemplarze nie jeżdżą na światłach. Ty oczywiście tego nie wiesz bo skąd.

hehehehehehehehehe
Te kraje to ty chyba znasz z widokówek.
Padłem normalnie.
Poszukaj sobie na youtube filmów z tych krajów i przestań się ośmieszać.
Przypuszczam jaki był twój tok "myślenia":
"A, powiem mu, że w Austrii i Niemczech wszyscy jeżdżą na światłach. Nigdy tam
nie byłem, bo nie stać mnie na benzynę, więc on też pewnie nie był, bo wszyscy
są tacy jak ja, to pewnie nie będzie wiedział i się załamie".

To, że nigdy nie siedziałeś za kółkiem udowodniłeś wielokrotnie. Choćby totalną nie znajomością przepisów.

Konkrety.

Data: 2009-04-07 16:04:11
Autor: note1127@onet.eu
  wysoki wrote:
  > hehehehehehehehehe
Te kraje to ty chyba znasz z widokówek.
Padłem normalnie.
Poszukaj sobie na youtube filmów z tych krajów i przestań się ośmieszać.
nie ma sprawy:)
search: austria road, pierwsza strona wyników:
http://www.youtube.com/watch?v=0YstW8zeq_w
policz dokładnie ile pojazdów ma, ile nie.

Data: 2009-04-07 16:46:20
Autor: Arek (G)
note1127@onet.eu pisze:
 wysoki wrote:
> [...]
search: austria road, pierwsza strona wyników:
http://www.youtube.com/watch?v=0YstW8zeq_w
policz dokładnie ile pojazdów ma, ile nie.

Teraz wszystko kumam. Ten koleś widział drogę tylko i wyłącznie na filmikach w niskiej rozdzielczości na youtube. To wszystko tłumaczy.

Może ten neelix nie jest kretynem, on ma po prostu ok 10lat fascynuje się samochodami i tyle. A że ktoś mu głupot w głowę nakład nie jego wina. Sam nie może jeszcze tego zweryfikować, bo jak.

A.

Data: 2009-04-07 17:43:05
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
I znowu kompromitacja. Podpowiem:
http://europabezswiatel.pxd.pl/

Data: 2009-04-08 11:21:39
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-04-07 19:43,  * wysoki* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
I znowu kompromitacja. Podpowiem:
http://europabezswiatel.pxd.pl/

to zobacz jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=MfQV2PhZ4X0

President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-04-08 13:48:05
Autor: DoQ
Mirek Ptak pisze:

to zobacz jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=MfQV2PhZ4X0

ATSD jak spokojnie jezdza. Zadnego wiszenia na zderzaku, zadnych wariactw, na zakrecie i po podwojnej ciagłej...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-08 14:11:00
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-04-08 13:48,  *DoQ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

to zobacz jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=MfQV2PhZ4X0

ATSD jak spokojnie jezdza. Zadnego wiszenia na zderzaku, zadnych wariactw, na zakrecie i po podwojnej ciagłej...

Kultura :)
W takich warunkach samemu można jechać bez stresu zgodnie z ograniczeniami :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2009-04-08 11:32:32
Autor: Mirek Ptak
Znam sposób jak jeździć bez ś wiateł w dzień i bez mandatu
Dnia 2009-04-07 19:43,  * wysoki* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
I znowu kompromitacja. Podpowiem:
http://europabezswiatel.pxd.pl/

A i jeszcze jedno - bo właśnie się zorientowałem, że jesteś kolejna mutacją nelixa.

PLONK

Data: 2009-04-08 11:09:10
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(a):
PLONK

Jak to u was jest? Ilu orgazmom jest równy jeden PLONK?

Data: 2009-04-08 16:08:32
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(a):
PLONK

Jak to u was jest? Ilu orgazmom jest równy jeden PLONK?

Wiesz co to orgazm? Gdzie przeczytałeś?

A.

Data: 2009-04-07 16:40:46
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
[...]

Ale poważnie, stawiasz się czy faktycznie nie potrafisz czytać?
[...]

[...]

Tego się mogłem spodziewać, ulice znasz tylko z youtube:) Nie wymaga to chyba komentarza.

A.

Data: 2009-04-06 19:59:35
Autor: waperr

Użytkownik " wysoki" <wysoki81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grd17t$cnv$1inews.gazeta.pl...
kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

Swiatla zagrazaja Twojemu bezpieczenstwu. Aha.

No i wreszcie chyba zrozumiałeś.

Pewnie ma światłowstręt .....

Data: 2009-04-06 15:50:20
Autor: babinicz

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości

Wybacz, zapomnialem o wzroscie spalania. Ile to bedzie? 0.1l/100KM. Lizaka
za to nawet nie kupisz. :-)
Pozdrawiam
Kamil

Kamil, zlituj się. DOŚĆ KARMIENIA TEGO ŚCIERWA   !!!

pzdr.
babinicz

Data: 2009-04-06 13:56:57
Autor: wysoki
babinicz <babinicz@vp.pl> napisał(a):
> Kamil, zlituj się. DOŚĆ KARMIENIA TEGO ŚCIERWA   !!!

pzdr.
babinicz

BUHAHAHAHA
Prawda w oczy kole no i się chłopaczek nie umie z tym pogodzić.
Idź synku może na kurs asertywności.

Data: 2009-04-06 19:19:10
Autor: MadMan
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Dnia Mon, 6 Apr 2009 15:50:20 +0200, babinicz napisał(a):

Kamil, zlituj siĂŞ. DO¦Æ KARMIENIA TEGO ÂŚCIERWA   !!!

Ty się zlituj i kodowanie ustaw poprawnie. Taki troll wysoki potrafi, to też dasz rady. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-04-07 15:51:51
Autor: babinicz
Znam sposb jak jedzi bez wiate w dzie i bez mandatu

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
Ty się zlituj i kodowanie ustaw poprawnie.
Taki troll wysoki potrafi, to też dasz rady.

Jestes pewien, że mam zle ustawione kodowanie?
pzdr.
babinicz

Data: 2009-04-07 15:43:50
Autor: masti
Znam sposb jak jedzi bez wiate w dzie i bez mandatu
Dnia Tue, 07 Apr 2009 15:51:51 +0200, babinicz napisał(a):

Jestes pewien, Âże mam zle ustawione kodowanie? pzdr.

nie masz w ogĂłle deklaracji kodowania.

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-07 16:06:14
Autor: MadMan
Dnia Tue, 7 Apr 2009 15:51:51 +0200, babinicz napisał(a):

Jestes pewien, Âże mam zle ustawione kodowanie?

Tak. Deklarujesz w nagłówku UTF-8, a nie stosujesz go. --

Data: 2009-04-06 20:03:12
Autor: Piotrek
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Przez 1,5 roku jeżdżenia bez świateł jeszcze nie miałem takiej przyjemności.

pisales ze jezdzisz tak od roku i ze cie dopiero raz zatrzymali  :D
skad teraz nagle poltora roku ?

oj juz sie troliku placzemy w opowiadaniu bajeczek :)
ciekawe jak szybko uciekniesz z podkulonym ogonem :D

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-06 20:00:54
Autor: wysoki
Piotrek <a@b.ru> napisał(a):
> [...]

skad teraz nagle poltora roku ?

oj juz sie troliku placzemy w opowiadaniu bajeczek :)
ciekawe jak szybko uciekniesz z podkulonym ogonem :D

Naucz się czytac ze zrozumieniem.
Poziom intelektualny tej grupy jest coraz niższy.
Jeżeli z waszymi umiejetnościami na drodze jest tak samo jak z IQ, to ja się
boję od jutra wyjeżdzać na ulicę. --

Data: 2009-04-06 22:20:01
Autor: Als
Dnia Mon, 6 Apr 2009 20:00:54 +0000 (UTC), wysoki napisał(a):

Naucz się czytac ze zrozumieniem.
Poziom intelektualny tej grupy jest coraz niĹźszy.

Przyznam szczerze - póki tu nie przywarłeś, było lepiej, od twojego
przybycia średnia wyraźnie spadła. Może światła włączyłeś w komputerze? ;-)

Jeżeli z waszymi umiejetnościami na drodze jest tak samo jak z IQ, to ja się
boję od jutra wyjeżdzać na ulicę.

Ok, to zrobimy tak - my nie powiększamy umiejętności a ty nie wyjeżdżasz.
Taki "usenet agreement". Ty będziesz zadowolony, bo chodząc pieszo nie
musisz włączać świateł (więc jesteś bezpieczny bez granic), a my też jakoś
przeżyjemy tą sytuację (trudno będzie, ale czego się nie robi...).

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam Ĺźadnej jedynki)

Data: 2009-04-07 06:41:30
Autor: wysoki
Als <111vax7@11111wp.pl> napisał(a):
> Ok, to zrobimy tak - my nie powiÄ&#65533;kszamy umiejÄ&#65533;tnoĹ&#65533;ci a ty nie wyjeĹźdĹźasz.
Taki "usenet agreement". Ty bÄ&#65533;dziesz zadowolony, bo chodzÄ&#65533;c pieszo nie
musisz wĹ&#65533;Ä&#65533;czaÄ&#65533; Ĺ&#65533;wiateĹ&#65533; (wiÄ&#65533;c jesteĹ&#65533; bezpieczny bez granic), a my teĹź ja
koĹ&#65533;
przeĹźyjemy tÄ&#65533; sytuacjÄ&#65533; (trudno bÄ&#65533;dzie, ale czego siÄ&#65533; nie robi...).

No to zabłysłeś

Data: 2009-04-07 09:10:59
Autor: Als
Dnia Tue, 7 Apr 2009 06:41:30 +0000 (UTC), wysoki napisał(a):

[...]
koÄš&#65533;
przeĹźyjemy tÄ&#65533; sytuacjÄ&#65533; (trudno bÄ&#65533;dzie, ale czego siÄ&#65533; nie robi...).

No to zabłysłeś

Jak już, to "zabłysnąłeś", tylko o tobie można powiedzieć, że "zabłysłeś".
I nie moja wina, że twój czytnik źle rozpoznaje UTF-8, ale nie spędza mi to
snu z powiek.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam Ĺźadnej jedynki)

Data: 2009-04-07 12:18:36
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Als <111vax7@11111wp.pl> napisał(a):
Jak juĹź, to "zabĹ&#65533;ysnÄ&#65533;Ĺ&#65533;eĹ&#65533;", tylko o tobie moĹźna powiedzieÄ&#65533;, Ĺźe "zabĹ&#65533;ysĹ
&#65533;eĹ&#65533;".
I nie moja wina, Ĺźe twĂłj czytnik Ĺşle rozpoznaje UTF-8, ale nie spÄ&#65533;dza mi to
snu z powiek.

A znów kompromitacja na całej linii:
http://www.sjp.pl/zab%B3ys%B3e%B6

Data: 2009-04-07 17:15:51
Autor: Als
Dnia Tue, 7 Apr 2009 12:18:36 +0000 (UTC), wysoki napisał(a):

Als <111vax7@11111wp.pl> napisał(a):
Jak juĹź, to "zabĹ&#65533;ysnÄ&#65533;Ĺ&#65533;eĹ&#65533;", tylko o tobie moĹźna powiedzieÄ&#65533;, Ĺźe "zabĹ&#65533;ysĹ
&#65533;eÄš&#65533;".
I nie moja wina, Ĺźe twĂłj czytnik Ĺşle rozpoznaje UTF-8, ale nie spÄ&#65533;dza mi to
snu z powiek.

A znów kompromitacja na całej linii:
http://www.sjp.pl/zab%B3ys%B3e%B6

A czytałeś drugą linijkę? "Dopuszczalne w grach". Koniec cytatu.

Taki hint - to jest Usenet, nie Carmageddon.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam Ĺźadnej jedynki)

Data: 2009-04-07 17:32:35
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Als <111vax7@11111wp.pl> napisał(a):
A czytaĹ&#65533;eĹ&#65533; drugÄ&#65533; linijkÄ&#65533;? "Dopuszczalne w grach". Koniec cytatu.

Taki hint - to jest Usenet, nie Carmageddon.

A ty czytałeś drugą linijkę?
http://tiny.pl/zqb1

Data: 2009-04-08 10:01:45
Autor: Arek (G)
  wysoki pisze:
[...]

Przez chwilę myślałem, że to jednak głupi dzieciak, on jednak jest po prostu chory.

A.

Data: 2009-04-08 08:39:36
Autor: wysoki
Arek (G) <aaaa@bbbb.pl> napisał(a):
Przez chwilę myślałem, że to jednak głupi dzieciak, on jednak jest po prostu chory.

Widzisz, i znowu nie załapałeś o co chodzi.

Data: 2009-04-08 13:30:19
Autor: Zygmunt
Arek (G) pisze:

Przez chwilę myślałem, że to jednak głupi dzieciak, on jednak jest po prostu chory.
upośledzone dziecko.
nie karmic juz trolla - to mu tylko szkodzi

Data: 2009-04-08 10:18:28
Autor: Als
Dnia Tue, 7 Apr 2009 17:32:35 +0000 (UTC), wysoki napisał(a):

[...]

Czytałem. No i? Czy z tego wynika, że forma "zabłysłeś" jest poprawna? Nie.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam Ĺźadnej jedynki)

Data: 2009-04-08 08:41:40
Autor: wysoki
Znam sposób jak jeździć bez świateł w dzień i bez mandatu
Als <111vax7@11111wp.pl> napisał(a):
CzytaĹ&#65533;em. No i? Czy z tego wynika, Ĺźe forma "zabĹ&#65533;ysĹ&#65533;eĹ&#65533;" jest poprawna? Nie
.

Nie, ze tego wynika, że jak ktoś napisze na butelce od piwa "można pić w
domu", to nie oznacza, że nie można pić w samochodzie. Ale ty nawet takich prostych komunikatów nie rozumiesz.

Data: 2009-04-07 15:43:50
Autor: masti
Dnia Tue, 07 Apr 2009 06:41:30 +0000,  wysoki napisał(a):

> [...]

chodzÄ&#65533;c pieszo nie musisz wĹ&#65533;Ä&#65533;czaÄ&#65533;
Ĺ&#65533;wiateĹ&#65533; (wiÄ&#65533;c jesteĹ&#65533; bezpieczny bez
granic), a my teĚź ja koĚ&#65533;
przeĹźyjemy tÄ&#65533; sytuacjÄ&#65533; (trudno bÄ&#65533;dzie, ale
czego siÄ&#65533; nie robi...).

No to zabłysłeś

ty też kaszaniąc cytaty. --