Znam swojego syna najlepiej i wiem, że nie b ył w stanie popełnić czynĂłw

Data: 2020-07-23 08:25:20
Autor: Runt
Znam swojego syna najlepiej i wiem, że nie b ył w stanie popełnić czynĂłw
W dniu 2020-07-22 o 10:32, boukun pisze:
Oświadczenie Moniki Kurskiej publikujemy w całości:

Publikacja "Gazety Wyborczej" z dnia 21.07.2020 krzywdzi mojego syna Antoniego. Opisywane w niej zdarzenia są w znacznej części albo wymysłem dziennikarzy, albo "nowymi wspomnieniami pokrzywdzonej", które nie były zgłaszane podczas postępowania w prokuraturze.

POdkreślam:"są w znacznej części" czyli prawda, że Nowak miał być przykrywka dla wyczynów wyuzdanego synalka katolika J.Kurskiego.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-23 10:33:29
Autor: boukun
Znam swojego syna najlepiej i wiem, że nie był w stanie popełnić czynów
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Tak, Ukraińcy od co najmniej roku prowadzili śledztwo w sprawie przekrętów Nowaka, bo 22.07.2020 r. chcieli przykryć sprawę synalka J. Kurskiego bo z góry znali datę, kiedy sprawa Kurskiego wypłynie.

boukun

Data: 2020-07-23 20:38:01
Autor: Runt
W dniu 2020-07-23 o 10:33, boukun pisze:
[...]

Naiwny jesteś. erotyka synalka J.Kurskiego ma juz kilka lat.
--
Runt

http://100aferpis.pl/

Znam swojego syna najlepiej i wiem, że nie b ył w stanie popełnić czynĂłw