Znamię bestii - zwierzęcia tuż tuż

Data: 2011-06-02 11:49:42
Autor: Antenka
Znamię bestii - zwierzęcia tuż tuż
"A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt i sześć."

( Apokalipsa Świętego Jana 13:18 )

http://www.youtube.com/watch?v=iyX3U12nNPk&feature=related

Antenka

Data: 2011-06-02 21:30:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-02 20:49, Antenka pisze:
"A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt i sześć."

( Apokalipsa Świętego Jana 13:18 )

http://www.youtube.com/watch?v=iyX3U12nNPk&feature=related

Antenka

Dokąd ten świat zmierza... :-\

Data: 2011-06-02 12:51:25
Autor: Antenka
On 2 Cze, 21:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-06-02 20:49, Antenka pisze:

> "A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt i sześć."

> [...]

Dokąd ten świat zmierza... :-\

Do New World Order :-((

Antenka

Data: 2011-06-02 23:28:45
Autor: Krzysiek
Znamię bestii - zwierzęcia tuż tuż
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:97ffe66f-2743-4054-8b3b-0b6c95bc7573cu4g2000vbb.googlegroups.com...

"A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt i sześć."

( Apokalipsa Świętego Jana 13:18 )

http://www.youtube.com/watch?v=iyX3U12nNPk&feature=related

Antenka

he, he.... w swoim oblakaniu przechodzi Pani juz sama siebie...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-06-05 14:11:57
Autor: Antenka
On 2 Cze, 23:28, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
> [...]

>Antenka

he, he.... w swoim oblakaniu przechodzi Pani juz sama siebie...

krzysi...@arcor.de

Pożyjemy dzieciaku, zobaczymy...Wkrótce dostaniesz DO z czipem -
namierzą cię zewsząd.

Antenka

Data: 2011-06-07 00:08:07
Autor: Krzysiek
Znamię bestii - zwierzęcia tuż tuż
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:61fb9327-1d0e-40e6-9de1-bb9eaeaedf8fhd10g2000vbb.googlegroups.com...

[...]
Pożyjemy dzieciaku, zobaczymy...Wkrótce dostaniesz DO z czipem -
namierzą cię zewsząd.

Antenka

tja... tak jakby dzis tego nie robili... i zebym sie jeszcze tym przejmowal...

Ale nie o to szlo... babcia... a o to, ze podaje Pani tekst majacy byc - w Pani
mniemaniu, ostrzezeniem, co samo w sobie w niczym mi nie przeszkadza,
niech Pani pisze co chce, zyje Pani przeciez w wolnym kraju... he, he...
ale po ostrzezeniu wali Pani z grubej rury adres zaczynajacy sie
od 666, wiec co to ma byc - ostrzezenie czy reklama??

Moze brakuje Pani paru dioptrii w okularach, nooo... w tym wieku to zaden wstyd...
zeby zauwazyc, ze w I-necie istnieje cala masa adresow obywajacych sie bez
tej mistycznej abrewiatury www, i dobrze, bo mistyka nie kazdemu pasi, mi np.
nie pasi.
A u Panie wlasnie nie bardzo wiadomo, niby przeciwko...ale i za...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-06-05 10:44:52
Autor: Alexy
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:97ffe66f-2743-4054-8b3b-0b6c95bc7573cu4g2000vbb.googlegroups.com...

"A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt i sześć."

( Apokalipsa Świętego Jana 13:18 )

http://www.youtube.com/watch?v=iyX3U12nNPk&feature=related

Antenka

Fczonsajonce, a frzysko pszes antenke :)

Data: 2011-06-05 15:15:55
Autor: Marek
On Jun 2, 8:49 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
"A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt i sześć."

( Apokalipsa Świętego Jana 13:18 )

http://www.youtube.com/watch?v=iyX3U12nNPk&feature=related

Antenka

Kamery na autostradach, w miastach...
Nowe dowody osobiste maja miec zdjecia rozpoznawalne przez komputer.
Kamera monitorujaca w miescie rozpoznaje po rysach twarzy i
identyfikuje czlowieka.
Kamery rozpoznaja numery rejestracyjne samochodow i wiadomo, kto, ile
razy przejezdzal ta droga.

Te czipy (transpondery) sa juz takie male, ze mozna je zatopic w
banknotach.
Czlowiek pobierajacy pieniadze w bankomacie, ma w swoim portfelu kilka
czipow, ktorych dalsza droga moze byc sledzona.
Dales lapowke - twoj klient tankuje na stacji benzynowej, a ONI
wiedza, ze ten banknot pochodzi z twojego portfela.

Zniesienie kontroli na granicach (Schengen) nie oznacza, ze wladza nie
wie, kto przekracza granice.

Ja , jadac  autostrada zawsze zaslaniam twarz, kiedy widze zblizajaca
sie bramke z kamerami. Ciekawy jestem, kiedy zglosza sie do mnie z
pytaniem, dlaczego to robie.

Data: 2011-06-06 10:50:25
Autor: Antenka
On 6 Cze, 00:15, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Ja , jadac  autostrada zawsze zaslaniam twarz, kiedy widze zblizajaca
sie bramke z kamerami. Ciekawy jestem, kiedy zglosza sie do mnie z
 pytaniem, dlaczego to robie.<

To im odpowiesz, że mają się bujać - takie twoje prawo. Nie masz
obowiązku pokazywania twarzy byle łachudrze ooo!

Antenka

Data: 2011-06-06 12:09:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-06 00:15, Marek pisze:
[...]

Ciekawe po co to zwykłemu człowiekowi? Nie po to on chyba wybiera swoich przedstawicieli do rządu i płaci podatki Ĺźeby był szpiegowany i katalogowany na kaĹźdym kroku..  Pytanie za 100 punktĂłw - kto rzeczywiście rządzi światem? Czy ci ktĂłrych wybieramy są rzeczywiście naszymi przedstawicielami?

Data: 2011-06-06 10:23:14
Autor: Antenka
On 6 Cze, 12:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> razy przejezdzal ta droga.

Ciekawe po co to zwykłemu człowiekowi? Nie po to on chyba wybiera swoich
przedstawicieli do rządu i płaci podatki żeby był szpiegowany i
katalogowany na każdym kroku..  Pytanie za 100 punktów - kto
rzeczywiście rządzi światem? Czy ci których wybieramy są rzeczywiście
naszymi przedstawicielami?

Jadrysku, z przykrością Ci odpowiem na to zasadnicze pytanie :

ŚWIATEM  RZĄDZI  MASONERIA, KTÓRA  CZCI  LUCYFERA!

:-((((

Każdy, kto kwestionuje istnienie tajnych, mrocznych, lucyferycznych,
fartuszkowych masońskich organizacji jest idiotą. ;-)

MASONERIA  zrodziła się w 1717 roku a za 5 lat będzie świętowała
triumfalnie ( albo i nie hihihi :-o)  300-lecia  zaszczepienia w
świecie swojej błędnej, kabalistycznej i jak najbardziej szkodliwej
ideologii.
Bleeee :- /

Antenka

Data: 2011-06-06 20:59:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-06 19:23, Antenka pisze:

[...]

KaĹźdy, kto kwestionuje istnienie tajnych, mrocznych, lucyferycznych,
[...]

No tak, - coś w tym co napisałaś Antenko prawdy na pewno jest. Nawet w imperialnej stolicy świata nie zasiada przedstawiciel tych co go wybrali. :-(

Data: 2011-06-05 22:01:29
Autor: MH
Znamię bestii - zwierzęcia tuż tuż
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
"A liczba jego jest sze=B6=E6set sze=B6=E6dziesi=B1t i sze=B6=E6."

( Apokalipsa =A6wi=EAtego Jana 13:18 )

http://www.youtube.com/watch?v=3DiyX3U12nNPk&feature=3Drelated

Antenka

Proponuję wizytę u specjalisty. Najlepiej parafialnego...  Grzechomierzem
spomiędzy kończyn wyciśnie szatana...

MH

--

Znamię bestii - zwierzęcia tuż tuż