Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform

Data: 2011-11-17 10:42:14
Autor: XXL
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
Data: 2011-11-17 12:20:07
Autor: root
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
Dnia Thu, 17 Nov 2011 10:42:14 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

http://fakty.interia.pl/raport/nowy-rzad-donalda-tuska/galerie/nowy-rzad-donalda-tuska/oto-nowy-rzad-tuska/zdjecie/duze,1554296,19,1122

A to ci nowina?
Min. Edukacji zmieniona? A tak dobrze jej szło. Warto zobaczyć http://www.szumilas.pl/page.php
34 strony pełne zdjęć z uroczystości, przecinania wstążek, wręczania
dyplomów, szczerych uśmiechów i słodkiego gaworzenia. Idzie nowe.

Data: 2011-11-17 19:02:28
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ja2oe5$1gf$1inews.gazeta.pl...
http://fakty.interia.pl/raport/nowy-rzad-donalda-tuska/galerie/nowy-rzad-donalda-tuska/oto-nowy-rzad-tuska/zdjecie/duze,1554296,19,1122

po co walisz te propagande
widziałem to info w gazecie, onecie, w telewizji i słyszałem w radio

Data: 2011-11-17 19:13:35
Autor: Endriu
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
po co walisz te propagande
widziałem to info w gazecie, onecie, w telewizji i słyszałem w radio

Daj mu spokój, niech się chłopak trochę popodnieca ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-17 19:27:39
Autor: root

Endriu, kiedy wreszcie odpalisz tego swojego bloga http://drendriu.ovh.org/ Co roku sprawdzam i ciągle nic?

Data: 2011-11-17 19:33:20
Autor: Endriu
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
Endriu, kiedy wreszcie odpalisz tego swojego bloga http://drendriu.ovh.org/
Co roku sprawdzam i ciągle nic?

Może jakoś przez zimę będzie trochę więcej czasu, chociaż wątpie .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-18 07:09:45
Autor: XXL
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
Oj Endriu, chciałoby się zapytać: i kto to mówi ?
Ten, który buja w obłokach od wielu lat bajdurząc o wprowadzeniu w Polsce
ustroju ultraliberalnego, wyjściu Polski z UE, wejściu do NAFTA itp.

Czy lodowaty prysznic w postaci 1% poparcia dla tych mrzonek z ostatnich
wyborów ostatecznie przekona naszego grupowego ultraliberała, że bujanie w
obłokach nie ma nic wspólnego z realną polityką ?

p.s. Już nie wspomnę o tym, kto tutaj podniecał się ekstremalnie przez wiele
miesięcy, mnożąc wątki o "zamachu smoleńskim", rzekomych strzałach do tych
pasażerów Tu-154, którzy przeżyli katastrofę z 10.04.2010 i tym podobne brednie.

Data: 2011-11-18 08:53:07
Autor: Endriu
[...]

Dla ciebie to brednie, a dla 1/3 głosujących w ostatnich wyborach śmiertelnie ważna sprawa ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-18 09:20:03
Autor: XXL
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
Na szczęście dla Polski ta 1/3 głosujących w ostatnich wyborach nie doczekała
się zwycięstwa koalicji PIS-o.Rydzyk.

Data: 2011-11-18 10:29:29
Autor: Endriu
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
Na szczęście dla Polski ta 1/3 głosujących w ostatnich wyborach nie doczekała
się zwycięstwa koalicji PIS-o.Rydzyk.

Czy szczęście czy nieszczęście to zdania sa raczej podzielone ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-18 11:23:09
Autor: skippy
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
co ty za w ogóle endriu wciskasz jakieś kity
robicie partię ultraprawicową z zamiarem wejścia do sejmu, i to jest z waszego punktu widzenia logiczne i zrozumiałe
po co te kity z socjalizujacym pisem itp
nie obczajam
widać taka strategia podparcia się o coś, byle co ale aby pasowało

:)))

Data: 2011-11-18 11:15:29
Autor: skippy
Użytkownik "XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja5803$3d5$1inews.gazeta.pl...
Na szczęście dla Polski ta 1/3 głosujących w ostatnich wyborach nie doczekała
się zwycięstwa koalicji PIS-o.Rydzyk.

bo nie ma takiej

jezt koalicja zbynia z tadziem

z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-11-18 11:16:25
Autor: Endriu
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
1/3?????
jakim cudem

Mniej więcej, darujmy sobie Skipp te oblicznia ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-18 11:24:21
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ja5ba6$6n5$1usenet.news.interia.pl...
1/3?????
jakim cudem

Mniej więcej, darujmy sobie Skipp te oblicznia ...

chodziło ci że 1/3 głosowała na pis, czy że 1/3 wierzy w zamach?

Data: 2011-11-18 20:12:20
Autor: Endriu
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
chodziło ci że 1/3 głosowała na pis, czy że 1/3 wierzy w zamach?

Róznica pomiedzy nami jest taka, że obydwaj zdajemy sobie sprawę, że był to
prawdopodobnie zamach ekipy której trzon - prawdopodobnie związany m.i.n. z
rosyjskim wywiadem - zawiązywał się jeszcze podczas "Nocnej zmiany"...:

http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U&feature=player_detailpage#t=59s

"[...] Zdrastwujtie [...]".

http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U&feature=player_detailpage#t=367s

"[...] Przyjaciele budcie zdrowi [...]".

...., (a bezpardonowe kłamstwa których pseudominister nie stara się już nawet
ukrywać:

POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-a55CvGdjTY#t=351s

"[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
wrak był cięty.  Nic mi nie  wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
niszczyła dowody [...]".

....tylko mnie w tej tezie utwierdzają), z ta tylko róznicą, że ja w imię ludzkiej uczciwości się dojść do prawdy i dostrzegam dziwny permamentny brak elementarnych czynności  proceduralno-dochodzeniowych związanych ze śledztwem które towarzyszą tego tupu zdarzeniom lotniczym, a ty w imię antykaczyzmu którego swoją osobą reprezentujesz i swojej niechęci a wręcz nienawiści do rozgłośni toruńskiej która związana jest z środowiskiem PiS, starasz sie tą prawdę swoimi głupkowatymi komentarzami szkrzętnie zacierać .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-18 20:25:07
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ja6amm$r60$1usenet.news.interia.pl...
[...]

  Tabletki!!! Kuchrrrrwa, Endriu, mówiłem już Ci : TA-BLE-TKI !!!

--
marfi

Data: 2011-11-18 20:32:18
Autor: Endriu
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
 Tabletki!!! Kuchrrrrwa, Endriu, mówiłem już Ci : TA-BLE-TKI !!!

A oc pogorszyło ci się ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-18 20:44:27
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ja6bs0$t7i$1usenet.news.interia.pl...
 Tabletki!!! Kuchrrrrwa, Endriu, mówiłem już Ci : TA-BLE-TKI !!!

A oc pogorszyło ci się ?.

oc trzeba platit

Data: 2011-11-18 20:52:28
Autor: marfi
[...]

 Pracujesz w ubezpieczalni?  Bo OC chyba wyższe niż w 2010?

--
marfi

Data: 2011-11-18 21:26:42
Autor: Endriu
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
Pracujesz w ubezpieczalni?  Bo OC chyba wyższe niż w 2010?

Już sie piesek odezwał i zaczyna ujadać ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-18 21:36:54
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ja6f20$2u3$1usenet.news.interia.pl...
Pracujesz w ubezpieczalni?  Bo OC chyba wyższe niż w 2010?

Już sie piesek odezwał i zaczyna ujadać ....

 Śmieszny jesteś :))) Jak pudelek :)

--
marfi

Data: 2011-11-18 21:41:08
Autor: Endriu
Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
Śmieszny jesteś :))) Jak pudelek :)

Nie chciałbym cie obrażać bo ostatnio nawet coś pozytecznego na grupę wrzuciłeś, ale ty ze swoimi tanimi i banalnymi komentarzami jesteś jak zwykle żałosny ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-19 16:48:22
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ja6ft3$4cu$1usenet.news.interia.pl...
Śmieszny jesteś :))) Jak pudelek :)

Nie chciałbym cie obrażać bo ostatnio nawet coś pozytecznego na grupę wrzuciłeś, ale ty ze swoimi tanimi i banalnymi komentarzami jesteś jak zwykle żałosny ....

myślisz że z obrażania można wyjść?
jak się coś napisało to już się stało kolego

Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform