Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy

Data: 2010-05-08 21:33:45
Autor: Budyń
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
po co wyłazisz z worka

nie karmic trola

Data: 2010-05-08 21:38:40
Autor: Grzybol
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hs4eap$4ed$1inews.gazeta.pl...
po co wyłazisz z worka
nie karmic trola

Nie czytać chuja.

--
Grzybol

Data: 2010-05-08 22:04:18
Autor: Vir
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
Budyń pisze:
po co wyłazisz z worka

nie karmic trola

Socjopatia – zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie, uwidaczniające się w wyraźnym braku przystosowania do życia w społeczeństwie.
Socjopaci mimo normalnego (lub nawet większego) poziomu inteligencji nie potrafią podporządkować się zasadom współżycia społecznego
Zaburzenie osobowości jest stanem psychicznym, w którym następuje częściowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie gwałtowne zmiany osobowości. Osobowość może ulec dezintegracji gdy dochodzi do traumatycznych przeżyć osobistych, uzależnień lub może być jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości nie są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i psychospołeczne.

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2010-05-08 22:38:07
Autor: Tytus
Znamy tego "pana" ... ciąg d alszy
Siemka

*** "Vir"
Socjopatia...

Do tego to ja sam doszedlem , nawet zona nie musiala mnie diagnozowac...:)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-05-08 23:27:38
Autor: robertbig
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
On 8 Maj, 22:04, Vir <agentma...@onet.pl> wrote:

Socjopatia - zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem
podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie,

Piszesz o tym świetojebliwym kutafonie ??
Co to straszy w niedziele idiotów , że albo na kolanach ,albo do
piekła

lol<

A teraz...  , nie spóznij sie do kościeła . Wyp.....

Data: 2010-05-09 19:14:33
Autor: gloon
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
robertbig pisze:
[...]

soryyyy, poszlo na priva ???
no to jeszcze raz :

oooo, a ty huju nadal tutaj?
czy kolegujecie sie blisko z grzybolem ?

zapalem swieczke zatem [']
Krakuf

Data: 2010-05-09 13:32:45
Autor: robertbig
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
On 9 Maj, 20:14, gloon <w...@sie.pl> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

no to jeszcze raz :

oooo, a ty huju nadal tutaj?
czy kolegujecie sie blisko z grzybolem ?

Oj. Trafiłem w czuły punkt ,te kurwiszmate dla święconych hujeczków.
Tylko ten pedofilek cie posuwał w kakaowe oko . Czy inne batmany
też ???
A może glancujesz im kropidła , az do ciała chrystusa ? Czy cóś tam
jakoś ??
Na pewno potem jest amen . Ale wczesniej cos do buzi ci wkładaja i
musisz to połknąc :D
Ach ,te sekciarskie obrzedy ,pojebane :)

Nie bardzo sie znam na tych pojebanych rytuałach dla baranów/owieczek
bozych.

Ale któregos razu , pewnie zrobie ci amnen.
Żebys  więcej nie rzucał chujami , tak lekko.

A teraz przekazuje ci znak pokoju, kurwiszmato katolska.
 I leżeć mi  ryjem w psim gównie. Tak was tam w Krakófie , prawdziwi
właściciele Krakowa tresuja , podobno ?
BeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeMeen

Data: 2010-05-10 07:50:32
Autor: newrom
Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
On Sun, 9 May 2010 13:32:45 -0700 (PDT), robertbig <robertbig@wp.pl>
wrote:

Ach ,te sekciarskie obrzedy ,pojebane :)

Zaskakujace ze tak dobrze znasz te sekciarskie obrzedy.

newrom co w zyciu sie z takimi nie spotkal.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-05-10 07:52:50
Autor: Budyń
Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:bk7fu5lrchn0s424fq5e508s3amot6fn774ax.com...
On Sun, 9 May 2010 13:32:45 -0700 (PDT), robertbig <robertbig@wp.pl>

nie karmić troli

Data: 2010-05-10 12:51:50
Autor: robertbig
Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
On 10 Maj, 07:52, Budyń <bud...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik <new...@spamcom.com> napisał w wiadomościnews:bk7fu5lrchn0s424fq5e508s3amot6fn774ax.com...

> On Sun, 9 May 2010 13:32:45 -0700 (PDT), robertbig <robert...@wp.pl>

nie karmić troli

budyniem ?

Data: 2010-05-10 12:51:07
Autor: robertbig
Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
wrote:

>Ach ,te sekciarskie obrzedy ,pojebane :)

Zaskakujace ze tak dobrze znasz te sekciarskie obrzedy.

newrom co w zyciu sie z takimi nie spotkal.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

Bom człek po szkole

Data: 2010-05-10 14:41:44
Autor: AZ
Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
On 10 Maj, 21:51, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

Bom człek po szkole

No i co z tego, jak cytowac nie potrafisz...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-10 21:35:39
Autor: robertbig
Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
On 10 Maj, 23:41, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 10 Maj, 21:51, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

> Bom człek po szkole

No i co z tego, jak cytowac nie potrafisz...

> [...]

Ty za to jezdzisaz jak pizda, a  masz się za motocyklistę...

Data: 2010-05-11 06:58:35
Autor: gildor
Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
AZ pisze:
On 10 Maj, 21:51, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
Bom człek po szkole

No i co z tego, jak cytowac nie potrafisz...

w mojej szkole cytowania na usenecie nie uczyli. interpunkcji. interpunkcji nie umie.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-05-10 09:25:11
Autor: gloon
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
robertbig pisze:

A teraz przekazuje ci znak pokoju, kurwiszmato katolska.
 I leżeć mi  ryjem w psim gównie. Tak was tam w Krakófie , prawdziwi
właściciele Krakowa tresuja , podobno ?
BeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeMeen

w krakufie ?
pomyliles mnie z kims psie niewierny :P

Data: 2010-05-10 13:04:54
Autor: gloon
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
robertbig pisze:

Ale któregos razu , pewnie zrobie ci amnen.
Żebys  więcej nie rzucał chujami , tak lekko.

nie strasz pajacu,
znasz bauera ???

Data: 2010-05-10 12:55:29
Autor: robertbig
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
On 10 Maj, 14:04, gloon <w...@sie.pl> wrote:
robertbig pisze:

> Ale któregos razu , pewnie zrobie ci amnen.
> Żebys  więcej nie rzucał chujami , tak lekko.

nie strasz pajacu,
znasz bauera ???

tak znam .robi kaski do hokeja  i niezłe kije . mozna nimi natretowi
pizdnąc w rło ,az tryby poleca :)

Data: 2010-05-10 22:24:25
Autor: gloon
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
robertbig pisze:

> tak znam .robi kaski do hokeja  i niezłe kije . mozna nimi natretowi
> pizdnąc w rło ,az tryby poleca :)

widac nie znasz,
bauer nie potrzebuje kija,
on patrzy i z reguly to wystarcza

Data: 2010-05-09 21:41:52
Autor: Grzybol
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
Użytkownik "gloon" <wal@sie.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zapal se świczke matołku. Postaw se na płycie, wsuń się w dębowy garniturek i leż. Pozdrów robale...

--
Grzybol

Data: 2010-05-09 00:21:28
Autor: Grzybol
Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
Użytkownik "Vir" <agentmarek@onet.pl> napisał w wiadomości
Budyń pisze:
[...]

Jak masz namyśli xiędza to raczej kryminalista...

--
Grzybol

Data: 2010-05-09 00:22:03
Autor: Grzybol
[...]