Znana socjolog zszokowana tępotą

Data: 2011-11-04 22:39:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Znana socjolog zszokowana tępotą
Jestem bardzo zmartwiona ze względu na przyszłość prawicy w Polsce. Ale też zszokowana, liczyłam na kompromis. Ludzie nie zasłużyli na to co ich spotkało" - mówiła socjolog prof. Jadwiga Staniszkis, oceniając decyzję o wykluczeniu z PiS Zbigniewa Ziobry, Jacka Kurskiego i Tadeusza Cymańskiego.
Staniszkis powiedziała, że "Ziobro jest jedną z twarzy IV RP. Jest człowiekiem, co widać było w ostatnich dniach, który bał się, ale trzymał twarz. Był człowiekiem, który próbował otaczać się ludźmi. Boimy się, a walczymy dlatego ludzie się z nim identyfikują. Dodała, że "wygrywa się w mediach, a z takim betonowym, niepociągającym aparatem PiS tego nigdy się nie zrobi".
więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/365206,znana-socjolog-zszokowana-tepota.html

Pani Jadziu! IV RP poszła się je..ać cztery lata temu! Jak zwykle swoimi ocenami trafia pani jak kulą w płot. Pani Jadziu! Trzeba zabić tę miłość! Trzeba wydrzeć z serca ukochanego Jarusia i natychmiast przybędzie do pani trzeźwa ocena sytuacji!

Data: 2011-11-04 22:47:31
Autor: Lorn
[...]

Pani Jadzia jest jedynie *znaną* Panią socjolog, która niby dobrze życzy PiS`owi, ale jakoś jej te analizy słusznie ująłeś trafiają jak kulą w płot. Wiek swój ma, wnuki ma, a jak wiadomo na starość można więcej "głupot wygadywać". Pozdrawiam Panią Jadzię. :>

Data: 2011-11-05 07:54:17
Autor: Przemysław W
Znana socjolog zszokowana tępotą

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb45b82$0$2201$65785112news.neostrada.pl...
Jestem bardzo....

To jeszcze dopisz z czego znana. Przecież tej czerwonoustej staruszce od dłuższego czasu nie udało się powiedzieć nic mądrego. Na okrągło bełkot o geniuszu kurdupla, gdy wszyscy normalni widzą w nim idiotę.

 Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-05 09:11:28
Autor: Leprechaun
[...]

Czerwonousta zmienia front? Już nie podkochuje się w Jarosławie-Polskę-Zbaw?

BomBel

Znana socjolog zszokowana tępotą