Znana z pijackich "występów" posłanka picu wjechała w ogrodzenie

Data: 2012-08-08 15:18:04
Autor: Przemysław W
Znana z pijackich "występów" posłanka picu wjechała w ogrodzenie
Posłanka Prawa i Sprawiedliwości Elżbieta Kruk miała w poniedziałek wypadek samochodowy w miejscowości Gózd pod Radomiem. Trafiła do szpitala, ale nie odniosła groźnych obrażeń. - To moja prywatna sprawa - ucina jednak pytania o wypadek.

- Kierująca pojazdem wyprzedzała inny samochód i wykonując ten manewr wjechała w ogrodzenie przydrożnej posesji - mówi Onetowi komisarz Alicja Śledziona, rzeczniczka prasowa mazowieckiego komendanta wojewódzkiego policji. Po przyjeździe policji posłanka nie przedstawiała się z funkcji, a jedynie z nazwiska.

Po wypadku policjanci sprawdzili, czy Elżbieta Kruk była trzeźwa. Badanienie wykazało obecności alkoholu w jej krwi. - Prowadzimy postępowanie ws. tego wypadku - dodaje Śledziona, zwracając uwagę, że przesłuchani zostaną świadkowie.

REKLAMA

- To moja prywatna sprawa. Nie chcę o tym rozmawiać - mówi Onetowi Kruk, gdy pytamy ją o wypadek.

Elżbieta Kruk jest posłanką od kilku kadencji, należy do istotnych postaci w partii Prawo i Sprawiedliwość. Pełniła funkcję szefowej Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Jednak na jej karierze w Sejmie kładzie się cieniem incydent z 2008 r., kiedy to chwiejnym krokiem poruszała się po sejmowych korytarzach, a do tego mówiła nieskładnie. Dziennikarze pytali ją wprost, czy jest pijana. - W związku z tym, że co? Że miałam urodziny dwa dni temu? - odpowiadała. Mówiła też: "Potrafię pracować dobrze, potrafię coś tam, coś tam".

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/moja-prywatna-sprawa-czyli-poslanka-pis-wjechala-a,1,5212229,wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Znana z pijackich "występów" posłanka picu wjechała w ogrodzenie